جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

احتمال شکایت کفاشیان از نماینده AFC

دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 357508
رییس فدراسیون فوتبال گفت : از نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا بدلیل اظهاراتی که از وی در یکی از روزنامه های ورزشی صبح درج شده است، در صورت صحت این ادعا به کنفدراسیون آسیایی شکایت می کنیم.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، یکی از روزنامه های ورزشی در شماره روز دوشنبه خود به نقل از نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بازدیدازامکانات ورزشی کشورمان جهت میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به ایران آمده است،خطاب به عکاس این روزنامه نوشت:ˈقبلا امارات برای میزبانی این مسابقات انتخاب شده و این گروه بی جهت به تهران آمده است.ˈ

ایران، امارات، عربستان وتایلند نامزد میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ هستند ونمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیادیروزبرای بازدیدازامکانات ورزشی کشورمان جهت میزبانی این مسابقات واردتهران شده وعصردیروزدرنشست خبری شرکت کردند.

اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نشست اواخر آبان ماه خود میزبان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را انتخاب می کنند.

علی کفاشیان روز دوشنبه در پاسخ به این سوال که آیا این اظهار نظر درست است؟ گفت: من هم از این روزنامه خواسته ام ، چنانچه این موضوع درست است، آن را اعلام کند تا به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش و شکایت کنیم.

وی ادامه داد: این موضوع یا باید تایید شود و یا سریعا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تکذیب شود.

کفاشیان با اشاره به نحوه انتخاب میزبان جام ملت های آسیا گفت : میزبان از سوی اعضای کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که حدود ۱۷ تا ۱۸ نفر هستند انتخاب می شود و رای گیری مخفیانه صورت می گیرد.

وی گفت:افرادی که به عنوان نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران آمده اند سمت مهمی در این کنفدراسیون نداشته و تنها کارشناس هستند که فقط گزارش خود را ارایه می کنند و تصمیم گیر افراد دیگری هستند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که ما شانسی برای میزبانی داریم، افزود: مهم ارتباط ولابی است.ما باید اعضای کمیته اجرایی را توجیه و با آنان ارتباط و رایزنی داشته باشیم.موضوع مهم ارتباط و ترغیب این افراد است.

وی درپاسخ به این سوال که دیروزخواستارکمک سیاسیون شده اید،چه انتظاری بصورت خاص از این بخش دارید، گفت: بصورت خاص انتظار ما از وزارت خارجه است که درکشورهای دارای عضو در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا سفارتخانه های ما فعال شده و با ارتباط با وزارتخانه های خارجی و همچنین بخش ورزش و فدراسیون فوتبال آن کشورها آنها را ترغیب به حمایت از میزبانی ایران کنند.

رییس فدراسیون فوتبال درپاسخ به این سوال که آیابه کمک مالی هم نیاز دارید؟ گفت: مسائل مالی را خودمان حل می کنیم و این مسابقات درآمدزایی هم دارد.ضمن آنکه وزارت ورزش و جوانان گفته است که حمایت می کند و از طریق بودجه عمرانی کمبودها را رفع می کنیم.

کفاشیان درباره انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:

هیات مدیره این باشگاه هرسال تعیین می شود و برای آنان آرزوی موفقیت کرده و هر کمکی لازم باشد ارایه می کنیم.

وی اضافه کرد که تیم ملی فوتبال ایران هم روز جمعه به کشور باز می گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر این نقل قول درست باشد ایران اعلام کند در آن مسابقات شرکت نخواهد کرد .