پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ورود تاکسی هوایی به فرودگاه‌های کشور!

شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 358381
شوشتری اعلام کرد: ظرفيت اكثر فرودگاه‌ها و فضاي كشور به گونه‌یي است كه با راه‌اندازي ايرتاكسي، سرويس‌هاي لازم ارائه خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم شوشتری معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور  با اشاره به پيگيري بخش خصوصي براي راه‌اندازی ایرتاکسی در فرودگاه‌ها اظهار داشت: به‌منظور فعالیت ایرتاکسی در فرودگاه‌ها با رعايت مقررات و اخذ مجوزهاي لازم از سازمان هواپيمايي كشوري و ساير ارگان‌هاي ذيربط، شركت فرودگاه‌هاي كشور آمادگي لازم را دارد.
 
معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها در ادامه با اشاره به فعاليت هواپیما‌های بخش خصوصي از نوع سبك و فوق سبك در فرودگاه‌هاي کشور گفت: هم‌اكنون اين نوع هواپيماها در 15 فرودگاه كشور براي امور آموزشي و تفريحي فعال هستند كه در آينده تعداد بيشتري از فرودگاه‌ها پذيراي اين نوع هواپيماها خواهند بود.
 
ايشان ضمن استقبال از فعاليت ايرتاكسي در فرودگاه‌هاي كشور گفت: مسلما دريافت مجوزهاي لازم از سازمان هواپيمايي كشوري و ساير مبادي ذيربط و نيز رعايت اصول ايمني براساس قوانين ايكائو، شرط اساسي براي فعاليت ايرتاكسي در كشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *