جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

زمان افتتاح شبکه نسیم اعلام شد

چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 359020
شبکه تلویزیونی «نسیم» امروز به طور رسمی با حضور مسئولان استانی و ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما ، در کنار دریاچه زریوار در استان کردستان افتتاح می شود.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، «نسـیم» که مخفف نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه است از۱۵مهر۹۲ با محوریت طنز پخش آزمایشی خود را آغاز کرد.

نسیم در ابتدا دو ساعت در شبانه‌ روز پخش داشت و برنامه‌هایش تکرار می‌شد.

بیش از۱۰برنامه جدید با حضور هنرمندانی همچون رامبد جوان، رضا رشیدپور، منصور ضابطیان و بهنوش بختیاری تولید شده است که در پس از آغاز پخش رسمی در جدول پخش برنامه های این شبکه قرار می گیرد.

«نسیم برزیل» ویژه جام جهانی، «نسیم آفرینش»، «دیدنی‌ها»، «نسیم آوا»، «نسیم یادها»، «نسیم مهارت»، «دوربین مخفی»، «نسیم رادیو»، «نسیم استان‌ها» ، «خندوانه»، «عینک آفتابی»، «مزه»، «آبرنگ»، «شب کوک»، «پاتوق»، «نسیم عطرگردان یا گل‌های احساس»، «ورود ممنون»، «بادبادک‌ها» و «شوخ ‌طبعی» از جمله برنامه های شبکه تلویزیونی نسیم است.

مراسم افتتاح رسمی شبکه «نسـیم» امروز ساعت ۱۷و۳۰ دقیقه با حضور مسئولان استانی و فرهنگی و رئیس سازمان صدا و سیما در کنار دریاچه زریوار برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مسئولین شما را به خدا در این موضوعات را ریشه ای بررسی کنید و راهها را بخشکانید برخورد با آدم ها لازم است اما کافی نیست اصل اصلاح راه است