چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

عبدولی صاحب مدال برنز شد

يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 357298
سعید عبدولی دارنده مدال طلا رقابت های کشتی ۲۰۱۱ جهان در استانبول با پیروزی برابر حریف قزاقستانی صاحب مدال برنز بیست و چهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی ۲۰۱۴ آسیا در قزاقستان شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، سعید عبدولی نماینده کشورمان در وزن ۷۵ کیلوگرم در در مبارزه رده بندی مقابل «دوژان کارتیکوف» ازقزاقستان قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر صفر از سد این حریف قزاقستانی گذشت و مدال برنز آسیا را بر گردن آویخت.

در وزن ۷۵ کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کیم هیون وو قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی قرار گرفت . وی در حالی که ۵ بر ۳ عقب بود، سه اخطاره و مغلوب شد . اما با توجه به حضور این کره ای در دیدار فینال عبدولی به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن ۶۶ کیلوگرم رامین طاهری در دور نخست کوان ژانگ از چین را ضربه فنی کرد. وی در دور دوم با ناداوری مقابل اوبلو بردیف از تاجیکستان سه اخطاره شد و شکست خورد اما با توجه به حضور حریف تاجیکی در دیدار فینال طاهری راهی جدول بازنده ها شد. طاهری در این گروه با نتیجه ۸ بر صفر لانگ چائو از تایوان را شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. طاهری در دیدار رده بندی مقابل ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و پنجم شد.

تا ساعاتی دیگر هم یوسف قادریان و بهنام مهدی زاده نمایندگان ایران در وزن های ۸۰ و ۱۳۰ کیلوگرم برای کسب مدال طلا و علی علیاری در وزن ۹۸ کیلوگرم برای کسب مدال نقره به مصاف حریفان می روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *