جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خادم: انتشار فایل صوتی مکالمات دایی و پروین کار انسان‌های بی‌ارزش است

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 357306
معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که با مسبب انتشار فایل صوتی جلسه با دایی و پروین به شدت برخورد می‌کند.
خادم: انتشار فایل صوتی مکالمات دایی و پروین کار انسان‌های بی‌ارزش است
به گزارش جهان، امیر رضا خادم در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد اینکه وزارت ورزش و جوانان چه واکنشی نسبت انتشار فایل صوتی جلسه مسئولان این وزارتخانه با دایی و پروین دارد؛ گفت: اگر دایی و پروین نسبت به این مسئله شکایتی داشته باشند با توجه به جایگاه حقوقی که دارم قطعاً با مسبب این حرکت زشت که پیدا کردنش هم کاری ندارد به شدت برخورد خواهم کرد.

وی ادامه داد: انتشار فایل صوتی یک جلسه خصوصی زشت‌ترین کاری است که یک نفر می‌تواند انجام دهد، این گونه رفتارها کار انسان‌های بی‌ارزش است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه آیا برای باشگاه پرسپولیس اسپانسر انتخاب می‌شود یا مالک اظهار داشت: مالکیت باشگاه پرسپولیس در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است. تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان این است که شرایط برای خصوصی سازی پرسپولیس مهیا شود. تفاهمی با سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد و دارایی داشتیم تا بتوانیم برای پرسپولیس حامی مالی پیدا کنیم.

خادم تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان می‌خواهد باشگاه پرسپولیس را مانند یک اسب زین کرده در اختیار هیئت مدیره قرار دهد تا هیچ نیاز مالی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه قیمت اسپانسری باشگاه پرسپولیس چقدر است، تاکید کرد: اگر با اسپانسر به توافق نهایی دست پیدا کنیم قیمت آن را هم اعلام می‌کنیم.

وی در واکنش به اظهارات روز گذشته علی دایی و برخی انتقادات سرمربی پرسپولیس از وزارت ورزش و جوانان گفت: بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم که دایی جزو چهره‌های ارزشمند ورزش کشور است و یکی از افتخارات من این است که هم دوره قهرمانی مانند دایی بودم که این جایگاه حقیقی من است.

خادم ادامه داد: در جایگاه حقوقی وظیفه‌ام احترام به همه اقشار ورزش کشور است و طوری هم حرکت نمی‌کنم تاجایگاهی که دارم را حفظ کنم. معتقد هستم برخی از صحبت‌هایی که مطرح می‌شود بیشتر احساسی است تا منطقی. سعی کردم از راهنمایی تمام دوستان استفاده کنم و گاهی هم که مورد کم لطفی قرار می‌گیرم سکوت کنم.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: آقای دایی عنوان کرده‌اند که من به خبرنگاران پول دادم، باید بگویم که دایی باید بداند خدایی هم وجود دارد و باید پاسخگوی او باشیم. فکر می‌کنم جوانمردی حکم می‌کند که اگر نامه‌ای از من وجود دارد منتشر شود و اگر پولی به خبرنگاری دادم آن را افشا کنند. ممکن است عمر مدیریتی من زیاد نباشد اما می‌خواهم در این مدت هم مقابل رانت خواری بایستم. باز هم می‌گویم اگر نوشته و مدرکی علیه من وجود دارد آن را اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *