سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۸

جدیدترین پیام ظریف در توییتر

جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 356917
وزیر امور خارجه کشورمان در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: پیشرفت های امروز در ۱۰ سال پیش می توانست حاصل شود؛ روحانی فرصتی را ایجاد کرده که نباید از دست برود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه تویتر خود نوشت: البرادعی(مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی) درست می گفت. پیشرفت های امروز در ۱۰ سال پیش می توانست حاصل شود. روحانی فرصتی را ایجاد کرده که نباید از دست برود: موضوع بسیار حائز اهمیت است.

ظریف همچنین در این صفحه عکسی از مذاکرات هسته ای ایران و غرب در سال ۲۰۰۴ که وی نیز عضو تیم مذاکره کننده کشورمان به ریاست حسن روحانی بود قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خود گویی و خود خندی،عجب مرد هنرمندی!!!ظریف مطمئنه وزیر خارجه ایرانه؟؟چرا همش توی رسانه های دشمنان قلم میزنه؟؟این مجلس کجاست؟؟؟
مهرداد
وزیر امور بسیار خارجه
چنتا نوشابه دیگه هم براخودت باز کن
خودشیفته
امان از طاغوت
Italy
از فرصتی که برات ایجاد شده برای نظر دادن استفاده ی درست بکن عزیزم و نظر درست و حسابی بذار. نه مثل روشنفکرهای 150 سال اخیر ایران که هر وقت تریبونی داشته ند ازش برای متلک و ناسزا استفاده کردند.
نازی!
چه ذوقی هم می کرده از نوشتن این کلمات!!!
مگه خودت خوشحال باشی آقای ظریف!
امان از طاغوت
Italy
درود بر ظریف.
امیر
Iran, Islamic Republic of
اون وقت 10 سال پیش سر چی میخواستی معامله کنی ؟؟؟ الان سر 20 درصد معامله کردی اون موقع چیکارمیکردی؟؟؟؟ ضمنا آقای روحانی 10 سال پیش مسئول پرونده هسته ای بود مگه نه ؟
Iran, Islamic Republic of
خود گویی و خود خندی
عجب مرد هنرمندی!!!
خخخخخخ
باحال بود تعریف از خود نبود که
Iran, Islamic Republic of
مدیون هستید اگه فکر کنید تعریف از خود بود!!