جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲۰

برای حضور در انتخابات جدی هستیم/ فشار به دولت درباره اوین

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 356747
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یا حضور در گلستان شهدای اصفهان درباره فعالیت بنیاد امید ایرانیان، حضورش در انتخابات مجلس و اتفاقات اخیر در زندان اوین اظهارنظر کرد.
برای حضور در انتخابات جدی هستیم/ فشار به دولت درباره اوین
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدرضا عارف صبح پنجشنبه با حضور در گلستان شهدای اصفهان برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمله برنامه های من در اصفهان دیدار با دانشگاهیان و سخنرانی در جمع آنها، دیدار با آیت الله طباطبائی نژاد امام جمعه اصفهان و نیز افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان در اصفهان است.

وی در ادامه هدف از افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان را ترویج گفتمان خردورزی دانست و افزود: نگاه ما در بنیاد ایرانیان نگاه راهبردی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تصریح کرد: بنیاد امید ایرانیان در قالب یک تشکل مردم نهاد در بحث های کلان فرهنگی و اجتماعی ورود پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این بنیاد بتواند در راستای سیاستهای کلی نظام دخیل باشد، گفت: این بنیاد باید در امور راهبردی و نیز تدوین برنامه ها عمل کند.

عارف در مورد فعالیت این بنیاد در بحث انتخابات مجلس نیز اظهار داشت: به دلیل اینکه این بنیاد رویکرد حزبی ندارد در این مسائل ورود پیدا نخواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون در مورد اینکه چه کسی برای انتخابات بیاید و چه کسی نیاید صحبتی نداریم، گفت: برای حضور در انتخابات جدی هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: سال ۱۳۹۳ را سال تدوین راهبردها برای انتخابات و سال ۱۳۹۴ را سال تعیین مصادیق برای ورود به انتخابات قرار داده ایم.

وی در مورد اتفاقات اخیر در بند ۳۵۰ زندان اوین نیز اظهار کرد: بروز این مشکلات نتیجه کم تدبیری برخی مدیران است و نیز در اثر عدم شفاف سازی در گزارش به مردم دچار برخی معضلات می شویم.

عارف با اظهار امیدواری برای برخورد جدی با این مسئله، گفت: اگر خطایی صورت گرفته است باید برخورد شود تا این مشکل به حساب کل نظام گذاشته نشود.

وی در پایان خواستار اطلاع رسانی شفاف از سوی دولت و نیز دستگاه ذی ربط در این راستا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کسی می تونه با هفت دهم درصد جمله بسازه
پاسخ شما در مستن پخش شده داده شد آقای عارف

کمی هم طرف انقلاب را بگیری بد نیست
Iran, Islamic Republic of
این حادثه در اوین که مشخص هست شیطنت بوده
....
ظاهرا برخی معتقدند مسولان زندانی فتنه گران هستندنه آنها . فتنه گریهای آنها را نمی بینند اما به بازرسیها اعتراض دارند. ارتباط از داخل زندان با دشمنان خارجی جرم نیست؟؟ اصلا میخواهید مسولان قضائی را محاکمه کنند؟؟ به این میگویند سوئ استفاده از آزادی. در هیچ کشوری این بلبشوری و فتنه گری مخالفان آزاد نیست.
یزد
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای: بنده امسال را سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی می نامم...

عارف: سال ۱۳۹۳ را سال تدوین راهبردها برای انتخابات و سال ۱۳۹۴ را سال تعیین مصادیق برای ورود به انتخابات قرار داده ایم.

این الان لبیک به فرمان رهبر جامعه است....
((حب مقم و دنیا پرستی چه به روز آدم می آورد))...!!!
خدایا اگر اینها قابل هدایت نیستند رسوا و ریشه کن بفرما....
آواره
آخه همشهرى خوش انصاف! تقسيم بندى عارف چه منافاتى با نامگذارى مقام رهبرى داره؟ اصلاً مگه اين بنده خدا مديريتى داره كه انتظار دارى مديريتش جهادى باشه؟
از جهان نيوز هم بايد سؤال كرد كه: آيا شما انتظار داريد در قبال ظلم آشكار به چند زندانى فرهيخته و در عين حال ديگر انديش ؛ همه بايد سكوت كنند؟
ژنرال هفت دهم درصدی
....این فتنه گران که هیچ وقت دست از فتنه و اشوب برنمیدارند.
United States
جهان اینا میخوان مجلس رو فتح کنند شما هنوز اندر خم یه کوچه ای خیلی دلم براون خبرای انحرافیت تنگ شده. مشایی امروز دست در موهایش کرد.. مشایی گفت چیزی به نام اسلام وجود ندارد مشایی امروز سه بار از واژه کوروش و بیست بار از واژه ایران استفاده کرد.....
United States
سلام خوبین چرا در برابر رفتارهای عارف سکوت می کنید؟ عارف نماینده خاتمی شده در پشت پرده... چرا در جلساتش همه چیز میگه
درود بر دکتر عارف
ایران
این آقا کجای سیاست،انقلاب،ایثار ومدیریت ایران اسلامی است که خبر حضور وی در اصفهان باید تیتر اخبارگردد
بین جنابعالی و روحانی هیچ فرقی نیست
.... اقای 7درصد
به زودی دهان اصلاح طلبان را برای همیشه خواهیم بست
شتر در خواب بیند پنبه دانه
عاری 7 درصدی
United States
عاری جون جدیت رو تو سال 92 دیدیم...
Iran, Islamic Republic of
خیلی با شخصیتی.
منشی
نِظِری ندارم
بب
تو هم خوی موسوی رو داری
طرح تفکیک قوا در قانون اساسی رو نمی دونی