پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۲

واکنش نقویان به تحلیلهای جهت‌دار علیه‌ وی

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 356402
حجت‌الاسلام ناصر نقویان از انعکاس جهت‌دار شرکت خود در مراسم ختم مرحوم صادقی در برخی روزنامه‌ها به‌ عنوان نوعی شیطنت رسانه‌ای یاد کرد و گفت: آن‌ها که نیمی از حقیقت را نوشته و بازتاب می‌دهند، باید در پیشگاه عدل الهی و نیز مردم پاسخ‌گو باشند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در گفت‌وگو با فارس، با موضوع حواشی پدیدآمده در مورد شرکت او در مراسم ختم پدر همسر سیدمحمد خاتمی گفت: در حاشیه آن مراسم در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از علت حضورم پرسیده بود،‌ پاسخ دادم آقای خاتمی سال گذشته پس از درگذشت پدرم با دست خط خود برایم پیام تسلیتی فرستاد،‌ لذا ادب اقتضا می‌کرد که هنگام درگذشت منسوبان او جهت جبران لطف،‌ در مراسم مربوطه شرکت کنم.

وی با تأکید بر اینکه شرکت او در مراسم ختم مرحوم صادقی دلیلی بر وابستگی به جناح سیاسی آقای خاتمی نیست، اظهار کرد: من برخی تحلیل‌های رسانه‌ای در این باب را رد می‌کنم،‌ چرا که نه به جناح آقای خاتمی و نه جناح مقابل او هیچ‌گونه وابستگی ندارم.

حجت‌الاسلام نقویان از انعکاس جهت‌دار شرکت خود در مراسم ختم مزبور در برخی روزنامه‌ها به‌عنوان نوعی شیطنت رسانه‌ای یاد کرد و گفت: آن‌ها که نیمی از حقیقت را نوشته و بازتاب می‌دهند باید در پیشگاه عدل الهی و نیز مردم پاسخ‌گو باشند.

وی خود را طلبه‌ای آزاد خواند و تصریح کرد:‌ من تنها در برابر مسائل و نقائصی که می‌بینم زبان به گلایه می‌گشایم، اما هیچ‌گونه وابستگی حزبی ندارم.

نقویان در ادامه گفت:‌ من به اصل نظام، رهبری حکیمانه آن و اصل مترقی ولایت فقیه از عمق جان دلبستگی دارم،‌ بدون اینکه به هیچ کس و هیچ تشکلی بدهی داشته باشم و باکی نیز از اعلام آن ندارم.

وی خطاب به همه کسانی که تعلق خاطری به نظام دارند،‌ بیان کرد: مراقب باشید که نظامی که به برکت خون‌های شهیدان به اینجا رسیده است،‌ تضعیف نشود.

حجت‌الاسلام نقویان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی گفت:‌ ایشان فرمودند که انتقاد دلسوزانه حق همگان است.

وی با یادآوری شرکت خود در مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد:‌ در این مراسم من هم‌ردیف آقایان مهدوی کنی،‌ رئیسی، ابوترابی و پناهیان نشسته بودم و اگر برخی دوستان رسانه‌ای بازی سیاسی ندارند،‌ قاعدتاً می‌بایست این حضور من را هم بازتاب می‌دادند،‌ بنابراین نتیجه می‌گیریم که نحوه انعکاس شرکت من در مراسم ختم مرحوم صادقی از سیاست‌زدگی ناشی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برادر بزرگوار! اولاً اقتضای ادب مقابل به مثل است. شما هم می توانستید با دست خط مبارک خود پیام تسلیتی برای آقای خاتمی می فرستادید.
ثانیا: آقای خاتمی یکی از مسببین فتنه 88 است که با عمل ناسنجیده خود ضربه مهلکی به همان نظامی زد که شما حاصل خون صدها شهید می دانید. پس این عمل شما بازی در زمین مخالفان نظام است.
ثالثا: اینکه شما طلبه آزادی هستید و به هیچ جناح و گروهی وابستگی ندارید مورد تشکیک است. چرا که شما در دوره احمدی نژاد انواع انتقادها را نسبت به دولت داشتید، ولی در این دوره یا دوره قبل از احمدی نژاد، چنین احساس تکلیفی از شما مشاهده نشده و نمی شود. پس حق بدهید که نسبت به آزاد بودن شما تردید داشته باشیم.
صبایی
باسلام من هم با نظر ایشان موافقم میتونستن کتبی پیام بدن حضور خود به نوعی تایید محسوب میشود