پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

نتانیاهو لغو توافق فتح-حماس را خواستارشد

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب: 357365
نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی امروز در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان لغو توافق آشتی ملی فلسطینی‌ها را خواستار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه بار دیگر لغو توافق آشتی ملی حماس و فتح را خواستار شد.

نتانیاهو که با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو می‌کرد، گفت: «من از عباس می‌خواهم توافق خود با حماس را به هم بزند. ما با دولت تحت حمایت حماس مذاکره نمی‌کنیم، مگر آنکه حماس موضع خود را تغییر داده و اعلام کند که می‌خواهد اسرائیل را به رسمیت بشناسد.»

دو گروه حماس و فتح چهارشنبه گذشته اعلام کردند که برای تشکیل دولت فراگیر و آشتی ملی به توافق رسیده‌اند. قرار است انتخابات پارلمانی و ریاست‌جمهوری فلسطین طی ۶ ماه آینده برگزار شود. در پی توافق حماس و فتح، رژیم‌صهیونیستی مذاکرات از پیش تعلیق‌شده سازش را متوقف و اعلام کرد تا زمانی که فتح با حماس متحد باشد، با آن مذاکره نمی‌کند.

نتانیاهو امروز در نشست هفتگی کابینه رژیم‌صهیونیستی هم ایران به تلاش برای نابودی اسرائیل متهم کرد و گفت حماس نیز رویکردهایی مشابهی با تهران داشته و اسرائیل به چنین گروهی مذاکره نمی‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *