چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۷

خاتمی: درباره اتفاقات اوین قضاوتی ندارم

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 357683
در حالی که طی روزهای گذشته حواشی بند ۳۵۰ زندان اوین در صدر اخبار و دروغ پراکنی های رسانه های ضد انقلاب بوده است، محمد خاتمی که از وی به عنوان رهبر اصلاح طلبان یاد می شود در اظهاراتی معنادار گفت که درباره این ماجرا قضاوتی نمی کند.
خاتمی: درباره اتفاقات اوین قضاوتی ندارم
به گزارش جهان به نقل از رجانیوز، وی که در در جمع اعضای مجمع زنان اصلاح طلب و بانوان صحبت می کرد، در بخشی از اظهاراتش گفت: «اینکه در قانون اساسی آمده رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است، یعنی هرجا تخلفی شد مسئول، رئیس‌جمهور است و حداقل این است که رئیس‌جمهور تذکر بدهد و بازرسی کند. در خصوص موضوع اخیر هم من قضاوتی ندارم؛ هرچند که در صداقت برخی کسانی هم که این مطالب را بیان کرده‌اند شکی ندارم اما مجلس اقداماتی کرده و رئیس‌جمهور و دولت هم بحمدالله پیگیر قضیه هستند.»

این اظهارات وی در حالی بیان می شود که برخی رسانه های تندرو و ضد انقلاب با حمله به وی، این سخنان خاتمی را «دوپهلو» و «محافظه کارانه» توصیف کرده اند.

به نظر می رسد حجم بالای دروغ پردازی های رسانه های ضد انقلاب و برخی اصلاح طلبان در داخل کشور منجر شده تا حتی خاتمی نیز متوجه بازی فریب و جنگ رسانه ای در این باره علیه نظام بشود و با تاکید بر اینکه قضاوتی درباره این ماجرا و حواشی آن ندارد، تلاش دارد تا خود را درگیر این ماجرا نسازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نه بیا داشته باش
عسل و خامه و مربا بده بابا
کم خودتو تحویل بگیر
Iran, Islamic Republic of
ادب تو دادش
Iran, Islamic Republic of
آقاجان ما بی صبرانه منتظر نظر شما هستیم!!!!
چقدر خودش رو تحویل میگیره !!! بفرما نوشابه
United States
به درک که قضاوتی نداری فتنه گر کبیر
غلامعلی
Iran, Islamic Republic of
چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آسه برو مام سوار شیم
Iran, Islamic Republic of
خاتمی خدا عاقبتتو بخیر کنه