چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
زمزمه بین هواداران؛

امیدهای استقلال به مصاف الریان می‌رود؟

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب: 356256
تمرین امروز آبی پوشان در حالی برگزار شد که تنها هشت بازیکن اصلی در آن حاضر بودند و برخی از هواداران حاضر در محل تمرین در این باره صحبت می‌کردند که آیا استقلال قرار است با برخی از امیدهایش در تمرین حاضر شود یا نه.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، تمرین امروز (دوشنبه) استقلال با حضور تنها هشت بازیکن اصلی این تیم برگزار شد. سید حسین حسینی، آرش برهانی، مهرداد اولادی، پژمان نوری، جیلوید ساموئل، ایمان باصفا ، محمد قاضی و حنیف عمران زاده حاضران تمرین امروز استقلال بودند.

بوبکر کبه به دلیل مسائل مالی و دیگر بازیکنان استقلال به دلیل مصدومیت در تمرین امروز حاضر نشدند.

امیر قلعه‌نویی از تعداد بالای غایبان تمرین امروز تیمش به طور مشخص ناراحت بود.

جی‌لوید ساموئل پس از حضور در دفتر علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال و توافق بر سر مسائل مالی با ۳۰ دقیقه‌ تاخیر وارد زمین شد.

تونی کاروالیو، ها‌فبک استقلال که روز گذشته در تمرینات این تیم مصدوم شد امروز با مدیر برنامه‌هایش به تمرین استقلال آمد و دقایقی با قلعه‌نویی صحبت کرد. او در واکنش به پاسخ یکی از خبرنگاران که درباره وضعیتش از او پرسیده بود با اشاره دست نشان داد که از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

بخش اول امروز تمرین استقلال دویدن و سپس بازی آقا وسط تشکیل داد که به دلیل کمبود نفرات امیر حاج قاسم و ستار همدانی مربیان استقلال هم با بازیکنان به تمرین پرداختند.

در ادامه دویدن میان موانع و پاسکاری بخش دیگری از تمرین استقلال بود و در نهایت فوتبال درون گروهی محور اصلی کار آبی پوشان شد.

دکتر نوروزی، معاون پزشکی استقلال با حضور در بازی تمرین امروز آبی پوشان وضعیت مصدومان این تیم را برای قلعه‌نویی بازگو کرد.

علاوه بر چهار ملی‌پوش استقلال،‌ هشت بازیکن این تیم به دلایل مختلفی در تمرین امروز حضور نداشتند.

اندک هواداران حاضر در تمرین استقلال برای دقایقی در این باره صحبت می‌کردند که آیا استقلال قرار است با چند بازیکن امیدش به علاوه بازیکنان اصلی برابر الریان به میدان برود یا نه. این مساله به بحث اصلی هواداران تبدیل شده بود و هر یک از آنها گمانه زنی خودش را در این باره داشت.

منصور پورحیدری، سیروس دین محمدی و قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین امروز با یکدیگر جلسه‌ای داشتند و موضوعات مربوط به استقلال را بررسی کردند.

تمرین امروز آبی پوشان در ساعت ۱۸:۴۵ به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *