شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۲

سرلشگر جعفری: سپاه آمادگی‌ موشکی مطلوبی دارد

سپاه موتور محرکه انقلاب اسلامی است
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 357983
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، آمادگی موشکی مطلوبی دارد.
سرلشگر جعفری: سپاه آمادگی‌ موشکی مطلوبی دارد
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار محمد علی جعفری عصر چهارشنبه در جمع فرماندهان سپاه عاشورا با بیان مطلب فوق گفت: جمهوری اسلامی ایران از نظر آمادگی نظامی و امنیتی بخصوص توان موشکی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و آمادگی مقابله با هرگونه تهاجم نظامی به ایران اسلامی را دارد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سپاه بایستی به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی عمل کند ابراز داشت: مهم ترین ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، پیرو ولایت بودن است و از دیگر خصیصه های نیروهای سپاهی می توان به به شادابی، تحرک و انقلابی بودن اشاره کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه به دنبال پاسداری غیرمحافظه‌ کارانه از انقلاب اسلامی است ابراز داشت: در گذشته ، هدف دشمن تنها خاک و موقعیت جغرافیایی جمهوری اسلامی بود ولی در حال حاضر ، استکبار جهانی ، ایمان و اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده است.

سردار جعفری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خنثی شدن تهاجمات دشمنان در تمامی زمینه های اعتقادی و نظامی در گرو اخلاص هرچه بیشتر در کارهاست عنوان کرد: اگر ما درست به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم بسیاری موانع از سر راه انقلاب برداشته می‌شود.

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود ضمن بیان مجدد این مطلب که ویژگی بارز سپاه ، آمادگی اعتقادی است گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، آمادگی کامل نظامی ، امنیتی و موشکی مطلوب را داراست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باتوجه به ادعای رسانه های صهیونیستی مبنی بر شرکت دادن موشکهای هسته یی توسط سعودیها در مانور اخیرشان آیا این موضوع صحت دارد ؟ در صورت صحت آیا پدافند ما توان رهگیری اینگونه موشکهارا دارد؟
Finland
اینا همش ادعای غلطه
مرگ بر آمریکا و اسرائیل