سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

هشدار مشترک آلمان و آمریکا به روسیه

شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 358271
رهبران آمریکا و آلمان در دیدار روز گذشته خود با اشاره به تحولات روزهای اخیر اوکراین، بار دیگر به روسیه هشدار دادند که ادامه این شرایط می تواند وضعیت را برای مسکو سخت تر کند.
به گزارش جهان مهر به نقل از آسوشیتدپرس خبر داد، در حالی که درگیری های بین‌ نیروهای دولتی و جدایی طلبان در شهرهای شرقی اوکراین شدت گرفته٬ آمریکا و آلمان نسبت به تحریم های شدیدتر علیه روسیه هشدار دادند.

"باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا دیروز جمعه٬ اظهار کرد که در صورتی که مسکو مانع از برگزاری انتخابات پیش رو در اوکراین شود٬ بر شدت تحریم ها علیه روسیه خواهد افزود. قرار است انتخابات ریاست جمهوری در اوکراین ۴ خردادماه (۲۵ ماه مه) برگزار شود.

اوباما این سخنان را پس از گفتگو با "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان٬ در کاخ سفید اظهار کرد و مرکل نیز از تشدید تحریم ها علیه روسیه حمایت کرده و گفت آمریکا و اتحادیه اروپا در این خصوص به صورت هماهنگ پیش خواهند رفت.

هشدارها در خصوص تحریم های بیشتر علیه روسیه در حالی مطرح می شود که روز جمعه در پی شدت گرفتن درگیری ها میان ارتش اوکراین و نیروهای جدایی طلب حامی روسیه در شهر اسلوویانسک و سرنگونی سه بالگرد اوکراین از سوی جدایی طلبان٬ دولت موقت اوکراین اعلام کرد که تعدادی زیادی در این درگیری ها کشته و زخمی شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *