پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ضرغامی: با کسی مشکل نداریم

دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 358772
رئیس رسانه ملی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات میان دولت و رسانه ملی درباره بودجه برطرف شده است؟ گفت: ما با کسی مشکل نداریم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید عزت الله ضرغامی در حاشیه اختتامیه دوازدهمین اجلاس فناوری و رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حذف تبلیغات از برنامه کودک گفت: این را که قبلا گفتیم رفت، موضوع مهمی نیست. وی درباره اختلاف نظر و مشکلات موجود در میان دولت و صداوسیما پیرامون این سازمان در پاسخ به خبرنگار فارس تصریح کرد: ما با کسی مشکل نداریم.

ضرغامی درباره تبلیغ کتاب در رسانه ملی نیز توضیح داد: در حوزه کتاب رسانه ملی در سالهای اخیر فعالیت بسیار گسترده ای داشته اصلا کتابخوانی با برنامه های رسانه ملی متحول شده است .به ویژه در ارتباط با ایام برگزاری نمایشگاه کتاب که اکثر شبکه های ما منعطف می شود به برنامه های نمایشگاه. هم گزارشهای مربوط به نمایشگاه هم دستاوردهای حوزه کتاب و کارشناسان حوزه کتاب و شما کمتر شبکه ای هست که باز کنید و ببینید کتاب ربطی ندارد.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به سوالی درباره پخش مسابقات فوتبال جام جهانی نیز به یک کلمه اکتفا کرد و گفت: بعدا.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *