پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سرقت از بانک اراک ناکام ماند

پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۰۸
کد مطلب: 358001
چهار نفر از اعضاي باند سرقت كه در زندان با يكديگر آشنا شده و قصد سرقت از بانک در حومه شهر اراک را داشتند در سرقت ناکام شده و دستگير شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، فرمانده انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: طي هفته گذشته كاراگاهان پليس آگاهي استان مركزي ، گزارشي در خصوص برنامه ريزي اعضاي يك باند براي سرقت يكي از شعب بانكي در شهر اراك را دريافت كردند.

سردار عزيزاله ملكي اضافه كرد: با توجه به حساسيت موضوع ، تحقيقات براي شناسايي اعضاي اين باند در دستور كار كاراگاهان پليس قرار گرفت و ماموران انتظامي موفق شدند در تحقيقاتي گسترده اين افراد را شناسايي و فعاليت آنان را تحت مراقبت نامحسوس خود قرار دهند.

ملكي ادامه داد: در تحقيقات انجام شده ماموران دريافتند كه يكي از شعب بانكي در حومه شهر اراك هدف سارقان است كه برنامه ريزي لازم براي دستگيري آنان در دستور كار قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان مركزي به عمليات دستگيري اعضاي اين باند اشاره كرد و گفت: روز گذشته و در ساعات پاياني كار اين شعبه بانكي و زماني كه سارقان در نزديكي محل قصد داشتند اجراي نقشه سرقت از بانك را عملي كنند با برنامه ريزي صورت گرفته و در عملياتي غافلگيرانه توسط پاسگاه انتظامي محل و كارآگاهان پليس دستگير شدند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد:‌ چهار نفر اعضاي اين باند كه از سارقان سابقه دار بودند در اظهارات خود بيان داشتند كه در زندان با يكديگر آشنا شده و نقشه اين سرقت را طراحي كردند.

سردار ملكي در پايان خاطر نشان كرد:‌ از اعضاي اين باند يك قبضه سلاح كمري، يك دستگاه خودرو، موتورسيكلت و تعدادي ابزار و تجهيزات براي استفاده در هنگام سرقت از بانك كشف شد . متهمان با تشكيل پرونده با قرار وثيقه قانوني به زندان معرفي شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *