سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
از سوی مجمع ناشران انقلاب اسلامی؛

شب شعر «شهید خلیلی» برگزار می‌شود

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 357773
همزمان با چهلمین روز درگذشت شهید امر به معروف و نهی از منکر سالن یاس میزبان شب شعر شهید «علی خلیلی» می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، میثم نیلی مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه این مجمع همچون سال ۹۱، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عهده‌دار برگزاری سالن یاس است، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های کارشناسی، برنامه نقد و بررسی و رونمایی کتاب، از جمله برنامه‌هایی است که برای این سالن در نظر گرفته شده و همزمان با چهلمین روز درگذشت شهید علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی منکر، شب شعری با محوریت این شهید در این سالن برگزار می‌شود.

میثم نیلی، مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی با اشاره به تدارک بیش از ۶۵ نشست در سالن یاس در ایام برپایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: نشست‌های کارشناسی متنوعی با حضور صاحب‌نظران حوزه نشر و کتاب، نقد و بررسی آثار، رونمایی از کتاب و میزگردهای تخصصی در ایام نمایشگاه در سالن یاس برگزار خواهد شد و پیش‌بینی ما این است که این برنامه‌ها می‌توانند اثرگذاری فرهنگی بالایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تدارک این تعداد برنامه برای ۱۰ روز، بدون روحیه جهادی امکان‌پذیر نبود، گفت: موسسات فرهنگی مختلف از جمله شهرستان ادب، ناشران عضو و غیرعضو در مجمع، انجمن قلم ایران، مجمع شاعران اهل بیت، انجمن ناشران دفاع مقدس و... از جمله مراکزی هستند که برای برگزاری این نشست‌ها با ما همکاری داشته‌اند.

مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی همچنین از برگزاری سخنرانی‌هایی برای تبیین نگاه و نظر رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ خبر داد و گفت: تجلیل از چهره‌های شاخص نشر، نشست‌هایی با محوریت نقد جریان‌های انحرافی و عرفان‌های کاذب و میزگردهایی درباره موضوعات مبتلابه ناشران از جمله کپی‌رایت، مالیات، کاغذ و... از دیگر برنامه‌های مجمع در سالن یاس خواهد بود.

گفتنی است مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عهده‌دار برپایی سالن یاس است و قرار است تجربه موفق دو سال گذشته را تکرار کند. پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در قالب برگزاری نشست‌ها و هم‌فکری‌ها، ایجاد پاتوق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، برگزاری نشست با چهره‌های شاخص حوزه کتاب از جمله نویسندگان و ناشران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حضور کارشناسان زبده برای ارایه مشورت در زمینه سیرهای مطالعاتی و... از جمله برنامه‌های مهم این مجمع در سالن یاس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *