جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

روحانی در میان ۱۰۰ چهره مجله‌تایم قرارگرفت

پوتین بار دیگر جزو بانفوذترین افراد جهان شناخته شد
جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 356856
مجله «تایم» آمریکا رئیس‌جمهوری روسیه را در کنار برخی دیگر از رهبران جهانی از جمله «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران، جزو ۱۰۰ نفر از بانفوذترین شخصیت‌های سیاسی در جهان قرار داده است.
به گزارش جهان، فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی» نوشت: مجله آمریکایی «تایم» بار دیگر"ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه را در فهرست «۱۰۰ نفر از بانفوذترین شخصیت‌ها در جهان» قرار داد.

افرادی که اسامی آنها در این فهرست ۱۰۰ نفره آمده است، شامل سیاستمداران، رهبران مذهبی، رجال اجتماعی، هنرمندان و ورزشکارانی است که از نفوذ زیادی در جهان امروز برخورداند.

در میان سیاستمداران این فهرست، علاوه بر ولادیمیر پوتین، رهبران و مقامات سایر کشورها، از جمله باراک اوباما- رئیس‌جمهوری آمریکا، حسن روحانی- رئیس‌جمهوری ایران، شی جین پینگ- رئیس‌جمهوری چین، آنگلا مرکل-صدراعظم آلمان، کیم جونگ اون-رهبر کره شمالی، جان کری- وزیر خارجه آمریکا و هیلاری کلینتون-وزیر خارجه سابق این کشور دیده می‌شوند.

در میان افراد بانفوذ جهان بخش جداگانه‌ای هم به مدافعان حقوق بشر اختصاص یافته که در میان افراد بانفوذ در این زمینه نام "ادوارد اسنودن" مامور سابق سازمان سیا که برنامه‌های سری دولت آمریکا را فاش کرده است و همچنین ملاله یوسف زای، نوجوان مدافع حقوق بشر فعال پاکستانی هم دیده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یکم دیگه در برابر غربیها سر خم کنند میروند روی جلد همه مجله های غربی . چه افتخار بزرگی !!