پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲۳
۸۲
به بهانه دفاع از جشن خبرساز کاخ سعدآباد صورت گرفت

مقایسه عجیب همسر رئیس جمهور با همسر شاه در سایت حامی دولت!

سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۳
کد مطلب: 357566
یکی از حاضران در مهمانی خبرساز در کاخ سعدآباد، با انتشار یک یادداشت در سایت حامی دولت، دست به توجیهی عجیب برای اقدام همسر رئیس جمهور زده است.
مقایسه عجیب همسر رئیس جمهور با همسر شاه در سایت حامی دولت!
به گزارش جهان، سایت خبری خبرآنلاین که مواضع نزدیکی به لاریجانی و روحانی دارد، با انتشار یادداشت یک بانوی تهیه کننده سینما که در جشن خبرساز کاخ سعدآباد حضور داشته، اقدام همسر رئیس جمهور در برگزاری این جشن را احیای مراسمی دانسته که همسر شاه از غرب گرفته و از سی و چند سال پیش متوقف شده است!

وی در دفاع از این مراسم نوشته است:«برای همسالان من که اخبار اتفاقات تشریفاتی دوران رژیم شاه را بی واسطه و بخوبی بیاد می آورند، خبر میزبانی بانوی اول کشور در مراسم هنری، فرهنگی، خیریه ای، بین المللی و زنانه، مطلبی عادی و آشنا است و حتی اگر این رسم را همسر شاه وقت ایران از فرهنگ غرب گرفته بوده، به نظر می آید که توجیه کافی روانی و اجتماعی داشته و می توانسته برای زنان جامعه خوشایند باشد.»

نویسنده با این پیش فرض نتوانسته شادی خود را از برگزاری این جشن و نیز تعلق خاطرش به جشن های اشرافی و مسرفانه رژیم پهلوی مخفی نگه دارد، و متاسفانه برای دفاع از این جشن، همسر ریس جمهور را که از بانوان مؤمنه ایرانی است با همسر شاه معدوم مقایسه نموده است.

این چندمین باری است که این سایتها با دفاع ناشیانه از دولت زمینه سازی وهن رئیس جمهور و دولت را هموار می کنند.

پیش از این سایت خبرآنلاین پس از بی تدبیری های صورت گرفته در جریان توزیع سبد کالا، برای دفاع از تدبیر دولت! به قلم یکی از نویسندگانش، توزیع سبد کالا به شیوه صورت گرفته را تعمدی و در راستای پیغام دادن به غرب تحلیل نمود و اعلام داشت که بی تدبیری در میان نبوده است.

سایت حامی دولت: توزیع سبد کالا و تحقیر مردم ارسال پیام به غرب بود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جدا که تا وقتی دوست بد داری دشمن نمی خوای!
دشمنت در دشمنی با تو صادقه ولی دوست بعد از پشت خنجر می زنه
این خانم به اصطلاح مومن نباید خودش را درمزان اتهام قرار میداد که دشمنانش چه بسا دوستانش ایشان رابا همسر شاه معدوم مقایسه کنند
آيا پيام انتخابات 24 خرداد، بازگشت به اشرافي‌گري‌هاي زمان شاه بود؟!
كجا ميشه رأيمون رو پس بگيريم؟!
مرمر
ایندفعه که گذشت و تموم شد ولی میتونی دفعه بعد حواست رو جمع کنی عزیزم
محسن
Iran, Islamic Republic of
مسی رو بیخیال استاد اسدی رو بگیر!
...خدا تو را رسوا خواهد کرد.
بالاخره پنج تا سکه بهار آزادی گرفته. نباید دو سه سطر دفاع می کرد؟؟؟
دشمن دانا بلندت می کند ... بر زمینت می زند نادان دوست...
اشرافی گری ارتباطی به ایرانی بودن مسلمان بودن روحانی بودن باحجاب یا بی حجاب بودن راستی چپی اصولگرااصلاح طلب بودن و...نداره ارتباط به ضعف نفس ووادادگی داره که تاآخرین لحظه حیات دنبال آدمه خداعاقبت بخیربکندماراوشماراوماوشماراازدست آنان
امیر
Iran, Islamic Republic of
هر رویه خوب را از هرکسی باید پذیرفت چه زن شاه ایران باشد وچه زن رییس جمهور ایران ویا حتی زن رییس جمهور افغانستان اگر حتی این مراسم با وسعت بیشتری انجام میشد احترام به حرمت زن ایران بود یه عده خجالت نمی کشند هر روز این موضوع را تکرار میکنند.
شما شخصیت زن رئیس جمهور افغانستان را از زن بدکاره شاه مخلوع ایران هم کمتر می دونی؟ ایول داری بابا!!!
احترام به زن رو بیا از خانمی شروع کن که هنوز چهل سالش نشده، همسرش فوت کرده در حالیکه این خانم دیالیزی هست و دو دختر کوچک داره که وقتی غذایی بعد دو روز گیرشون میاد از خوشحالی کنارش میشینن و گریه می کنن!
احترام به زن با اشرافی گری و رقص و آواز و بزل و بخشش بیت المال مسلمانان به جا آورده نمیشه!
جلوی من هم نمی خواد قیافه بگیری چون من خودم یه خانم هستم از کشور ایران، ایرانی الاصل و از نظر شجره نامه به یکی از بزرگ ترین مفاخر ایران بر می گردم. قضیه روشن شد اخوی؟!
Iran, Islamic Republic of
بعید می دانم چون زن با شخصیت اینگونه نمی نویسد.
جشنی که حالا حالا ها دامن گیر دولته
از کی تا حالا اشرافی گری شده رویه خوب که چه از زن شاه چه زن روحانی باید پذیرفت!!!
حضرت علی علیه السلام یکی از فرستادگان حکومتی خودش را به جرم حاضر شدن سر سفره یکی از اشرافت عزل کرد و نامه تندی به او نوشت. در حالیکه اون حاکم از بیت المال هم خرج نکرده بود فقط دعوت یک سفره اشرافی را پذیرفته بود. می تونی بری توی نهج البلاغه و استدلال زیبای حضرت را در این رابطه مطالعه کنی.
اسلام به شدت با اشرافی گری مبارزه می کند.
جناب اقای امیرخان اوف به غیرت نداشته ات.
اشتباه مثبت دادم
لاریجانی روحانی متشکریم !


زنده باد حاج محمود مردمی خودمون
شما هم بجای ارائه راهکار برای حل مشکلات بپردازید فقط به فکر پراکنده کردن تخم نفاق در جامعه هستید واقعا خدا خیرتان بدهد کارتان شده کوبیدن دولت چرا اون وقتی که رییس قبلی اون همه گند کاری کرد خفه خون گرفته بودید واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون موقع شما مشغول آتیش زدن سطل آشغال بودید و متوجه نقد جهان نبودید.
شما کورید آیا؟
زیتون سرخ
بی ادب
شما ها چرا وقتی کم میارید از چهار چوب ادب خارج می شید
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نامه اش نکات خیلی درستی رو در بر داره اگه می خواهید فقط قسمتی از این نامه رو به عنوان دفاعیه از جشن تلقی کنید بدون اینکه قسمت های پس و پیش نامه رو بیارید کارتون منصفانه و کامل نیست
ایرانی
درتمام دنیا وقتی سن شصت سالگی زمان بازنشستگی و قتی یه 66 ساله خودشو به در و دیوار زد وبازی با افکار مردم .... شد معلومه که نیت ایشان چی بوده است
یه موافق
البته بنده در بحث سبد کالا با این نویسنده موافقم. پیامی که به غرب صادر شد این بود مردم ما بدبخت و گرسنه و بیچاره و درمانده اند!
بدید محض رضای هر چی که مایل هستید!
و همانطور هم شد.
سی سال عزت نفس و شرافت ما شکسته شد.
اگر می خواستند به راحتی می تونستن غیر این عمل کنند ولی سیاست گذاری کردند تا مردم را یه مشت گرسنه وحشی نشان دهند که زیر بار فشار غرب بریده است.
اگه کسی خانم بنده رو با یه زن فاسد مفت خور مقایسه می کرد تا حالا دهانش رو خرد کرده بودم!
واقعا نبايد همچين مقايسه ای ميکردند. همسر شاه کجا که با جذاميها چای ميخورد و همسر محججججبه آقای روحانی کجا؟؟؟!!!!

ای خداااا. چی فکر میکردیم و چی شد؟ البته به ایشون یا هیچ کس دیگره خرده ای وارد نیست چون اینان .... و گرنه دولت در مصوبه خودش برای معاونین رئیس جمهور ... مصوب نمیکرد و مردم بی پناه ایران را مجبور به استفاده از ارابه های مرگ که معلومه پولش تو جیب کی میره بکنه
کریم شیره ای
احشنت ژنده باد...
غفاری
این خانم تهیه کننده خیلی دلش برای مراسمات شاهنشاهی تنگ شده است .
آخه اونجا خیلی غنی از دروازه های تمدن میشد یه هویی!!!
batista
مگه این جور چیزا اولین باره!‏‎ ‎
شماها مگر قيم مردم هستيد جشن وپاي كوبي ايرانيان را در چهارشنبه سوري وسيزده بدر وجشن هاي ملي و برد هاي تيم ملي فوتبال مي بينيد
ايران اسلامي براي فاطمه زهرا هم گريه مي كند ودر تولدش جشن وباي كوبي هم مي كند به يك عده كوتاه فكر چه ربطي دارد
در تولد حضرت زهرا سلام الله
می رقصند و حریم و حرمت شعائر اسلامی را زیر پا می گذارند
مال بیت المال را حرام و حرج می کنند
اولاد فتنه را مهمان می کنند، کسانی که به صورت رسمی توهین به خدا و ائمه معصوم می کنند و حرمتی برای روز عاشورای حسینی هم قایل نیستند!
این معنی جشن به نام خانم فاطمه زهراست
بانویی مطهره و معصومه که در مقابل فتنه گری و اشرافی گری قیام کرد و به شهادت رسید
حضرت زهرا گریه کن نمی خواد یه جو معرفت می خواد، تا پرچم اسلام بر زمین نماند.
اسلامي كه امثال شماها دنبالش هستيد ....
... اندكي از .... ورانت هايتان دست برمي داشتيد االان وضع كشور اين شكلي نبود
درود بر روحانی و کلیدش
همین
احسنت... احسنت...
روز سیزده بدر روز ایرانی کشون قوم صهیونیست است. روزی که 150000 نفر از پدران و مادران من و تو را این قوم با طرح یک فتنه عظیم ظرف سه روز در زمان خشایار قتل عام کردند و از آن سال تا حالا سال روز این قتل عام را جشن می گیرند. ایرانی ها این روز را نحس و نکبت می دانستند و برای سوگواری به بیابان ها می رفتند.
اخیرا هم نتانیاهو کتاب این قتل عام را به اوباما هدیه داد و در خواست کرد که دوباره یک ایرانی کشون دیگه باید راه بیفته!
حالا برو جشن بگیر.
اين جنابعالي از 70 ميلون جمعيت كشور بيشتر مي داني من جشن مي گيرم تا تو و امثال تو گريه كنند
آل صهیون
خوب کاری کردیم دستمون دردنکنه هماطور که نانانیا هو عزیز گفت پوریم دوم برای ایرانیان ددر راه است
شما هنوز ایران و ایرانی رو نشناختی. ایرانی مسلمون غیرتمنده ، با عرضه هست ، با شعوره ، فهمیده هست. ایرانی نمیتونه تجاوز به کشورشو تحمل کنه ، نمیتونه از آرمانهاش دست بکشه ، نمیتونه بی خیال ارزشهاش بشه.
ایرانی با تویی که معلوم نیست بابات کیه ، خیلی فرق داره. صهیونیست یه ولد نا مشروعه که به امید خدا هر چه زودتر به دست ایرانی غیرتمند ، از روی زمین محو میشه . در آینده فرزندان ایران و همه ی مردم دنیا به وجود ایرانیان افتخار خواهند کرد و قدر این حماسه ی بزرگ یعنی نابودی صهیونیست رو خواهند دانست.
اگر اسراییل غلطی بکنه ، ما تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد. این جمله ی معروف عزیز دلمونه و این هدف بزرگ ما ایرانیان غیرتمنده
مرمرخانم
بهتر بود اسمت رو میزاشتی آل شیطون .حالا اینقدر از مسلمون بودنت خسته شدی که میخای خودتو یه صهیونیست جا بزنی ؟ای کلک اینقدر عقده ای شدی ؟خدا هدایتت کنه پسر جون
بجه شیعه
غلط کردیدپدر سوخته ها .عن قریب شیر بچه های حضرت زهرا دمار از هر چه صهیون و صهیونیست در میارند .این وعده قران است .اون وقت باید دنبال سوراخ موش بگردی
فان حزب الله هم الغالبون
کریم شیره ای
چشم ندارند که ببنندبعژی ژنای فریخته شادی کنند و شکه بگیرند
سعید
کاش اون پیراهن دنباله دارفرح روهم تن یکی میکردن !
البته من هم قبول دارم که همسر رییس جمهور یک بانوی مومنه است ولی چرا باید کار ی کند که قابل مقایسه با زنان طاغوت باشد مردم انقلاب کردند که این کارهای نادرست انجام نشود
چرا برا ارج نهادن مقام زن از زنان سرپرست خانوار که در سخت ترین شرایط فرزندانی صالح و اهل علم تربیت کردند دعوت نشده بود.
فرح ناز
فکر کنم هوز فکر میکنی زمان احمدی نژاده و پیام 24 خرداد را نگرفنی آن دوران سیاه تمام شد
محمد
سلام :
توهم پیام 24 خرداد .
24 خردادهیچ اتفاق خاصی نیفتاده طبق قانون انتخابت انجام شده و یک فرد برای ریاست جمهوری انتخاب شده . خالا اگر کسانی از این فرصت به نفع خودشان میخواهند استفادکنند سخت در اشتباه هستند . به اضافه این که قانون که عوض نشده که بعضی ها از این رویدا متوهم شده اند .
اینان اگر اهل مطالعه باشند زیاد هم به این انتخاب دل نمی بندند زیرا ضعیف ترین رأی برای انتخاب رئیس جمهور ( به لحاظ نسبت در اکثریت رأی مکتسبه ) در این انتخاب بود ه است .
من
اره راست گفتید .این بندگن خدا هنوز نفهمیدن دوران محمود تموم شده و دوران بریز و بپاش و جشن شاهی بگیر و یواشکی قراداد بنویس و جزایر کشورت رو حاتم بخشی بکن و ........ شروع شده .نمیدونم این ملت کی میخان قبول کنن دوران سیاه محمود تموم شده و دوران امریکا دوستت داریم شروع شده
پیام 24 خرداد که سهله پیام انصراف از یارانه ها رو هم گرفتیم
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
از كوزه برون همان تراود كه در اوست .
خيلي ها ظاهر مومنانه دارند اما در اعماق وجودشان به ظاهر مومنانه اعتقادي وجود ندارد .
مودی
Iran, Islamic Republic of
حرمت امامزاده با متولی آن است ... اگر همسررییس جمهور نمیخواهد با همسر شاه و.... مقایسه شود کاری نکند که یک بانوی تهیه کننده سینما فیلش یاد هندوستان کند و به یاد آن مراسم کذایی که با اسلامیت و ایرانیت هیچ نسبت و تناسبی نداشت این چنین سرخوش و شاداب بخواهد از اقدام همسر رییس جمهور دفاع کند... این بانوی تهیه کننده که گویا از آ ن مراسم کذایی همسر شاه خاطره ای خوش دارد لابد شباهتی بین این دو مراسم دیده یا حداقل برگزاری این مراسم چنان بوده که او را به یاد آن مراسم انداخته است
قياسشان جاي تامل دارد
ايشون فراموش كردند كه جمهوري اسلامي است نه حكومت شاهنشاهي
Iran, Islamic Republic of
بانوی اول یعنی چه؟!
کسی که اصلا ما ندیده ایم و نه اسمش را می دانیم و نه کسی از تحصیلات و سوابقش مطلع است حالا چون همسر رییس جمهور است می شود بانوی اول کشور؟؟!!
قمر تاج خانوم
پس چرا در هشت سال قبل بانوی اول نداشتیم
شفیعی
Australia
باسلام
بانوی اوّل آمریکا ( همسر اوباما ) وحالا بانوی اوّل ایران ( همسر روحانی )
احسنت... بانوی اول کشور امثال خانم مرضیه دباغ است با اون حجم فداکاری و تحمل شکنجه های طاقت فرسا که زبانم از گفتنش قاصر است! نه این خانم...
بي سواد
ببخشيد بهاي اين مجالس رو چه كسي بايد بده؟
همینه که میگن بی سوادی دیگه!
یه نگاه به جیبت بکن می فهمی!
سرور
هر روز که می گذرد اتحاد علی لاریجانی و حسن روحانی بر همگان مشخص تر می شود.
Iran, Islamic Republic of
واقعا شيطان كه ميگويند مصداق عيني...ج...ه..ا...ن
آقا اشکال کار اینجاست که همسر یک روحانی!! این کارها رو انجام داده. شاه که شاخصه اش همینه اینا که از راستگویان هستند چرا!! شاید هم چرا که نه!
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
با دست خودت ...
بگو یک نادان نه بانوی هنرمند؟
حالا کی بوده نکنه ف ه بوده
م
آقای روحانی تحویل بگیر بابا جون
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
... برگزاري مراسم شاهانه و ريخت پاش ها از جيب ملت نشان ميدهد كه ملت ولي نعمت دولت نيست بلكه اين دولت است كه منت به ملت گذاشته سبد كلا و جشن هاي كذايي و ميهمانيهاي آنچناني ... گوياي اين مطلب هست كه دولت به سمت ترويج اشرافي گري حركت مي كند و بقاي خود را در نزديكي به غرب و تحقير ملت جستجو مي كند .
رضا
Iran, Islamic Republic of
پس اين همه جوان شهيد شدند كه علياحضرت اينبار با چادر وارد كاخ سعد آباد شود ؟!!!!!!!!!!
پس ما مردم اشتباه كرديم انقلاب كرديم واين همه شهيد داديم خوب علياحضرت كه دركاخ بدون رنگ و ريا نشسته بودند بدون عوام فريبي ظاهر وباطنش همان بود شعار هم نميداد بر كوهي از رنج و غم ناشي از جنگ و انقلاب هم نشسته بود كاخ نشين بود از اول
مهدی آقائی
Australia
سلام
چه خوب گفتی عالی پاسخ به رضا
از کوزه همان برون تراود که دراوست،
مهدي
به به باطن خودشون خوب نشون ميدن
مهم رضايت اين قشر مرفه قليل است.
گور پدر اصول و ارزش ها و قاطبه مردم!!
ما اگر شاه و اشرافی گری میخواستیم مرض نداشتیم که انقلاب کنیم ...خانوم خانوما لطفا اشرافی گری را کنار بذارید
بهتر بود کل نامه منتشر می شد نه آن قسمتی که به نفع شماست...
ایول به جهان نیوز که تمام قد پای این موضوع ایستاده
حامد
این خانم یا جومونگ زیاد دیده خیال می کنه ایران هم بانوی اول داره یا زیادی در نوستالژی دوران شاهنشاهی گیر کرده .
داداش...!
این ذرب المثل های قدیمی رو باید با اب طلا نوشت داداش ...حرفای این خانومه مارو یاد این ذرب المثل انداخت داداش: وای به روزی که گدا معتبر شود ....
اگراینطور است این خانم چرا رفته و حالا هم تهمت میزند؟
محمد
این هم از آقای حقوقدان مملکتمون
دوستان عزیز توجه کنید
پیام یک نفر به نام آل صهیون رو در بین کامنت ها حتما بخونید
احمد علی جهان بین
چرا عاقل کند کاری که آرد پشیمانی
آشنا
عاقل؟!