سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

«متهم ردیف اول» شریعتمداری در نمایشگاه

جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۶
کد مطلب: 358124
کتاب «متهم ردیف اول» حسین شریعتمداری در دادگاه مطبوعات از سری مجموعه کتاب‌های «نیمه پنهان» به بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید.
به گزارش جهان به نقل از فارس در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب «متهم ردیف اول» در واقع جلد چهل و یکم سری مجموعه کتاب های «نیمه پنهان» است که به حضور حسین شریعتمداری در دادگاه مطبوعات اختصاص دارد که از سوی دفتر پژوهش های موسسه کیهان منتشر و برای چاپ نخست در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روانه بازار نشر شده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: برخود لازم می دانم از شهدای بزرگواری که در عملیات تروریستی خونین سال های ۱۳۸۵ و ۱۳۸۴ در اهواز و زاهدان به شهادت رسیدند، عذرخواهی کنم و خطاب به ارواح مقدسه آنان عرض کنم از اینکه می بینید دادگاهی در جمهوری اسلامی ایران، اینجانب را به جرم دفاع از مظلومیت شما در جایگاه (متهم) نشانده و در مقابل، حامی تروریست ها که شما عزیزان را به خاک و خون کشیده اند، در همین دادگاه با سرافرازی در جایگاه «شاکی» ایستاده است، نگران نباشید.

کتاب «متهم ردیف اول» با قیمت ۸۲۰۰ تومان منتشر شده است که انتشارات «کیهان» با ۲۰ درصد تخفیف در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، این کتاب را به مخاطبان خود، ارائه کرده است.

از دیگر کتاب های چاپ اول انتشارات «کیهان» در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می توان به جلد دوم کتاب «جستارهایی از تاریخ اسلام» اشاره کرد که توسط «سیدمحمد سعید مدنی» نویسنده کیهان ورزشی نوشته شده است، اشاره کرد که «زندگی خدیجه (س)»، «شیعه امام کش»، «امام سجاد (ع) و جذامی ها»، «شهادت کمیل بن زیاد»، «شکست ناپذیری روح» و «ملاک مسئولیت در حکومت علی (ع)» از جمله بخش های این کتاب است.

بر اساس این گزارش، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۰ لغایت ۲۰ اردیبهشت سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آخي اشك تو چشام جمع شد از مظلوميت حاج حسين
وای چقدر خوشحال شدم!
محسن
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این کتاب بتونه رکورد فروش ده عددی را در نمایشگاه کتاب از خودش بجا بگذاره.