جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۵
۲۲۱

ریاست‌‌جمهوری:رقص‌نبود چند دختربچه شادی‌کردند / جهانگیری: سکه زیاد ندادیم‬/به همسرم غذا نرسید

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 356480
روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری اطلاعیه‌ای را در خصوص جشن زنانه کاخ سعدآباد صادر کرد.
ریاست‌‌جمهوری:رقص‌نبود چند دختربچه شادی‌کردند / جهانگیری: سکه زیاد ندادیم‬/به همسرم غذا نرسید
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در خصوص جشن میلاد حضرت زهرا (س) که در کاخ سعدآباد برگزار شد اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

پاسداشت فرهنگ غنی اسلامی – ایرانی در سالی که توجه به اقتصاد و فرهنگ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان راهبرد کلان نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است؛ نیازمند معرفی و تبیین شعائر و نمادهای والای فرهنگ ناب محمدی (ص) است. در این میان؛ تبیین شخصت سرور بانوان دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) که مهمترین الگو برای زیست مومنانۀ زنان در ایران اسلامی است، از یکسو جایگاه رفیع زن در عرصه فعالیتهای اجتماعی نظام مقدس اسلامی را به تصویر می کشد و از سوی دیگر مهر بطلانی بر سیاه نمایی ها و ادعاهای دروغین نظام فرهنگی و حقوق بشر غربی، در خصوص بانوان ایران عزیز خواهد بود. چنانچه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با جمعی از بانوان فرمودند: «برخورداری ایران اسلامی از انبوه زنان فرزانه، تحصیل کرده، خوشفکر و ممتاز؛ از نعمات الهی و جزو بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی است.»

امسال نیز به همین مناسبت و در امتداد سنتی هر ساله مراسم جشن ولادت زهرای اطهر (س) و روز زن؛ جشنی به میزبانی همسر رئیس جمهوری با حضور همسران سفرای کشورهای خارجی و مدیرانِ نظام اسلامی و همچنین جمع کثیری از بانوان فرهیخته ایران اسلامی برگزار شد. بویژه میهمانان خارجی فرصتی یافتند تا ضمن آشنایی با ابعاد شخصیت و زندگانی دخت گرامی پیامبر اسلام (ص)، با گوشه هایی از فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و ایرانی آشنا شوند. چنانچه ویژگی مجالس مولودیِ مختص بانوان است؛ در این جلسه با رعایت تمام جنبه های شرع مقدس و شوونی که مجالسی از این دست دارد، تعدادی از دختران خردسال به شادمانی پرداختند و نمونه های از پوشش و حجاب زنان اقوام ایرانی در ادوار و مناطق مختلف به نمایش درآمد.


در کمال تعجب و تاسف، جشنی که معطر به نام صدیقه طاهره (س) و مربوط به پاسداشت شخصیت آن حضرت بود، از آسیبِ نگاههای ابزاری و سیاسی در امان نماند. و بر خلاف موازین اسلام عزیز، اخلاق محمدی (ص) و حتی اصول حرفه اطلاع رسانی؛ موجی از شایعات، افترا، اکاذیب و پیامک هایی به صورتی هماهنگ در فضای رسانه ای کشور منتشر شد. این در حالی بود که هیچیک از مطالب منتشره مستند نبود و متاسفانه افرادی نیز که به تریبونهای عمومی کشور دسترسی دارند بدون اینکه از حقیقت ماجرا مطلع باشند، و بدون تحقیق، آن را دستمایه ای برای متهم نمودن دولت به بی توجهی به فرهنگ والای دینی کردند. حال آنکه با دروغ و افترا نمی توان به بام سعادت رسید. و همچنین نمی توان خدمتگزاران مردم را از مسیر فرهنگ راستی، راستگویی، اعتدال و رونق و تعالی کشور بازداشت.

دفتر نهاد ریاست جمهوری که رعایت حرمتِ خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را اوجب واجبات و مهمترین مصالح نظام اسلامی می داند از ذکر افتراها و مطالب کذبی که متاسفانه و به دروغ به این مراسم منتسب گردید، خودداری می کند. امیدواریم همه اهالی رسانه و عزیزانی که تریبونهای مختلف را به عنوان امانتی الهی در اختیار دارند؛ ضمن توجه بازدارنده در قبال اینگونه رفتارها تلاش خود را معطوف به حراست از مقدسات دینی و باورهای مردم مومن و عزیزمان نمایند و راه را برسوء استفاده های سیاسی و ابزاری سد نمایند.

ان شاءالله در سال فرهنگ؛ اخلاق اسلامی که مهمترین آموزه پیامبر اعظم (ص) برای جهان بشریت است، سرلوحه رفتارها قرار گیرد و چراغ راه سعادت در حیات فردی و اجتماعی گردد.

روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری

روایت جهانگیری از جشن جنجالی سعدآباد

از سوی دیگر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور امروز در صفحه "فیس‌بوک" خود یادداشتی با عنوان "یک بام و دو هوا" منتشر کرده است و با پرداختن به جزئیات ضیافت همسر رئیس جمهور و جمعی از بانوان که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار شده است نوشت:

دیشب که خانه رفتم بحث جلسه بانوان در روز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و سر و صداهایی که منتقدان دولت برپا کرده اند مطرح شد. از خانم که اتفاقا در این جلسه حضور داشته پرسیدم که اصل ماجرا چه بوده است؟ گفت این حرف ها نبوده، جلسه ای رسمی بوده با حضور همسران سفرای مقیم تهران، محلش هم ساختمان حافظیه بوده است. یعنی همانجایی که همه ساله در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم رسمی دیدار سفرای مقیم تهران با رئیس جمهور برگزار می شود. برنامه هم ویژه بانوان بوده است. لذا هیچ اختلاطی در کار نبوده است، شام هم نه تنها اشرافی نبود بلکه بسیار مختصر و در حد یک پذیرایی ساده بوده، به ما هم یک سمبوسه و یک تکه پیتزای کوچک رسید.

وی در ادامه می نویسد: برنامه را هم تشریفات ریاست جمهوری تدارک دیده بود و سرکار خانم دکتر روحانی و سرکار خانم دکتر الهی قمشه ای سخنران جلسه بودند. قرائت قران مجید هم داشتیم و مجری هم سرکار خانم پوریامین بود.

از لباس ها پرسیدم که گفت آنها هم لباس های محلی ایرانی بوده است و در واقع نشانگر تنوع فرهنگی در ایران و به نوعی نشانه غنای فرهنگی کشور بزرگ ایران بوده است.

که آخرسر هم به چهارپنج نفر از بانوان خیر که خدمات شایسته ای در زمینه های مختلف از جمله درمان کودکان سرطانی داشته اند با اهدای سکه ای قدردانی به عمل آمده است. به مدعوین هم هیچ هدیه یا سکه ای داده نشده است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین به جای توضیح دادن درباره اینکه منابع مالی این جشن از کجا تامین شده است به دولت قبلی انتقاد کرد و گفت:پیش خودم گفتم منتقدین ما که اینطور رگ های گردن را به حجت قوی کرده اند کجا بودند وقتی که در دولت قبل جلساتی با دعوت از ایرانیان مقیم خارج کشور و استقرار در هتل پنج ستاره، با پرداخت کلیه هزینه ها از جمله هزینه بلیت و گاهی تا ده هزاردلار برای هر نفر با آن همه ریخت و پاش برگزار می کردند؟

جهانگبری ادامه داد: جالب است که در آن زمان آرام و خاموش و حتی دعاگوی دولت بودند ولی امروز به یک برنامه رسمی اینطور با توسل به دروغ، گیر می دهند. واقعا نیروی سیاسی برای زدن رقیب و جا انداختن گفتمان "اشرافیت" مجاز به دروغ بافی است؟ آیا خانم ها در شعار فقط نصف جامعه ما هستند ولی اجازه ندارند یک جلسه کوچک ۱۵۰ نفره برای خودشان داشته باشند؟ پیش خود گفتم: «قربان برم خدا را، یک بام و دو هوا را».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاش به اخبار منتشر شده پاسخ مستند میدادند مخصوصا به هدیه سکه به میهمانان نه اینکه با کلی گویی فقط خواسته باشند یک پاسخی بدهند
Iran, Islamic Republic of
باورم نمیشه .... پیش من نشستی!!!خخخخخخخخخ
"در کمال تعجب و تاسف، جشنی که معطر به نام صدیقه طاهره (س) و مربوط به پاسداشت شخصیت آن حضرت بود، از آسیبِ نگاههای ابزاری و سیاسی در امان نماند. " کسی از جشن شما استفاده ابزاری سیاسی نکرده بلکه شماها خوی اشرافیگری خودتان را زیر پوشش نام صدیقه طاهره سلام الله علیها پوشاندید اما ساحت پاک و چهره درخشان حضرت زهرا از ننگ اشرافیگری بسی دور است. تعجب کنید از اینکه سی و پنج سال بعد از انقلاب اسلامی و دفع اشرافیت کثیف پهلوی، چرا باز هم جشن های آنچنانی در کاخهایی که به قول امام (ره) با کوخ نشین شدن مردم ایران بر پا شدند، برگزار میشود.
سکه های طلا را فراموش کردید تکذیب کنید....
نسل اول
بابا اینا که همش انشا نوشتن
یه کلمه بگید هزینه این جشن چقدر و از جیب کی بوده و خلاص!
محمد
Germany
جلل خالق. این دولت راستگویان چه خوب راست را....
محمد
Germany
جلل خالق. این دولت راستگویان چه خوب راست را...
چوبین
ول کن این حرفا را، بگو سکه ها را به کیا دادی؟
از جیب حاج آقا بوده دیگه؟!
پنجلي
پس اونا ليلا بيدن.
ما يارانه نگيرم كه شما جشن بگيرين با زنان فرهيخته .درسته سواد نداريم ولي مدركي همسطح فرهيختگان داريم .البته معني فرهيخنه رو هم فهميديم
محمود خدا پدرت رو بيامرزه.بابا ميخوايد ماست مالي كنيد حداقل يكم حرفه اي چاخان كنيد.
عيبتون اينه كه مردم رو بي سواد مي دونيد و خودتون رو علامه دهر......
باور کردم
اگر راست میگید بایذ عکس های مراسم را هم بذارید دولت راستگویان
بجای کلمه رقص از شادمانی دختران خردسال!!و بجای شوی لباس از واژه(نمایشگاه تاریخ حجاب!!) استفاده کردن یه جورایی با تکذیبشون تایید کردن
محمد
Germany
درضمن جهان من واقعا از شما هم دلگیرم چراکه همینطور که خودتون هم میدونین من یکی از طرفدارا وبازدید کنندگان سایت شما هستم وشما هم اینو خوب جبران میکنین اخه از اولش هرچی کامنت میزارم شما یک ثانییه بعد اینو میارین توسایت البته امید وارم که ای کارو بکنین چرا که از شوخی بگذریم تاحالا هرچه فرستادم ترتیب اثر نداده اید.بجز یکیش.از همه دست اندر کارای سایت وزینتون هم متشکرم وخسته نباشید به همه برو بچه ها میگم. محمد.
اى بى سواداى از خاصى تغذيه شو !!!!! باز فضولى كردين؟!!!!!!! دشمنان اهل بيت!!!!!!! زمان ائمه اطهار سعدآباد نبود ، وگرنه همينطور روز ميلا مادرشونو گرامى مى داشتن ، جناب ... خودشون خواب ديدن !
جهان روت سیاه شد بدبخت های افراطی
ایرانی
نهاد ریاست جمهوری هیچ چیزی را انکار نکرده است...
امیر
Iran, Islamic Republic of
آخه کی به خیر سکه میده ؟؟ خیر خودش به این و اون چیز میده اون وقت شما به خیر سکه میدین ؟؟؟؟
چراغعلی
غیر از همه چیزرا
نسیم
چه جالب دختر ها شادمانی!!!!!!کرده اند.اول اسم رقص شد حرکات موزون حالا اصطلاح جدیدی درست کردند به نام شادمانی!!!!این هم اختراع سال جدید
سید جواد
جدا!!!
شما به جه حقی همچنین جشن اشرافی ای رو با این هزینه برگزار کردین؟
....
سید جواد
عذر بدتر از گناه!!!
حسين
Iran, Islamic Republic of
در كشور ما و در نظام اسلامي هر بدعتي بخواهد پايه گذاري شود قطعا با نام دين و مقدسات و... شروع خواهد شد.
سید جواد
متاسفم!!!
یقین
وقتی ننگنامه ژنو اسمش شد صلح حدیبیه،مراسم رقص و شوی مانکن هم میشه شادیه چند نفر از دختران خردسالان!!!
خوب چرا خودتون را ناراحت میکنید....
...
؟!!!!!!!!!!!!!!
عجب ببخشیدکه به.... کاری شمایان خوب خوب اعتراضی کوچک وازسرصدق شد...
میترا
تو که راست میگی !
سوفیا لوره
خیلی برای شما متآسفم که اصل موضوع را به حاشیه میبرید و از اصل غافل میشود تمام نظر ها در باره سکه و رقص و اشرافی گری بود ندیدم یک نفر در باره نرسیدن غذا به زن معاون اول نظر بده و ابراز همدردی با این بانو و شوهرش کنه که این نشان کمی عاظفه در بعضیها میباشد به هر جهت تقصیر برگزار کنندگان جشن هم هست خوب عمو جان معملآ در این گونه مراسم چهار پنج تا غذا بیشتتر تر درست میکنند تا دشمنان نگن مثل سبدکالا به همه نرسید
سید
United States
یعنی اهدای سکه رو تکذیب نکردن!
این بیانیه ی ابکی که دادید بیشتر تابلوتون کرد ....
با ماله كشي بوي تعفنش بيشتر درآيد
ساده لوح
من باور می کنم!!
خداداد
اگه حرفتون راست بود با یه اطلاعیه سر و ته شو هم نمی آوردین کلی عرض و عرض کشی میکردین
عالی
کاملا قانع شدیم!
خیلی خوب بود!
چیزی نشده 5 تا سکه دادن به هر 300 نفر مهمانشان!
4 نفرم رقصیدن و شاد بودن!
اینا بخاطر حفظ حرمت بوده!
تازه دختر بچه هاش 15 ساله بودن
حالا اگه 50 سال شون بود اعتراض می کردین یه چیزی
امان از دست شما افراطیون!
خود حصرت فاطمه ازاین کار شما راضی نمیباشد چرا که آن بزرگوار کاخ نشین نبود
Germany
عذر بدتر از گناه
چرا دولت فقط مشکلات کشور را با مردم تقسیم می کندودرشادیها جایی برای آنها در نظرگرفته نشده است؟!
تو راست میگی ...
جشن اشرافی؟ اطلاعیه نهاد ریاست جمهوری کجا از جشن اشرافی نام برده؟ این نظر شماست
عصمت بابلی
اصلٱ نعمیه فامیلش اشرافی نیست , اشراقیه
اولاخودشون که نمیان بگن اشرافی بوده ثانیااین بریزبپاشهاکه براایناچیزی نیست !که بخوان اعتراف کنند .
عدالت
جواب بود یا سخنرانی؟
خاطره
محسن
Iran, Islamic Republic of
حرف راست یعنی این. بعد جهان میگه به هر کدوم از شرکت کنندگان 5 سکه داده شده . اخه برادران اتهام افکن یه چیزی بگید که با عقل جور در بیاد.
نیماراسخ
من هم قبول دارم که ماجرای رقص لزگی افترا و تهمت و توهین و ... بوده است اما سکه بخشی همسر رئیس جمهور چه؟ آیا این هم کذب محض و افترا و توهین است؟همین که هیچ اشاره ای به آن نشده است معلوم می کند صحت داشته و کذب نیست.البته دلایل دیگری هم مبنی بر درست بودن سکه بخشی وجود دارد.
ليلا
تعدادي ازدختران خرد سال به شادماني پرداختند!!! از دولت راستگو ميخواهم بدانم دقيقا چه طوري به شادماني پرداختند ؟ ودقيقا زنان فرزانه وتحصيل كرده وخوشفكر وممتاز داخل جشن چه كساني بودند؟  
خدا را شکر!
چقدر خوب، دلم آروم شد که تکذیب شد!

...
مجتبی
این اطلاعیه مصداق بارز (( غلط کردیم)) بود...
کدام افترا بوده:دعوت از متهمین فتنه از جمله نر گس محمدی ---رقص وآواز و.... یا بذل سکه های طلا .....راستی زنان سفرا ووزیرا و... جزو فرهیختگانند لطفا از دروغ وتزویر دست بردارید
تلویحا چیزی تکذیب نشده و گویا همون خبرابوده!فقط طبق معمول خودشون راستگو ومخالفشون دروغگوست!
محسن
Iran, Islamic Republic of
من که چیزی نمی گم لابد ایشان راست می گن البته تا حالا که راسنی ندیدم !!!!
Iran, Islamic Republic of
ما هم خیلی ساده و زودباور که نگو و نپرس !!!1
سفارش سمبوسه که با فائزه نبوده ؟
عصمت بابلی
نه خیر به سفارش خانوم فریدون بوده
آخرت ماس مالی کردن اند این جناب جهانگیری.
Iran, Islamic Republic of
بجای یک عذرخواهی ساده از مردم برای حیف و میل بیت المال در چنین وضعیت اقتصادی تازه توقع دارن مردم چیزی نگن و از جشن همسر رئیس جمهور خوشحال هم بشوند . اگر دولت قبل هم چنین کاری کرده غلط کرده و اگر شما هم کردید غلط کردید
ناشناس
بابا یه تیکه کوچولو پیتزا بوده دیگه چرا اینقدر بزرگش می کنین !!!
فوقش یکم رقصم بوده !!!
نمی خواین بگین ازین بدتر بوده که!!!
جعفر برمکی
همان پیتزا بوده که اون ساندویج خوره مشهور سهم زن معاون اول را هم بالا کشیده باعث شه زن معاون اول گشنه بره منزل
Iran, Islamic Republic of
دختران به شادی پرداختند یعنی چه؟! همان رقص وآواز هست که در این دولت اسم جدید پیداکرده ؟! فکرمیکردیم افراد حزب الهی را عزل میکنند نگو لغات را هم تدبیر میکنند!!
Iran, Islamic Republic of
دختران به شادی پرداختند یعنی چه؟! همان رقص وآواز هست که در این دولت اسم جدید پیداکرده ؟! فکرمیکردیم افراد حزب الهی را عزل میکنند نگو لغات را هم تدبیر میکنند!!
Iran, Islamic Republic of
یاد سخن امام علی (ع) بهکارگزارش عثمان افتادم:شنیدم در مجلس اعیان واشراف نشسته ای و...
Iran, Islamic Republic of
دولت عدالت مولا امیرالمومنین کجا و این دولت بیم و امید کجاااااااااااا!! فاصله در حد نجومی بالاست .ای کاش کمی فاصله ها کمتر بود!
این همه خرج و زحمت .آخر به این بنده خدا غذانرسید .
مدیریت جشن هم که ضعیف بوده.
کوروش گاری چی
محسن جان مگر تو با چشمت میشنوی ؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اگر زودتر اطلاعیه میدادید میمردید
صبر کردنداطمینان پیدا کنند وقتی دوربینها و موبایلهارو گرفتند فیلمی عکسی از مراسم بیرون نیومده باشه که ضایع تر بشند . حالا توپخانه مظلوم نماییشون راه افتاده . ولشون کنید میگن احمدی نژاد جشن گرفته بود ما فقط دعوت شده بودیم !
مرمر خانم
یعنی علی اقا شما این تکذیبیه ها رو باور میکنید ؟ تو این چند ماهی که جناب تدبیر اومده اطرافیانسون مدام اشتباه میکنن و بعد مدام تکذبیه در میکنن.این روال کار دولت جدیده
رضا
دخترکان خردسال دبیرستانی به شادمانی لزگی پرداختند!
سعید
این حرکاتی که کردن تجزیه شون خوب بوده اما مرده شورترکیبشونوببرن !
کریم شیره ای
پش بیخود نبود در توژیع شبد کالا گند ژدید , ژمانی که به ژن معاون اول نتونند عژا بدن شه جوری میخواشتن به 75 میلیون نفر شبد کالاتوژیع کنند این اولش دومش معاون جان نمی شد اینو شانشور میکردی این که اژ گند اولی بیشتر تر شد
بگوئید دخترکان بدانید کمی بیشتر از دخترکان دبیرستانی
میناب
Iran, Islamic Republic of
.....و همچنین جمع کثیری از بانوان فرهیخته ایران اسلامی .....یعنی فعالین فتنه از این بانوان فرهیخته بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین زاده
سلام

حیا هم خوب چیری است که معمولا افراد صادق , امین و با ایمان دارند!!!!
فقیهی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
وقتی می گویند تعدادی از بچه ها شادی می کردند یعنی آوازی که باعث شادمانی آنها م شده پخش می شده و اما اگر آقای حسینیان در صحبت هاش تقوی را رعایت نکرده و به دروغ گفته در جشن سکه پخش می کردند و ... باید در برابر مردم پاسخ گو باشد و هم در برابر خدا.
سرور
اگر آقای حسینیان درست گفته باشد-که درست گفته است-چه کسانی تقوا را رعایت نکرده اند که باید در برابر مردم پاسخگو باشند-که نبوده و نیستند- و البته باید آن دنیا پاسخگوی خدا و خلق خدا باشند.
Iran, Islamic Republic of
کسیکه خوابه رو میشه بیدار کرد اما کسیکه خودش رو زده به خواب هیچوقت نمیشه بیدار کرد . با کلید تدبیر میتوان همه باورهای مردم را به بازی کرد و همه مردم را نفهم تصور کرد . یعنی اینهمه نماینده مجلس و اینهمه خبرنگار و اینهمه عکسهای با دوربین موبایل از جلسه که به بیرون آمده غلطه و فقط و فقط حرف جهانگیری توی فیس بوک درسته ؟
خدایا به ما عقل بده تا مثل بعضیعا نشویم
United States
بنده از كارمندان يكي از دستگاه هاي تابعه دولت هستم. در محموعه ماهم در سنوات قبل مرسوم بود كه براي همكاران و خانواده هايشان در اعياد مذهيبمراسم و جشن‌هايي برگزار مي شد. اما به دلايل شرايط سخت اقتصادي الان چند سال است كه ايت برنامه ها تعطيل شده و به يمن تدبير دولت به جاي جشن در همين ايام در تدارك تعديل نيرو و اخراج كاركنان قراردادي هستيم. بسيار جاي تاسف دارد كه حال و هواي اين شرايط سخت و دشوار هنوز به پاستور و سعدآباد نرسيده است و كساني كه عزاي تداوم اشتغال خود را دارند بايد ناظر جشن و شادماني كساني باشند كه مسئوليت سامان دادن اين اوضاع را رها كرده و به پاسداشت شعائر مذهبي از راه ريخت و پاش و رفتارهاي اشرافي روي آورده اند. بزرگان بدانند كه آه مردم را با اين بيانيه ها و توجيهات نمي توانند فرو نشانند.
هموطن عزیز هر چه که جشن برای خود و خانواده های کارکنان گرفتید الان تبدیل به تعدیل نیرو گردیده است. وقتی تعدیل نیرو زیاد شود امنیت در جامعه کم می شود.
Iran, Islamic Republic of
این که سرهنگ نیست با داس نیومده
این حقوق دانه با کلید اومده .
Iran, Islamic Republic of
یادت رفت ip امریکایی ات رو عوش کنی !!!
Iran, Islamic Republic of
اصل برگزاری چنین جشنی که بوده
اولا با کدام پول
دوما کجا برگزار شده
سوما اگه دولت قبل چنین جشنی برگزار می کرد چه اتفاقی می افتاد
Iran, Islamic Republic of
جئاب سئوالهای شما
اولا با پول بیت المال و پول انصرافیها از یارانه
دوما در کاخ سعدآباد یعنی نماد تجمل پرستی و فخر فروشی با پول و خون مردم
سوما اگر دولت قبل اینکار را کرده بود که تا الان حکم ارتداد محمود صادر ، مجلس حکم عزل ایشان را صادر و ایشان کمتر از سه ساعت از روی کره زمین محو میشدند و حتی جسدشان هم سوزانده میشد
راضیه
عجب جوابی مخصوصا تیکه ی اخر....
يعني باور كنيم؟؟؟ خدائيش رو هم حدي داره!
منتظر
Iran, Islamic Republic of
باسلام
جهان نيوز لطفا مستنداتون و به آقايون نشون بدين
به جای عذر خواهی از مردم این برنامه را توجیه میکنیدقلب مردم را شما ازرده خاطر کردید این بود قولهایی که به مردم دادیدروزقیامت باید پاسخ گو باشید /خادم مسجدی میگفت میترسم هدفمندی را بگیرم ودراخرت نتوانم پاسخ دولت را بدهم ///////قدراین مردم خوب را بدانیدوبامردم باصداقت رفتار کنیداگر اقای احمدی نزاد بعداز 7سال اشتباه کرد شما بعداز 7ماه دجار اشتباهات فاحش شده اید.
خدا جواب اين دولت تدبير واميدو بده انگار بيت المال ارث بابلشونه
China
فقط شعار!!!!!!!! بس ديگه.!!!!!
چوبین
Iran, Islamic Republic of
باشه، ما خ.. شدیم.
مرمر خانم
خنده داره بخدا ، همسران وزرای کهنسال رفتن تو یه مهمونی اشرافی و فقط بهشون یه تیکه پیزا و سمبوسه رسیده .ما هم که گوشمان درازه و باور کردیم .دروغ که خناق نیست تو گلو گیر کنه و بیرون نیاد
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع آقاي جهانگيري عرض کنم که در دولت قبل هم همين اعتراضات به دولت از طرف اصول گرايان شد ولي از طرف دوستانتان مورد تشويق هم قرار گرفت
س.ا
Iran, Islamic Republic of
همچنین قابل توجه آقای جهانگیری که ما میدانیم که شما تا همین چند سال پیش نیز در قضیه ... صندوق سرمایه گذاری گ... و ای.... م... خ... سهیم بودید.
یه نمونش هم همین که برادر شما با آقای میم دولت قبل باهم عضو هیئت موسس صندوق سرمایه گذاری گردشگری (سگما) هستند.
پس بیخود فرافکنی نکنید، ما همون موقع هم سکوت نکردیم، مطمئن باشید اگر ما اون موقع در مورد اشتباهات و تخلفات اطرافیان دولت سکوت می کردیم، الان قطعا روحانی رئیس جمهور نبود و یکی از اصولگرایان رئیس جمهور بود.
الان مردم دارن میفهمند که توی جامعه یه بدنه میانی ثابت هستند که هر دولتی میاد اینا باهاش هستن و دارن از بیت المال میخورن.
این بدنه باید نابود بشه!
کاش در این اطلاعیه واقعیت جشن را مقداری توضیح می دادند تا معلوم شود چه افتراهایی در کار بوده نه آنکه ادعای افترا بکنند بدون هیچ توضیحی در مورد اصل ماجرا من فکر میکنم خود این اطلاعیه بر ابهامها اضافه میکند .
Iran, Islamic Republic of
كسي با جشن وشادي خانمها مخالفتي ندارد ولي خرج ازجيب مردم بنام خانم فاطمه زهراع نابخشودني است .هنوز بلد نيستيد ازمردم عذر خواهي كنيد وعوامل انرا توبيخ كنيد.ولي حاضرهستيد تا صبح توضيح بي ربط دهيد.
واقعا شرم اور است که در روز تولد حضرت فاطمه (س) یک جشن ساده برگزار گردیده از چند خیر تقدیر شده و شما رسانه های مخالف دولت معلوم نمی شود دنبال چه هستید و اینقدر حمله می کنید البته دیگر برای مردم تکراری شده و چندان اهمییتی به نوشته های شما نمی دهند.
راستی مردم سکوت شما را در برابر ریخت و پاش های سال قبل فراموش نکرده اند!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه اونجا بودی؟
Iran, Islamic Republic of
اون از سبد کالا که بین ثروتمندهای جامعه توزیع شد.
اینم جشن ملیاردی که عمومی نبوده و واسه اشراف زاده ها بوده .
اینم از شماهایی که گوش و چشم خودتونو بستین و ...
مرد کاپشن پوش هزار بار شرف داشت به اینا...
کوروش موش کش
اونم چه خیر هایی یکیش فائزه یکیش فاطمه یکیش مامانشون عفت یکیش ملکه تجدد نعمیه خانوم یکیش زن فریدون یکیش زن اسخاق خان یکیش زن شیخ حسن بقیه شان اسامی دستم نیست
عبدلله
Iran, Islamic Republic of
هر کسی سادگی را از دید خود تعریف میکتد مانند تعریف فقیر از زبان پسر نخست وزیز زمان شاه
Iran, Islamic Republic of
"حال آنکه با دروغ و افترا نمی توان به بام سعادت رسید" !!!!!!!!! پس شما چطور رسیدید؟!!!!
جناب آقای جهانگیر درست میگوید، در دوره قبلی که شتر با بار گم میشد و اینهمه اختلاص بود چرا آقایان پایداری و اصولگرایان افراطی (البته نه همه اصولگرایان منصف) دادو غال نمی کردند و انگار که سکوت قبرستانی بر کشور حکمفرما بود
اختلاس نه اختلاص ، داد و قال نه داد و غال! نكنه شما هم جزء بى سوادايين !!!!!!!!!
محمد
درود بر جبهه پايداري كه خار چشم افسادطلبان است.
اون موقع هم ميگفتن، ولي افسادطلبان گوشي براي شنيدن نداشتند و ندارند.
ابراهیم
به نام خدا
ان شاالله خون شهدا به خصوص شهدای هسته ای که جونشون رو برا این مملکت واسلام فدا کردن دامن اینها رو خواهد گرفت.فکر کنم اینهم از اولین نشونه هاشه.
هادي
Iran, Islamic Republic of
اقاي جهانگيري واي واي غذا نرسيد متاسفم خيليها هستند هرشب غذا ندارند .....يارانه ميگيري غذا برايش بگير
مرتضی باقری وافی دوست
آقای جهانگیری! مطمئنی "همه" واقعیت را گفتی؟!!!
این ادعایتان هم مثل ادعای آزادسازی اقساط بلوکه شده نباشد که فقط نصف واقعیت را گفتید و آن نصف اصلی را از مردم مخفی کردید!!
یعنی گفتید به حسابمان واریز شده-که راست گفتید- اما نگفتید امریکا به آن حسابی از ما واریز کرده که امکان برداشتش را نداریم!!! یعنی عملا آزاد نشده و در عمل برای ما فرقی نکرده!!!

آقای جهانگیری! راستی درباره هزینه هفت میلیاردی برای استخرو جگوزی و ساختمان کاخ ریاست جمهوری چه؟ اون هم دروغ شیادان بوده؟!!!
راستی معاون اول محترم! درباره سفر حاج حسنتون به شمال در ابتدای نوروز و بعد به سواحل زیابی کیش(برای رفع خستگی سفر شمال احیانا) هم توضیح بدهید بد نیست. اون هم ادعای شیادان و احمدی نژادی ها بوده؟!!
نه داداش! ما نه شیفته احمدی نژادیم نه کینه توز شما و روحانی. ما عاشق صداقت هستیم. ما نگاه میکنیم به عمل نه ادعا. ما نگاه میکنیم به زندگی ساده احمدی نژاد و خانه معمولی اش از یک طرف و زندگی آننانی شماها از روحانی گرفته تا وزیر هزار میلیاردی.
راستی عزیز دل برادر! شما که اینقدر خوب هستی به ما بگو چرا احمدی نژاد لیست اموالش رو ب همردم اعلام کرد اما حسن آقای روحانی جرات نکره به ملت اعلام کنه؟؟
احتمالا میدونه مردم اگه بفهمند بعضی ها خانه میلیاردی و ... دارند دیگه بکل ناامید میشند که این دسته بت.نند عمرا مشکلشون را حتی ی هذره درک کنند چه برسه به حل!!
Iran, Islamic Republic of
خب پیرو بیانیه نهاد ریاست جمهوری ازین پس به جای واژه نامانوس رقص می گوییم= شادی کودکانه
به جای مجلس غنا و فساد دون شان اسلام می گوییم : مجلسی در خور میلاد حضرت صدیقه طاهره
به جای ریخت و پاش از بیت المال میگوییم= دور همی ساده
به جای شوی لباس می گوییم : نمایش زنانه
به جای کاخ سعد اباد می گوییم= آسایشگاه خیریه کهریزک
بعله
اعتدال است دیگر
مرمر خانم
بامزه بود .چقدر جالب معادل سازی کردی
Iran, Islamic Republic of
like like like
نماينده جهانگيري!
هزينه سونا و جكوزي فقط 6 ميلييارد بود ديگه زيادش نكن!
آره ما هم به او 3000 میلیاردی که بالا کشیدن به اون رقص بابک زنجانی های دست بوس با دختران تاجیک نگاه میکنیم راستی وزیر 5000 میلیاردی آقای احمدی نژاد یادت هست که معلوم نشد ثروتش از کجاست ؟
ثروتش از محل ثروت هاشمي است. معلوم شد؟!
....

نمی تونی توجیه غلطشونو بکنی چرا به درو دیوار میکوبی متعصب؟
...

...
دم خروس اظهارات آقای جهانگیری اونجاییی میزنه بیرون که برای توجیه دست به دامان دولت قبل میشه!!!!

بند آخر رونمیگفت باز میشد یه جوایی قسم حضرت عباسشو قبول کرد.........
مرمرخانم
چقدر زشته که زن آدم باهاش رو راست نباشه و به شوهرش دروغ بگه .بنده خدا جهانگیری عجب زنی گیرش اومده
Iran, Islamic Republic of
كشور ما مردم ما احتياج به دشمني اسرائيل و آمريكا و................ندارند همين جهاني كه ميبينيد يك تنه همه رو حريفه دين وايمون كه قربونش برم بازو ...آه زبون آه..... رو آه ............. ديگه چي ميخواي خصوصيات يك دشمن كامل
اتفاقا اسرائیل و آمریکا هم نظر شون همینه که شما فرمودید!
جناب جهانگیری! اصل بد نیکو نگردد، چونکه بنیادش بد است. ریخت و پاش از بیت المال توسط هر کس و هر دولتی مذموم و بد است. به خصوص اگر به بهانه پاسداشت مراسمی مذهبی چون میلاد بانوی خوبی ها حضرت زهرا (س) باشد که در شب عروسی لباس خود را به فقیر داد. اگر قرار باشد شما که ادعای اعتدال و تدبیر می کنید، همان کارهای غلط دولت قبلی را ادامه دهید، که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود!
برخی از مسئولین وخانواده برزگان نظام انگار فراموش کردند خانواده هایی که تا 5 شهید تقدیم اسلام عزیز کرده اند یا جانبازانی که هنوز درد ورنج مجروحیت خود را می کشند به دنبال کدام آرمان بوده اند ؟ آیا راه وخط امام (ره) را درست میروند این مدعیان ؟
اينجور كه پيش ميره از ان روز بترس كه يقه اين عزيزان را خواهند گرفت كه چرا جنگ كرديد تا ما......
آیا وزیر !به مردم چه مربوط است دوره دولت قبل چطور بوده ؟ درد ما درد دین ،درد انحراف از ارزشها و امام راحل است ، ما می گوئیم این دولت و دولت قبلی و دولت بعدی باید خواسته امام و شهدا مد نظرشان باشد یعنی همانگونه که امام خامنه ای عزیز بازها فرموده اند دوری از اشرافگری ، ثروث اندوزی و حل خالصانه مشکلات مردم
سید محمد
یه دفعه شد پای دولت قبل رو وسط نکشید.شما مگه نمگید خوبید و ... پس باید خیلی بهتر از اون دولت رفتار کنید و همش خودتون رو با اونا مقایسه نکنید.
بعدش به روباه میگن شاهدت کیه؟؟؟؟؟؟؟؟
ali
از اينكه نظرات طرف مقابل خود را بطور كامل انعكاس مي‌دهيد ممنون مطمئن باشيد اطلاع رساني صحيح باعث مي‌شود تا سايت شما از رونق بالايي برخوردار گردد
ف.ش
ببخشید اشتباه منفی دادم
ارمیا
جهانگیرجان داشتی خوب مینوشتی یهو رفتی تو خاکی...
دوباره خودتو با دولت قبل مقایسه کردی؟
اگه کار درست بوده ازش دفاع کن اگر هم اشتباه بوده که چه از دولت قبلی چه از شماسر زده باشه اشتباهه...
ارمیا
جهان گیر جان بد نیست بعضی وقتها نگاهکی هم به سایت های اصولگرا بندازی...
همون دوره احمدی نژاد هم اولین و بیشتربن انتقاد رو به کارهای اشتباه دولت همین رسانه های اصولگرا داشتند...
این فقط یه نمونه شه توی جهان...
اگه بگردی خیلی زیاد از این گیردادن ها وجود داره...
https://www.jahannews.com/vdcgu79q7ak97u4.rpra.html
ا
سید
Iran, Islamic Republic of
خوشا به سعادتش،اللهم الرزقنا توفیق شهاده فی سبیلک
Iran, Islamic Republic of
.... وقتی شاهد جهانگیری باشه توقع بهتر از این ها نداریم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اونايي كه در دولت سابق رگ گردنشون براى هر چيز بيرون ميزد كجايند
حسین
آقا رقص نبوده رقس بوده اون هم دختر بچه های 25الی 30ساله حرکات موزون داشتند در ضمن عذا کم پخته بودند خیلی از خانمها کیک ونوشابه خوردند .سکه هایی هم که توزیع شده همش تقلبی بوده یعنی ناقابل دونه ای یک میلیون تومان
محمد ف
ارّه برقی میدونید چیه؟مردم رو ساده گیر آوردید فکر کردید مردم ........ هستن، اگه راست میگید چند تا از عکس های این دختر بچه های کوچولو رو بزارید روی سایت تا ما هم ببینیم عکس دختر بچه که اشکالی نداره و دوما خودتون میدونید چیکار کردید امیدوارم به حق فاطمه زهراء سلام الله علیها حق مظلومین و بیت المال ریشتون رو خشک کنه إن شائالله
عادل فرحانیان
جناب آقای جهانگیری! به یقین مستحضرید که بازگو کردن عیب و ایراد دیگران حتی اگر دشمنت هم باشد، شایسته نیست ؛ در ثانی: بنا را بر این بگذاریم که دولت قبلی ؛ هر چه را که انجام داده است، اشتباه بوده و مردم هم جناب آقای روحانی را انتخاب کرده اند، که این مشکلات را و این اشتباهات را اصلاح کند ؛ اقداماتی که در این خصوص توسط دولت محترم کنونی انجام شده را به شرح ذیا خدمتتان یادآوری می نمایم:
1- طرح شکست خورده سبد کالا
2- طرح شکست خورده نام نویسی و انصراف از دریافت یارانه ها
لازم به ذکر است این اقدامات تنها پس از گذشت مدتی کمتر از یکسال توسط دولت آقای روحانی انجام شده است ، از وعده های قابل توجه جناب آقای روحانی : قبل از انتخابات ایشان وعده دادند که حقوق کارگران را باید به اندازه نرخ تورم واقعی افزایش دهیم و این سخن را نیز پس از به مسند نشستن بیان فرمودند اما در عمل مشاهده کردیم که حقوق کارگران به صورت شکلی 25% اضافه شد اما در عمل به گونه ای دیگر بود،
3- سردرگمی مردم در خصوص قیمت بنزین
و....
مقصر همه اقدامات بی برنامه فوق کیست؟ لابد هم مقصر آقای احمدی نژاد است، صدا و سیما !
جریان آن هواپیمای شخصی که برادر ریس جمهور غنا آن را تکذیب کرده و گفته به هیچ وجه نه خودم و رئیس جمهور غنا با این هواپیما مسافرت نکرده ایم و به ایران نرفتیم ، مقصر کیست؟ احمدی نژاد یا صدا و سیما؟
جناب آقای جهانگیری عزیز! مطمئن باشید دولت آقای روحانی اولین و آخرین دولتی است که فقط برای 4سال باقی می ماند و در دوره بعدی جایی در سیاست نخواهد داشت!
حسين
برادر جهانگيري عزيز
با سلام و درود بي كران
به استحضار مي رساند اوني كه در مورد مردم و مخاطبين پيامت فكر كردي خودتي. /.ت
و من الله التوفيق
مردم شناس
شیـــــــــــــــب ملایــــــــــــم اشرافـــــــــی گري !!
United States
ادرس درست اشرافی گری...نیاوران اطلس مال به ارزش 1500 میلیارد تومان
كجاش ملايمه ؟!!!!!
حسین زاده
انا لله و انا الیه راجعون


واقعا به حال ایم ملت از این معاون رئیس .. باید گریست!!
عجب حرف و تحلیلی از این آقا که اشرافی گری ... له و لعب... دادن سکه از بیت المال و البته خزانه خالی... را این گونه توجیه می کند.

خداوکیلی خجالت هم گاهی خوبه!!!
Iran, Islamic Republic of
"شام هم نه تنها اشرافی نبود بلکه بسیار مختصر و در حد یک پذیرایی ساده بوده، به ما هم یک سمبوسه و یک تکه پیتزای کوچک رسید."
آخی دلش سوخته بهش شام نرسیده پیشنهاد میکنم مردم همه یارانه خودرا صرف خرید شام برای همسر جناب جهانگیری بنماییم.
در کشوری که اکثر مردمش برای نان شبشان مانده اند در کشوری که جانبازان عزیز ما با بیماری خود با تمام سختیها و درد و رنج کنار آمده و می آیند در کشوری که اکثر خانواده بیش از یک شهید و جانباز و غیره داده اند آیا این درست است که جشن بگیرید و ساز و رقص و دهل بگذارید و ساپورپوشان را به این برنامه که سراسر از بیت المال تامین شده دعوت کنید؟ امام واقعا پیرو امام باشید امام راحل فرمودند: در مهمانی پر خرج و باشکوه شرکت نکنید و خود نیز چنین مراسمی نداشته باشید. کسی که ولایتمدار باشد همیشه این سخن آن پیر سفر کرده عزیز را همیشه مد نظر دارد.
United Kingdom
قربان برم خدا را یک بام و دو هوا را که استفاده از صفحه فیس بوک برای آقای معاون مجاز و حلال و برای مردم دیگر حرام و جرم است.هر دم از این باغ ...این تازه اولش است
محمد
سلام :
یاد دوران دبیرستان خودم افتادم .
....
شما به جای سوال از خانوم برو فیلم مراسمو ببین گلم
فقط از دولت ... سه سال مانده خوب شد ملت ماهیت اصلی تان را روز بروز بهتر شناخته و بهترتر می شناسد. و در دور دیگر به کسی که ولایتمدار واقعی باشد انتخاب می کند.
نقی
بابا پنجعلی در واکنش به حرف های اسحاق جهانگیری: الکی میگه.......!!!
Iran, Islamic Republic of
شرم ئهم ئچیز خوبی است .
Iran, Islamic Republic of
بیچاره در ایران زنی داریم که نام پیتزا را نشنیده . زن تو پیتزا غذای مختصرش به حساب می آید ؟
Iran, Islamic Republic of
کارگری که حاضر است دست به هر کاری بزند و شکم خانواده اش را با نان خالی و حلال پر کند , شغل ندارد آن وقت چون به فرض به زن تو سکه نداده اند , مجلس , مجلسی اشرافی نبوده ؟ برای زن تو سکه مهم است ؟ اگر بخواهد ندارد که بخرد ؟ اشک ما را بیش از این از بی شرمی خود در نیاور .
نسل اول
اگر ما مصلحت کشور و بیت المال را درنظرداشته باشیم و جناحی به مسایل نگاه نکنیم باید از این قضایا در هردولتی ابرازنگرانی کنیم و انتقادات بجا و لازم است
اما یک مسئله مهم دیگر وجود دارد که رئیس جمهور فعلی کشور ما یک شخصیت " روحانی " است و لذا ایشان و نزدیکان ایشان بیش از دوره قبل در کانون توجهات و حساسیت های مردم قراردارند
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم تا چه زمانی قرار است با فحش دادن به دولت قبلی ،برای اشتباهات خودتان توجیهی دست و پا کنید!!
اگر ریاست جمهور واقعا می خواست مراسم تولد خانم فاطمه زهرا (س) را بگیرد می توانست به منزل جانبازانی که بر اثر شیمیایی شدن و قطع نخاع قادر به حرکت نیستند و توان سختیهای حمل و نقل این عزیزان را همسران فداکارشان تحمل کرده و می کنند از این عزیزان همسران جانباز قدردانی نمایند و 5 سکه را به این عزیزان بدهند و یا به منزل خانواده های شهدا بروند که اگر این شهدا و جانبازان نبودند الان کشور ایران مانند سوریه و عراق شده بود و ناامنی در کشورمان موج می زد ما ملت ایران همگی مدیون فداکاری این عزیزان بوده هستیم و همیشه خواهیم بود. بجای دادن سکه به کسانی که شایسته گرفتن سکه نبودند به این عزیزان فداکار می دادند هم خدا و هم بنده خدا خشنود می شد. ولی متاسفانه این دولت می خواهد از اشرافی گرایی تجلیل کند که نکند اشراف ناراحت شوند. یا حق
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم پیتزا غذای ساده مردم ایران نیست
شاید غذای ساده معاون محترم رئیس جمهور باشد
Iran, Islamic Republic of
درصورتی که جشن برای همه (نصف جامعه) باشد ، نه فقط برای خانواده آقایان
غلامی
واقعا زمین زدن دولت به چه قیمتی؟بازی بامنافع ملی تاکجا؟چرادرخصوص برگزاری یک مراسم معمولی تااین حدجوسازی میکنید؟میخواهیدبه کجابرسید؟آیا واقعا پرداخت 5 سکه به هریک ازشرکت کنندگان برای شمامحرزشده است؟اگرمحرزنشده چراتخریب میکنید؟اگرمحرزشده چراازطریق نهادهای نظارتی ومجلس اقدام نمی شود؟مجلس اگرراست میگویدوطرفدارحق وحقیقت است درخصوص موضوع بررسی وبه مردم گزارش شفاف بدهد،چراپای همسررییس جمهورمحترم که به دلیل همشهری بودن ایشان وخانواده ایشان که ازخانواده زحمت کش هستندرابه این بازی های کثیف بازمیکند؟چرادرزمان دولت قبل دربرابرآن همه ریخت وپاش وغارت بیت المال دهان خودرابسته بودید؟آیا شماوجدان وانصاف دارید؟
توفیقی(قزوین)
منافع ملی ؟ !!!!!!روی کار آوردن عناصر مسئله دار وزارت فرهنگ منافع ملی است ؟ ....
اصلاً مراسم معمولي هم نبايد با بيت المال اه بيندازند.
مراسم معمولي هم وقتي عده‌اي گرسنه هستند، مراسم تشريفاتي محسوب مي‌شود و هزينه كرد از بيت المال.
United States
اگر معمولی بود این قدر سر و صدا نمیکرد
هیچ کاخ نشینی درکاخ ننشست مگراینکه بواسطه اشرافیگری وفراموشی خدابه زمین خوردونابود گشت ....
فاطمه
خانومای محترمشون حوصله شون تو خونه سر میره خوب زورتون میاد 5 تا سکه بگیرن و ...
من هم یک زن ایرانی و خانه دارم نمیگذرم از حق بیت المالی که در این جشن ها به اسم زن و مادر مسلمان و ایرانی خرج میشه ولی فقط درد و غمش نصیب امثال من میشه که توی خونه نشستم
این خبر ها رو میخونم ناراحت میشم که چراااا شام کم اومده همسر جهانگیری گشنه مونده الهی بگرددمممممممم این همه ظلمو چجوری خدا میبخشه؟؟؟
کیارشی
بالاخره همسر یه مسئول هم شب گرسنه خوابید؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقایان و یا خانمهای جهان نیوزی سفارش میکنم شما را به صداقت در گفتار و تعدیل مطالبی که شاید از سر بی اطلاعی منتشر میشود.
آقای جهانگیری انسان منطقی و مذهبی است ولی اصلا به گزارشش اعتنائی نکرده اید.
باران
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای روحانی وسلام آقای معاون
سلام من میشناسم خانواده هایی که محتاج شام شبند ومیشناسم کسانی که به خاطر فرزندانشون وگسنگی بیش از حد دست به هرکاری میزنند .کاری ندارم تودولت قبلی چی بوده چکار کردند و......من میگم برادر شماکه اومدید گفتید میخواید مملکت را بسازید یعنی اینقدر از اوضاع مملکت بی خبر بودید که الان اینقر شاکی هستید والله اگه اینجوریه باید دودستی بزنیم توسرمون واگه خبر داشتید باید دوباره دودستی بزنید روسرتون ولی.....مردم کاری ندارند اون بالا چه خبره مردم آسایش میخوان همین طور که اون 150نفر به قول شما آسایش میخوان آقای معاون اگه مردم باهمه این فشارهای اقتصادی حرفی نمیزنند وصبورانه زندگی میکنند والله والله والله فقط به سه دلیله اولیش حفظ اسلام دوم خون شهدا سوم حضرت آقا که سر وجانم به فداش ....پس نمک نریز روزخممون برادر .که ما هم دوست داریم مثل اون 150نفر به ماخوش بگذره واگر حرفی نمیزنیم به خاطر رهبر عزیز تر از جانمه که خودش داره مثل ما زندگی میکنه .بارن
شفاف سازی بدون سانسور!
آقای جهانگیری؛
لطفا برای بر طرف شدن هر گونه شبهه در ذهن ها فیلم کامل مراسم رو در اختیار صدا و سیما قرار دهید تا بدون حتی یک دقیقه کم و کاست از شبکه ها پخش شود.
بعد قضاوت را به عهده خود مردم قرار دهید.
فکر می کنم شعور مردم بیشتر از چیزی است که حضرتعالی محاسبه می فرمایید.
زنجانی
البته نگران روسری بچه ها نباشید صدا و سیما میتونه در صورت نیاز هم روسری و هم دامن مناسب تن بچه ها بکنه
سعید
با پول یارانه های مردم زدند و رقصیدند و بعد هم تکذیب کردند به این میگند صرفه جویی اقتصادی
خوب اگه غذاتون کم بود میرفتید ساندویجی فائزه خانوم
Germany
آدم كچل باشه ، تازه به دوران رسيده و عقده اي نباشه
این عقده ای وتازه به دوران رسیده راخوب گفتی
اين اطلاعيه من را ياد سانحه هوائي مي اندازد كه پس از كلي تحقيقات خلبان مقصر اعلام ميشود
بهار
خيلي زشت شد كه مهمانان خارجي دعوت كردند ولي غذا اينقدر كم بود كه به همه نرسيد. آن مهمانان خارجي در مورد ميهمان نوازي ما چه فكري ميكنند؟!!! احتمالا همان شايعه قحطي زدگي ما را باور و پخش ميكنند.
نهاد محترم رياست جمهوري ! ما پس از ترجمه كامل و رساي شما از متن توافق نامه ژنو ، متأسفانه ديگر نميتوانيم هيچ متن و اطلاعيه و كلا هيچ نوشته اي از شما را صحيح و كامل و بدون تحريف بدانيم. تقصير ما نيست. بگرديد ببينيد مقصر كيست.
من پيشنهاد ميكنم بجاي استناد به صفحات فيس بوكي كه هنوز براي عامه مردم قانوني نشده و فقط براي خواص آزاد است،از سركار خانم صالحي خاطراتشان پرسيده شود تا بدانيم ايشان چرا با شاديهاي كودكانه و نشان دادن فرهنگ غني ايراني مخالف هستند؟
امیر
خیلی دلم سوخت غذا به خانواده ایشان نرسید !جای امثال شماها همان کاخ سعد آباد است البته اینکه قبل از انقلاب کجا بودید نمی دانم، حتما" میگویید مردم انقلاب کردند و شهید دادند تا برویم در کاخ سعد آباد به بهانه میلاد حضرت فاطمه(س) به دیگران فخر فروشی کنیم ، به بهانه لباسهای سنتی لباسهای فاخر به تن کنیم و به رخ دیگران بکشیم ، شوی لباسهای گرانقیمت برگزار کنیم وشرم آورتر از اینها اینکه فرهنگ فاطمی را اینگونه به خارجیان جلوه دهیم و بعد برای توجیه عمل خلاف خود یک گیری هم به رقیب کنار رفته خود بدهیم . یک سئوال: امثال شماها با کاخ نشینان قرابت بیشتری دارید یا با کوخ نشینان؟ پاسخ این سئوال را بخود بدهید چون مردم میدانند ،حتی اگر رسانه ها هم اطلاع رسانی نکنند مردم می فهمند که در اینگونه مراسم چه می گذرد در طول این چند ماه شما جز تحقیر مردم کاری نکرده اید ! چه در توزیع سبد کالا و چه در امر یارانه ها در تبلیغات به مردم گفتید یارانه ها ادامه می یابد ولی بعد مردم تحقیر و تهدید کردید که انصراف بدهید ، (دولت راستگویان!!) در سیاست خارجی و موضوع هستی هم تا اینجا جز تحقیر چیز دیگری ندیدیم، خداوند عاقبتتان را بخیر کند!!!!!









ف در
يكي به اين بزرگوار بگه تو در مورد هزينه كلان سعد آباد بگو چرا بافرافكني ودولت قبل فرار رو به جلو ميكني اين دولت را با دولت قبلي مقايسه نكن چرا كه دولت قبلي هرگز گريه وگدائي نكرد تا از پول گدائي بخواهد خرج اشرافي گري بدهد خخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
پیش خودت چیزای دیگه هم گفتیا شیطون بلا
Iran, Islamic Republic of
لاریجانی : کار کودکانه وسخیفی بود.
Iran, Islamic Republic of
اگه به همسرشون یه تیکه پیتزا رسیده کاش دستور میدادند خودم با پیک موتوری براشون میاوردم اخه بنده خدا شب با شکم گرسنه خوابیده!!
باران
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری گیر دادن یعنی چی فکر کردیم ادبیات این دولت بهتر ازین باشه
وبلاگ آرمان انقلاب
United Kingdom
آن روزي كه دولت ما توجه به كاخ پيدا كرد، آن روز است كه بايد ما فاتحه دولت و ملت را بخوانيم.
امام خمینی
این اطلاعیه چقدر حرفه ای نگاشته شده، ماست از سر و ته آن می چکد؛ به این میگن فرار به جلوی ماهرانه. فکر می کنم رقص لزگی را نمی فهمند یعنی چه و البته مشخصا معنای شادی نیز گویا نامشخص است.
سکه به همه زیاد ندادین یا به تک تک افراد؛ راستی به چقدر می گید زیاد؟؟؟؟!!!!
جهانگیر! تشریف بیارید شام مهمون ما باشید ولی گفته باشم شام املت داریم ها، با مزاج سازگاره قربان.
سلمان ولایت
ننگ بر شرف آنکه بخواهد اشرافی گری را ترویج دهد
Iran, Islamic Republic of
راست گفته چون جزو دولت راستگویانه
....
Iran, Islamic Republic of
یعنی اون شب خانومتون سر گرسنه به رختخواب گذاشته؟
پسی مستحق سبد کالاست اونم از نوع تغذیه سالم .
حسن
خداوند انسان را خلق کرد وانسان توجیه را
محمد
رقص بچه ها پیر زن ها پیر مردها که سیما هم میذاره
دولت راستگویان
امیر
...
جز چنتا از طرفداراتون هم حزبی هاتون که غیر از منافع خودشون به چیزی فکر نمیکنند کی اینو گفته
و جالب تر از اون یک سند
تاکید میکنم ی سند محکم نمیارن برا حرفشون
تا کی میخواد اینطور رفتار کنید
به فکر اون دنیاتون باشید
بیشواد
روتونو برم که مارا گاگول فرض کردید ،مهندس!!!!!
الكي ميگه...
"با لحن بابا پنجلي"
United States
شما تصور کنید مردم چقدر به احمدی نژاد ارادت داشتند که اگر تاکید میکنم که اگر این جور کارها انجام داده که نداده. مردم هنوز دعایش میکردن. خیلی جالبه
Iran, Islamic Republic of
رو که نیست سنگ پای قزوینه
a k
معاون کلانتر همه دروغ میگن !! زن شما راست میگه !!!!!!؟؟؟؟؟
اگه فکرمیکنی موضوع خیلی کوچک بوده بهای سکه هارو ازجیب خودت برگردان بحساب بیت المال!!!!
کریمی
آقای معاون رقص دختر بزرگها تو اطاق بغلی بود ه خانم شما ندیده!!!!!!!!!!!!
میگی نه ! بپرس رقص لزگی چیه ؟؟؟؟
رضا
در نهاد ریاست جمهوری کلیه کارمندان از کارمند جزء تا مدیران رده بالا ، علاوه بر حقوق ماهانه خود و پولی که بابت ااضافه کاری روزانه ادریافت میکنند، ماهانه 80 ساعت اضافه کاری تشویقی نیز دریافت میکنند که بابت این اضافه کاری یک دقیقه هم کار انجام نمیدهند . شما را به روح رسول الله قسم میدم اقای شریعتمداری من پدرم را بخاطر بیماری سرطان از دست دادم کارگر ساده هستم که به سختی پول اضافه کاریم را دریافت میکنم . این مطالب را دوستی به من گفت که کارمند ارشد نهاد ریاست جمهوریست.
نسرین
Iran, Islamic Republic of
بیچاره همسر جهانگیری چطوری با شکم گرسنه شب رو صبح کرده خدایا بداد گرسنگی این مسولین و خانوادههاشون باش گناه دارن خووووووووووو
اقای جهانگیری:خانم ملاحظه شماراکرده اندورقیق تعریف نکرده اند!اگر اصل ماجرارامیگفتندکه شما خانم رازیر سوال میبردیدکه چرا به چنین جشنی رفته اید!هنوز زوداست خانمها رابشناسید!وقتی احساس خطرکنند...
پسر بختییاری
خدا به داد مردم برسه ....
مجید
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری: به همسرم غذا نرسید!
...تدبیرتان زده بالا.
aab
Iran, Islamic Republic of
جالب شام ساده آنها پیتزا و سمبوسه است ، پس مفصلش چیست؟
.... میگن شاهدت کو؟میگه ...
کریم شیره ای
معاون جان من در دولت قبلی دعا گو نبودم ولی در این دولت دعا گوی شما میشم انشاالان شال دیکه با 300 نفر مهمون جشن برگذاربشه وشکه هم بشه 10 تا و مواژب باش این دفع عذا به عیال برشه نا دشمنان بهانه پیدانکنند تا توی بوغ کنند که شدو پنجاه تا مهمون داشتند و هفده تا غژا کم آومد یا بگن بعژی ها دو بار غژا خوردندکه واشه دولت تدبیر و امید خوبیت نداره
ملتم دعا
اگه حالی بهتون دست داده ماروهم دعا کنید
کریم شیره ای
جناب آقای اشحاق ژهانگیری ! با نهایت تآشف وتآلم مشبیت مولومه مبنی بر غژا نرشیدن به همشر دلبندتان موچب غم و قشه این جانب گردید امیدارم که خدای متعادل این گشنگی شبانه را برای اون شام نخورده مژلوم به عنوان یک روژه قبول شده ماه مبارگ رجب حشاب کنه و لعن و نفرین به کشی که شهم عیال شمارو خورد انشالان اکله فرنگی بخوره در ژمن شما هم شداشو در نیار چون دشمنان شوءاشتفاده کرده و میگن برنامه ریژ بی تدبیر بوده و یا میگن شرقت قژا شورت گرفته اشت
کریم شیره ای
حتمآ آشپژ اژ نفوژی های اشول گرایان بوده و غژا کم پخته تا به ژن معاون اول نرشه دولت باید شریعآ آقای علوی را مآمور برشی وژع اون آش بژ کنه و گژراش کار را به هیئت دولت بده روحانی مشگریم
غریبه
هه هه هه ..!!!!!!
...
نمیدونم جرا یاد داستان دوربین دید ....
Germany
آقاي روحاني چه خوش شانسه كه رييس جمهور ايرانه چون اگر اين كارها را همسر صدر اعظم آلمان انجام داده بود قبل از اينكه دادستان و قوه قضاييه بيافتند به جونشون همين مطبوعات پوستشونو قلفتي كنده بودند
طاها
تو راست گفتی جهانگیری ما م باورمان شد این دوتا گوشمان را ببین.
معلوم شد اقای جهانگیری عزیز با این همه سابقه مسولیت ....
غ ق
جیگرم؟جیگرم؟جیگرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.... ما...سواریم
حمید
United States
جناب آقای جهانگیری عزیز
قرار نشد هر اشتباهی با دولت های قبل مقایسه شود . اگر مردم اقدامات قبلی ها را قبول داشتند که به شماها رای نمیدادند.
مادره ميگفت بچه من كه معتادنيست!يه وقتايي ميكشه!!!
ماكه هم بي سواديم هم...
رقص كه نبوده!حركات موزون بوده!!!
خداازشون قبول كنه!!!!!!
آمين....
به چه زبوني بگيم اشتباه كرديم!
چطوربگيم پشيمونيم
آقاي رئيس جمهور/واقعاكه....
چراهرکس خطامیکند،برای توجیه خطایش فورااستنادبه گذشتگان میکندکه مثلا بارراباشتر بردندوحیف ومیل کردندو.....!!!ماچکاربه گذشته داریم؟شماکارتان رادرست انجام بدهیدتا بعدازشماکسی نگویدبالا بودیاکوتاه بود!
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
آقا برو ببین تو این تشریفات ریاست جمهوری چه خبره؟؟!!!!
مخصوصا" بد نیست سابقه رئیس تشریفات ریاست جمهوری را مرور کنید از ترکیه تا تهران
اکبری
فقط اقا امام زمان (عج ) به داد ما مردم فقیر و بیچاره برسد .دعا نمایم اقا بیاید