جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افزایش نرخ کالا ها و کرایه ها غیرقانونی است

شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 356989
استاندار تهران اعلام کرد : نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شامل تاکسی ها ، اتوبوسها و مترو ، همچنین کالاها فعلا افزایش نیافته است .
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید حسین هاشمی در گفتگوی تلویزیونی گفت: مادامیکه دولت رسما نرخهای جدید را اعلام نکرده هرگونه افزایشی غیر قانونی است .

وی افزود : دراین باره جلسات مستمر با مسئولان دستگاههای نظارتی برگزار و با قوه قضائیه نیز هماهنگی های لازم شده است تا با متخلفان با سرعت بیشتری برخورد قانونی شود .

استاندار تهران درباره اقدامات نظارتی استانداری تهران پس از اعمال قیمت های جدید سوخت و اجرای گام دوم قانون هدفمند سازی یارانه ها نیز اظهارداشت : از دیشب و پس از اعمال قیمت های جدید سوخت وضعیت اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها به طور مرتب رصد شد و در سطح استان تهران در اجرای این قانون نظم خوبی حاکم بودو مردم نیز همکاری خوبی در این باره داشتند .

وی افزود: جایگاههای عرضه سوخت از دیشب به تدریج خلوت شده است و گزارشهای رسیده از تداوم این شرایط حکایت دارد .

استاندار تهران با بیان اینکه پس از تعیین قیمت های جدید سوخت نرخ کالاها و خدمات مهمترین موضوع در دست پیگیری استانداری تهران است گفت : در این باره با شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران هماهنگی های لازم شده است تا زمانیکه دولت نظر نهایی خود را درباره آثار تورمی اجرای مرحله دوم قانون هدفمند سازی یارانه ها اعلام نکرده نرخ کرایه تاکسی ها ، اتوبوسها و متروافزایش نیابد .

استاندار تهران گفت : به محض اینکه دولت اثار تورمی مرحله دوم را اعلام کند شوراهای اسلامی با توجه به نظر دولت ، قیمت های جدید را اعلام خواهند کرد .

وی در پاسخ به این پرسش که زمان اعلام نرخهای جدید کرایه چه زمانی خواهد بود و در این فاصله حقوق رانندگان چگونه تامین خواهد شد اظهارداشت : این موضوع در دست بررسی است و در نرخهای جدید کرایه ها نیز ضریبی برای افزایش قیمت ها در نظر گرفته می شود تا دو یا سه ماه فاصله از زمان افزایش قیمت سوخت تا قیمت کرایه ها جبران شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *