جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اميدوارم در برزيل کيسه‌گل نشويم

شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 357105
پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کي‌روش بايد به اين سؤال پاسخ دهد که چه دليلي وجود داشته که او آفريقاي جنوبي را براي اردوي تيم ملي انتخاب کرده است.
به گزارش جهان، حميد درخشان در گفت‌وگو با فارس،در خصوص شرايط اردويي تيم فوتبال کشورمان و لغو بازي ايران مقابل موزامبيک گفت: تيم ملي در اين اردو اصلا شرايط خوبي نداشت و حالا هم که اين بازي لغو شده همه چيز نور علي نور است. وقتي که بازي‌هاي ملي مناسب برگزار نمي‌کنيم و با تيم‌هاي باشگاهي آفريقاي جنوبي مساوي مي‌کنيم اين موضوع به حيثيت فوتبالي ما لطمه مي‌زند. چرا که تيم ملي به برگزاري بازي‌هاي سنگين نياز دارد تا عيارش مشخص شود و اگر برگزاري اينگونه بازي‌ها نباشد همه چيز در صفحه مبهمي قرار مي‌گيرد که نمي‌توان به چيزي فکر کرد چرا که نه سيستم دفاعي تيم مشخص مي‌شود و نه سيستم حمله‌اي و اين تيم ملي است که در مجهولات گير مي‌کند و در جام جهاني هم نه راه پس دارد نه راه پيش و شاهد خواهيم بود در برزيل تيم ملي فقط مي‌تواند دستش را به علامت تسليم بالا ببرد.

وي ادامه داد: آن طوري که من هم شنيدم خود کي‌روش از اين اردو راضي نيست و بايد به اين سؤال پاسخ دهد که چرا و به چه دليلي وجود داشته که او آفريقاي جنوبي را براي اردوي تيم ملي انتخاب کرده است اما حالا که تيم ملي راهي آفريقاي جنوبي شده بايد از اين شرايط بهره‌برداري خوبي کند.

پيشکسوت فوتبال ايران درباره اينکه مقصر شرايط به وجود آمده را چه کسي مي‌داند، خاطرنشان کرد: من خود کي‌روش را مقصر تمام اين شراط مي‌دانم چرا که او خودش همه کارها را هماهنگ کرد و تمام خط و خطوط سفرها را به فدراسيون مي‌دهد و فدراسيون هم تابع او بوده و به نظرم هر اتفاقي که افتاده خود کي‌روش مقصر است. متاسفانه من شرايط را خوب نمي‌بينم و اميدارم در برزيل کارها سخت پيش نرود.

درخشان در خصوص اينکه شايد عده‌اي با گفتن اين جمله که ايراني‌ها مرد روزهاي سخت هستند منتظرند تا تيم ملي در برزيل معجزه کند، افزود: درست است که ما ايراني‌ها مرد روزهاي سخت هستيم اما در جام جهاني و در سه بازي وحشتناک بايد مرد عمل باشيم و من قول مي‌دهم خيلي هم مرد عمل باشيم نهايتا يک مساوي مي‌گيريم اما دو بازي ديگر چه؟ با اين وضعيت قطعا دست‌هايمان بالا خواهد بود چرا که با تيم‌هاي گردن کلفتي بازي داريم. نبايد خودمان را گول بزنيم چرا که بازي‌ها در برزيل جاي شوخي ندارد و همه تيم‌ها در بهترين کيفيت‌شان به برزيل مي‌آيند.آنجا ديگر با کره بازي نداريم که دفاعش اشتباه کند و يک گل بزنيم. در برزيل هر تيم نهايتا ۵ درصد اشتباه کند و ۹۵ درصد بايد تلاش کرد تا به پيروزي رسيد. غيرت و تعصب هم تا جايي جواب مي‌دهد و من اميدوارم در برزيل کيسه گل حريفان نشويم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *