جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۳۸

خاتمی: از تلاش برای کمک به دولت روحانی دریغ نمی‌کنم

دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 358675
درخواست های خاتمی که روزی با بیست میلیون رای رئیس جمهور کشور بود، فایده ای به حال دولت نداشت و بیش از ۹۶ درصد مردم برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کردند!
خاتمی: از تلاش برای کمک به دولت روحانی دریغ نمی‌کنم
گروه سیاسی جهان - جمعی از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در سال‌های دهه شصت و هفتاد شمسی روز های اخیر با سید محمد خاتمی از فعالان فتنه سال ۸۸ دیدار و گفت‌وگو کردند.

گرچه خاتمی بعد از اتفاقات سال ۸۸ در جلسات خصوصی به اشتباهات خود، موسوی کروبی اعتراف کرده است اماهیچگاه به طور رسمی از مردم به خاطر عملکردش در فتنه ۸۸ عذر خواهی نکرد.

حالا این روزها به برکت دولت تدبیر و امید، برخی فعالان فتنه جان دوباره گرفته و بعضا در دولت، صاحب منصب شده اند. پس جای تعجب ندارد که عده ای هم به دنبال احیای دوباره جایگاه خاتمی در بین مردم و حتی طرفداران وی باشند.

در دیدار اخیر فعالان سابق جنبش دانشجویی با خاتمی آنها بدون اشاره به حوادث سال ۸۸ که آسیب های زیادی برای کشورداشت و همچنین مشکلات امروز جامعه، باز هم دغدغه های سیاسی نامشروع خود از قبیل حصر خانگی سران فتنه، وضعیت فعالان سیاسی زندانی بویژه موضوعات پیش‌آمده مربوط به بند ۳۵۰ اوین را مطرح کردند.

فعالان سابق دفتر تحکیم وحدت در حالی از سیدمحمد خاتمی خواستند همچنان "نقش محوری" در "هماهنگی و فصل‌الخطاب" بودن میان اصلاح‌طلبان را همچون گذشته بر عهده داشته باشد که این روزها اختلافات در اردوگاه اصلاح طلبان بالا گرفته است. از سویی عارف، ساز مخالف می زند و خود را برای سرلیستی در انتخابات مجلس آماده می کند و از طرفی هم اختلاف میان خاتمی و روحانی و هاشمی به دلیل عملکرد دولتی ها جدی شده است.

برنامه اصلاح طلبان برای فتح سنگر به سنگر، اختلاف میان اصلاح طلبان و کارگزاران و بی توجهی آنها به مشکلاتی که مردم با آنها دست و پنجه نرم می کنند زمانی بیشتر آشکار می شود که در این دیدار از خاتمی دعوت می شود تا با محور قرار گرفتن اجازه ندهد شیرینی پیروزی انتخابات خرداد ۹۲ را که حاصل مدیریت و احساس مسئولیت وی و هاشمی رفسنجانی بوده در انتخابات آتی مجلس و خبرگان با شکستی کام مردم و اصلاح‌طلبان تلخ شود.

در این دیدار رئیس بنیاد باران نیز ضمن تأیید مطالبی که وی آنها را "دغدغه‌های فعالان سابق دفتر تحکیم وحدت" خوانده بود گفت: از تلاش برای کمک به دولت حسن روحانی دریغ نخواهد کرد. این در حالی است که آخرین کمک خاتمی و هاشمی به دولت بر سر موضوع هدفمندی یارانه ها بود که از مردم و طرفدارانشان خواستند برای کمک به دولت از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند. درخواست های هاشمی و خاتمی که روزی با بیست میلیون رای رئیس جمهور کشور بود، فایده ای به حال دولت نداشت و بیش از ۹۶ درصد مردم برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کردند!

خاتمی در این دیدار در اظهاراتی مدعی شده که در "راستای تحقق قانون اساسی جمهوری اسلامی" و نیز "اهداف و آرمان‌های امام راحل" و "انقلاب اسلامی" و "منافع کشور" حرکت کرده و از تلاش دست بر نخواهد داشت. او هیچ اشاره ای به این موضوع نکرد که چرا در سال ۸۸ توجهی به قانون اساسی نکرده و با اتهام تقلب به نظام جمهوری اسلامی ایران خلاف منافع ملی و آرمان های امام و انقلاب عمل کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چقدر رو؟
جناب فتنه گر پر رو ، شما فعلا بخاطر آشوب و جنایت 88 باید پاسخگو باشی .
اعدامش کنید
از قدیم گفته اند: اگه کچل دوا داشت سر خوش می زد!!!!!
مگه اموات ومیشه زنده کرد؟؟؟؟
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
اخ اخ اخ،منافع ملی،حالا خوبه تمامه مشکلاتی که تو تحریمها خودشو نشون داد به خاطر وابسته کردن کشور به خارج،توسط دولتهای قبل از احمدی نژاده و لو رفتن برنامه هسته ایی هم شاهکار همین افسادطلبا و تشدید تحریمها هم که بعداز 88 به خاطر همین اقایان ایجاد شد،اینقدر به خاطر منافعتون با این کلمات زیبا مردمو نا امید نکنید.
انقلابیون واقعی ببینند که چه کسانی از این دولت حمایت میکنن و خط خود را از آنها جدا کنند.
...
اینها خانه های تیمی بیش نیستند
خوانین
Iran, Islamic Republic of
شماها (خبرگزاری ها و رسانه ملی انحصاری و منحصر به فرد) چه امکان های تبلیغاتی در اختیار خاتمی گذاشتید تا بتواند با مردم صحبت کند.
....
ایشون 8 ماه جنایت کردند ...در آن ماه هر چه خواستند بیانیه دادند ...
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
همه امکانات رو داشت و دارد اما برای مظلوم نمایی و فریب امثال شما خودش رو گوشه گیر کرده!!!!!
مهدي
Iran, Islamic Republic of
خواب ديدي خير باشه
ایرانی
لعنت ابدی خداوند بر سران فتنه88 باد...
هادی
Iran, Islamic Republic of
با سلام .شما چرا هرزمان خاتمی مطلبی می گوید بدون توجه به مطلب مطرح شده مرتب آن را به فتنه 88 وصل می کنی ...
کمالی
Iran, Islamic Republic of
خیانتی که در سال 88 به این مردم و مملکت شد با هیچ چیزی پاک نشدنیه! دولت و مملکت رو به تعطیلی کشوند! غربیهارو پروکرد! جامعه رو چند شقه کرد!
اگه یادش نندازیم که چه گندی زده که طلب کار میشه
قزوینی
Iran, Islamic Republic of
جناب مسئول ( جهان نیوز )
جان هر کسی که دوسش دارین
اسم این....فتنه گر ( خ ا ت م ی ) را
توی سایت نیارید
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بعد از اتفاقات سال ۸۸ در جلسات خصوصی به اشتباهات خود، موسوی کروبی اعتراف کرده است اماهیچگاه به طور رسمی از مردم به خاطر عملکردش در فتنه ۸۸ عذر خواهی نکرد.

...
سید
Iran, Islamic Republic of
تو چقدر ساده ای !!!
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان کسی که اصلا از رییس جمهور جدید دل خوشی ندارم اما خاتمی را بهتر و صاف و ساده تر از خیلی دیگر از بزرگان راست و چپ میدانم.
...
صداقت در خیانت ؟
کریم
Iran, Islamic Republic of
تو خیلی ساده ای که این مارخوش وخط و خال رو ساده می بینی!!! مظلوم نمایی یکی از پروژه های فریب این آقاست تا حامیان خود را حفظ کنه!!!
مهدی
خاتمی درطول این سالها نشان داده است که از هیچ تلاشی برای اعتلای ایران اسلامی فروگذار نمی کند....
اعتلای فرهنگ سوروسی و کودتا...
دمت گرم خندوندی منو حسابی !
از مشهدم
اون واژه اسلام امریکایی صحیح میباشد!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای خاتمی فتنه88 پشت پابه جمهوریت نبود؟

ای بی چشمو رو ای بی عاطفه ای وطن فروش
شرم و حیات کجا رفته
مردم فهرست 134 نفره از افرادی که مجازات آنها به مناسبت فتنه ی 88 و یا سازشکاری های اخیر باید اجرا شود تهیه کرده اند و به زودی پیش از آغاز ماه رمضانبرخورد با این این افراد ... شروع خواهند کرد
اتفاقا روحانی هم از کمک به شما دریغ نمی کنه، مثلا جعفر توفیقی - وزیر علوم در سایه دولت ایشان - پای تو رو به مراکز آموزش عالی باز می کنه تا از مرگ سیاسی تو جلوگیری کنه ، غافل ازاینکه تنها راه احیای شما توبه نصوح است . . . اگر هنوز مجالی باشد . . .
مـرتـضـی
تو جـیـب مارو نزن کمک کردنت پیش کش!!
ببینید اوضاع دولت چقدر خرابه که کی میخواد بهش کمک کنه ودر یک جمله چه عزاییه که مرده شور هم گریه میکنه!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبتشو ختم به خیر کنه
خاتمي منفور مردم
حیدر
گیرم عذرخواهی بابت خبط وخطاهای بی شمارازطرف جناب خاتمی نپذیرفتنی باشد،بابااعلام بازنشستگی ازسیاست یعنی این همه سخت است؟مقداری هم آخرعمری به خودتان ومردم استراحت بدهید..
تلاش برای فتنه و آشوب و نه خدمت ...
خدا به خاطر هزینه ها و خونهایی که به این کشور تحمیل کردی لعنتت کنه . همه این فشارهای اقتصادی روی مردم دستپخت شما و دوستان شمااست که کلید ان را از 88 زدید تا به قدرت برسید و ...
فتنه گر که می گن یعنی این
از مشهدم
شما که نونت تو روغن ممد آقا فعلا تا میتونی از همین رحم اجاره ای سود ببر!!!!!!!!!!!!!!!!!
باید میگفتی ای جنین نامشروع(افساد طلبان وسرکرده ان ممدی) در رحم اجاره ای، تا میتونی از این رحم سود ببر!!!!!