سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

بدشانسی دوباره کی روش

شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 356968
دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با موزامبیک که قرار بود در جریان اردوی آفریقای جنوبی برگزار گردد، لغو شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در راستای برنامه های آماده سازی به منظور حضوری موفق در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم اکنون در اردوی آفریقای جنوبی حضور دارد.

ابتدا قرار بود این اردو تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد که ۵ روز زودتر تعطیل خواهد شد که همین مساله سبب لغو دیدار تدارکاتی با تیم ملی موزامبیک شد.

این دیدار تدارکاتی ابتدا قرار بود در روز پایانی اردو انجام شود اما به ۱۰ اردیهبشت ماه منتقل شد که در نهایت مخالفت تیم موزامبیک را درپی داشت.

تیم ملی ایران تاکنون در اردوی آفریقای جنوبی ۲ دیدار تدارکاتی با باشگاه های آفریقای جنوبی برگزار کرده است و باتوجه به لغو دیدار با آفریقای جنوبی چند دیدار تدارکاتی دیگر با تیم های آفریقای جنوبی در دستور کار قرار گرفته است.

تاکنون چندین دیدار تدارکاتی و اردوی مورد نظر «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران لغو شده است که به طور یقین این مساله می تواند تاثیر منفی برروی روند آماده سازی تیم کشورمان داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *