شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - 19 Jan 2019
 
۸۰
۳۱۱
به بهانه تجلیل از مقام زن صورت می گیرد

حضور مانکن‌‌های بدحجاب به همراه اجرای رقص ایرانی در نهاد ریاست جمهوری!

شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۷
مراسم بزرگداشت روز زن عصر روز شنبه، در حالی در ساختمان حافظیه نهاد ریاست جمهوری در کاخ سعدآباد برگزار می‌شود که تعدادی مانکن با پوشش های نامناسب برای نمایش لباس های ایرانی و اسلامی در این برنامه حضور می یابند.
عکس تزئینی است
عکس تزئینی است
خبرنگار جهان‌نیوز با خبر شد که معاونت تشریفات دفتر نهاد ریاست جمهوری قصد دارد به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و همزمان با روز بزرگداشت مقام زن، مراسمی با حضور همسر رئیس جمهور و همچنین تعدادی از همسران وزرا و برخی از همسران سفرای کشورهای اسلامی در ساختمان حافظیه کاخ سعد آباد برگزار کند.

گفته می شود عفت مرعشی، فاطمه و فائزه هاشمی (همسر و فرزندان هاشمی رفسنجانی) و همسر و دختر سید محمد خاتمی و همچنین نعیمه اشراقی در این مراسم حضور خواهند داشت.

همچنین اطلاعات خبرنگار جهان‌نیوز حاکی از آن است که به منظور برگزاری این برنامه تعدادی از مانکن های زن به همراه یک گروه موسیقی زنان، به کاخ سعد‌آباد و ساختمان حافظیه وارد شده‌اند و قرار است عصر امروز، این مانکن ها، با پوشیدن لباس‌هایی تحت عنوان ایرانی و اسلامی، بر روی سن حاضر شده و لباس‌ها را به نمایش بگذارند. همچنین قرار است در این مراسم رقص ایرانی به اجرا درآید.

از طرفی گزارش‌ها حاکی از آن است که این مانکن‌های زن که تعدادشان حدودا ۳۰ نفر است، با بلوز و ساپورت که پوششی خارج از عرف و ضوابط شرعی محسوب می‌شود، وارد محوطه ریاست جمهوری شده‌اند. همچنین گفته می‌شود در این مراسم قرار است از سکوی شوی لباس به سبک اروپایی برای حضور مانکن‌ها بر روی آن استفاده شود.

 این برنامه رأس ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و در ساعت ۲۰ به پایان می‌رسد.

اطلاعات جدید از مراسم رقص و شوی لباس مانکن‌ها در سعدآباد
کد مطلب: 355812
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۴:۵۳
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۱۵
تازه تر از ترترترترترتریییی می رسد
آزادی از نوع غربی
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۳:۴۱
نظرات مترقی اقای جنتی و دولت محترم که ازادی از این نوع را یکی از افتخارات خود می دانند به این موضوعات ختم شده و یا مراوده با مانکن ها را ترجیح داده و یا خوانندگان زن را تشویق به اجرای کنسرت می نمایند.
معصومه.ک
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۷:۱۵
نهاد یا کاخ ریاست جمهوری ملک شخصی و خونه عمه و خاله نیست که هرکسی هر جوری میخوادظاهر بشه ما عین همین مراسم ها را هم در دوران خاتمی در وزارت خارجه داشتیم تازه به مدعوین خانم از طرف دفتر وزیر تماس گرفته میشد...
روتن
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۱۶
اینارو ولش کن یکی می شه بهم بگه همسر رئیس جمهور کلا چه مسئولیتی دارن در نهاد ریاست جمهوری؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۳۹
همسر رئیس جمهورن دیگه
نمی دونی مگه
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۵۹
مسئولیت فرق داره
اون سری هم در برج میلاد برنامه داشتن
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۴۲
عباس معصومیه کیجا إ !!!!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۹:۴۷
مننننم میییام
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۹:۵۳
توجه توجه . کلید تدبیر و امید دیشب تو کاخ سعد آباد گم شده
هر کی پیداش کنه تو جشن روز مرد تو کاخ سعد آباد دعوت میشه ده تا سکه تمام بهار هم جایزشه.
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۵۰
فریدون هفته
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۷:۳۹
باریک دکتر سلام
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۹:۲۴
هه کاره میشن همون دولت زنانه در سایه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارمیا
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۰:۱۱
زن داداش حسین فریدونه!...
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۸:۵۱
دقیقاً همون سمتی که همسران رؤسای جمهور قبلی داشتن.......1
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۱۲
مسئول کمیته کمک به خانواده های فقیری هستند که نان شب ندارن ! اینا برای روحیه دادن!!! لباس های میلیونی نشانشان می دن تا بدبختی هاشونو فراموش کنن!! می بینی چقدر اهل خیرند!!
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۰:۳۴
نظرشماکاملااشتباه است
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۳۷
اصلا مدرک تحصیلی همسر رئیس جمهور چه است؟ این برای یک کشور و ملت مهم است و همسر رئیس جمهور از قشر تحصیل کرده باشد.
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۲۰:۴۷
مدرک تحصیلی خانم احمدی نژاد چه بود؟ ایشان یک زن خانه دار بود ولی در ملاقات با همسر سفرا و این قبیل برنامه ها حضور داشت
من به روحانی رای نداده ام ولی ایراد بنی اسرائیلی هم نگیرید.
حسین
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۱:۱۴
با سلام. همسر احمدینژاد معلم بودند.ضمنا تحصیلاتشان هم دوره تحصیلات تکمیلی بودند
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۱:۲۳
همسر اقای احمدی نژاد فوق لیسانس داشتن!فیزیک ودینی تدریس میکردن!اگه نمیدونی بدون!!
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۲:۰۹
زن احمدی تحصیل کرده است ....
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۰:۱۱
یک مدرک دکتری براش درست میکنند مثل بقیه دکترها!!!!!!!!!!!!!!!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۳:۳۶
بگم؟ بگم؟...
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۵۹
بگو ببینم مثلا چی می گی
یک معلم
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۳:۲۴
بگم بگم ،خیلی بهتر از ،(کی بود کی بود من نبودم)
هست.
۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ۱۳:۰۴
بگو کلیدرا!!!!!!!!!
داماد اونا
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۰۱
این خانوم مسئولیت زن رئیس جمهور بودن را به عهده داره
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۰۸
یادمه موسم انتخابات بیان شد ایشان تا حالا فعالیت اجتماعی نداشته واقای روحانی تمایل به رسانه ای شدن ایشان ندارد تا جاییکه در برنامه تبلیغاتی سیما هم اجازه نداد که شرکت کند!!همانجا خدا را شکر کردم که این دوره جمل نشینی دیگر ظهور نمیکند که زهی خیال باطل!!!
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۱۸
جهان ناقلا از کجا فهمیدی؟؟؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۵۹
از خبرنگار جهان نیوز
اینو دیگه هرکی می دونه
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۷:۳۹
ناقلا شماهایید که با این خبرها از رو نمی رید نه جهان نیوز
خودم
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۲۰
چشم همه مون روشن...
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۰۴
ملت یارانه نگیرین- تا از این دست خرجها بشه و برقصن
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۰:۲۰
اگر سایت شما و فارس و...احمدی نژاد رو نمیکوبیدین این وضع نبود؟؟؟
الان کسی از مشایی خبر داره؟؟؟ولی ما همه از فتنه و غرب زدگی حسابی خبر داریم
خوب شد؟؟؟
زهیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۴۶
دوست عزیز
هرکسی جای خودش باید تنبیه بشه
راز دل
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۰۷
جهان از اتفاقات ... چه خبر....؟؟؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۳:۴۳
اینو میگن انحراف نه اون مسئله مشایی رو ...
چراغعلی
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۰۵
مشایی و کارگزاران و مشارکت و در کل اصلاح طلبان افراطی چند بدن دریک ....
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۴:۲۳
همش میگید قرار است برگزار شود چرا قصاص قبل از جنایت میکنید تو دولت قبل هم همینکار میکردید.....
محمد
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۰:۱۱
باید با خوی اشرافیگری مبارزه کرد
محل خرج يارانه ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۸:۴۰
بحمدالله :
محل خرج يارانه عصب شده ما توسط حقوقدان هم كه مشخص شد !!!

ههههههههههههههه
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۵۷
چندتن از بانوان حاضر در مراسم روز زن که شنبه گذشته با حضور همسر رئیس جمهور برگزار شده بود، در گفتگو با «انتخاب» توضیحاتی در مورد اخبار غیرواقعی منتشره ارائه کردند.

....
amir
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۶:۳۶
اخه مگه جرعت میکنند که بگن اخبار واقعیه
مجید مجد
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۴:۵۵
بابا یعنی چی
اصلا نمی تونم باور کنم با بلوز و ساپووورت؟؟؟!!!! خیابونا کم از این ادمها هستند حالا پاشون به نهاد ریاست جمهوری هم باز شده؟!!!! مگه نهاد حراست نداره یعنی یکی نبود جلوشونو بگیره؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۰۶
حراست چیه مرد مومن
وقتی خودشون میخوان اینا باشن به حراست چه ربطی داره دیگه
اینا همین. میخواستن که به هدفشون هم رسیدن دیگه
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۳۵
می بینم که شما هم فیلتر شکن وارد شدی جناب!!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۰۷
انشاالله با تلاش رسانه های دلسوز خط امام و رهبری شناخت صحیحی نسبت به فراماسونری بعد از انقلاب پیدا شود . در آنصورت ریشه بسیاری از فتنه ها خشکیده خواهد شد .
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۱۳
انشاالله خدا از دهنت بشنوه
بگيريديشون ، اگه گفتي كيارو؟؟؟؟؟؟؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۳۰
حراست داره خوب از همين ها حراست مي كنه ديگه . تدبيرت كجا رفته ؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۱
در عوض اموزش وپرورش حراست قوی داره تا اگر یک خانم معلم 45 ساله با 25 سال سابقه جوراب نازک بپوشد سریع احضارش میکنند
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۴:۰۹
حاب برتر چادر است والسلام.بقیه اش دیگه مسخره بازیه
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۴:۵۵
حالا مگه چیکار می خوان کنن یه شوی لباسه دیگه
بابا پنجعلی
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۱۵
منننم میام
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۴۷
بابا اونجا که شما رو راه نمی دن
اونجا جشن همسران مسئول بلند پایه است مگه ندیدی چی نوشته
عفت مرعشی نعیمه اشراقی فاطمه و فائزه هاشمی همسر رئیس جمهور اسبق و فعلی دیگه ما که هشتمون گرو نه هست دیگه نباید از این حرفا بزنیم
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۹:۵۴
فکر کن عفت با ....
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۰۵
هیس! مردم عادی حرف از رفتن به نهاد نمی زنند
مرسل مرادی نسب فرمرامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۱:۰۹
هیس!رسانه نباید انتقاد کنه در غیر این صورت بیسواد محسوب می شه
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۱۵
روحانی این دفه رو دیگه جدی جدی مچکریم!
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۸:۰۳
تو توئیتر و فیس بوکم بزن لاااایکش کنیم
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۰:۴۳
واقعا گل گفتی دمت گرم
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۵۹
هيمن يه شوي لباس نبايد باشه.
ما اصلاً در اسلام شوي لباس نداريم. اين‌ها رو برن در لس آنجلس كه عقل برابر است با ظاهر اجرا كنن. اينجا ايرانه. مهد تفكر و باطن‌گرايي، نه شو.
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۳۹
کار بدتر نکنن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۰۲
خداوند متعال جایگاه زن رو چی قرار داده ؟؟؟؟؟ این همه حیا رو کجا فروختن ؟
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۶:۰۵
واقعا متاسفم
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۱۴
امام زمان ظهور کن
دیگه خسته شدیم...
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۱:۱۰
این 5نفر چرا منفی زدن؟
با ظهور آقا امام زمان(ع) هم مخالفین؟
اف بر شما
زهیر
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۵۴
کجایی که به 6 تا رسید.
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۲۹
آره حداقل دورقمی می شه مخالفین نامسلمون
زهیر( خودم به خودم)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۴۹
دورقمی شد
مملی
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۷:۵۷
این منفی‌زن‌ها اگر وهابی یا جهود نباشند، از آن مسلمان‌های بی‌غیرت هستند.
Bahar
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۰:۰۴
حال بفهميد كه وقتي امام خامنه اي براي مسائل فرهنگي ابراز نگراني ميكردند، دليلش چه بود.
مگرايراد اين مجلس روسري برداشتن در حضور زنان بود كه ميگوييد اين كار اشكالي ندارد؟ واقعا اين همه ايراد و اشكال را نميبينيد يا چون يك رأيي داده ايد حالا هم مجبوريد از آن دفاع كنيد؟ يا اصلاً رأي داديد كه باب همين مسائل. باز شود؟
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۱۵:۱۲
موافقم
hamid
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۲۱
افرین به سایت مچ گیر شما!!!حقی که دنبله روی محمودید
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۰۱
اگه این سایت و ... اشتباه نمیکردند و بی مهابا محمود را نمیکوبیدند الان شما دم در نمیاوردید.
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۲۲
من کار ندارم خانمها برن دیدنش
اما موندم چرا مسئولان مرد برای دیدن این مدل چیزها شرف یاب میشن
نمونه اش جنتی سری قبل
سرور
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۱۰
خودت گفتی مرد.
بی هسته
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۴۰
بگو جشن مانکن ها نه جشن روز زن حالا خدا رو شکر به عنوان روز مادر از خانم اشتون دعوت نکردند
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۲۸
به به چشمای ما روشن
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۱:۱۰
نمی میریم رو عجب چیزایی می بینیم
بهرام
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۳۴
پس كفن پوشان كجان؟ ارزشها چي ميشه؟
با ساپورت و بلوز در كاخ ؟ چرا چادر عربي نه!!!!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۹:۱۸
چادر مشکی کمه همه باید با زره پوش بیایند بیرون تا مبادا باعث گناه شن.
هموطن
United States
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۵:۴۲
سلام تکلیف ما رو روشن کنید؟
ایرانی-اسلامی یا اسلامی-ایرانی -غربی

ایرانی - غربی اسلامی-ایرانی-غربی

ضمنا زنان مملکت ما هیچ مشکلی ندارند. همه چیز آرومه با بالاترین استانداردهای اسلامی .

زنان مسئول هم که دغدغه ای ندارن . حالا این برنامه ها چه مشکل یا مسئله ای رو از جامعه حل میکنه خدا میدونه؟

دوباره سال نو و برگزاری همایش و ... اگه این پول ها صرف وام ازدواج یا اشتغال بشه بهتر نیست ؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۰۶
عفت مرعشی، فاطمه و فائزه هاشمی (همسر و فرزندان هاشمی رفسنجانی) و همسر و دختر سید محمد خاتمی و همچنین نعیمه اشراقی حضور در این مراسم خواهند داشت!!!!

پیشنهاد می کنم که در کنار سکوی شو یک فلافل و ساندویچ فروشی هم دایر بشه که فاءزه خانوم خواستند ساندویچ بخورند مشکلی براشون پیش نیاد.
ع.م
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۰۷
منم موافقم ولی اگر ساندویچ فروشی نزدن مدعوین بریزن تو خیابونا
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۰۶
باریکلا زدی به هدف
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۱:۱۱
اگر ساندویچی نزدن همه سطل زباله های نهاد ریاست جمهوری رو آتیش بزنین
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۰۶
ساندویچی شوی لباس و شرکای اروپایی
محمد
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۵۵
اخلاق همین افراد را که مسخرشون میکنید به اخلاق شما و پدرخوانده شما یعنی کیهان و شریعتمداری ترجیح میدم.
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۸:۱۳
واقعا ...!
تو هم مثل آن (کری!!!
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۸:۱۵
راستی آقای علی مطهری - نظر شما چیست ؟ د رباره این برنامه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۵:۱۷
راستی اقای جنتی جناب وزیر ارشاد محترم کشور نظر شما در مورد این شوی اسلامی چییست.....
امین آ
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۹:۴۱
آره .
باز ما تیکه می ندازیم تا شاید بهشون بر بخوره خودشون رو درست کنند.
اونا که به هرچی اعتقاد و قانون توهین می کنند.
می دونی تنها شباهت ما با اونا تو این جامعه چیه جرم ما که به اونا تیکه می ندازیم با اونا که به اعتقادات ما توهین می کنند یکیه؟ آخر عدالتییییییم دیگه.
در ضمن کبوتر با کبوتر باز با باز / کند هم جنس با همجنس پرواز
محمد
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۰:۴۶
قشنگ اصلا تو می دونی اخلاق یعنی چی؟
آهان فهمیدم نکنه ....
جعفر برمکی
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۱۷
محمد جان ترجیج بده تازه میشه مثل اونا اینکه گفتن نداره
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۹:۵۳
باید از گ... هم دعوت میشد!!!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۱:۰۶
چرا نقطه چینم کردی؟
همه می دونن خواننده مورد علاقه اشراقی کیه!
خودش رسما اسمش رو برده!
غبار مرگ!
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۰:۰۱
مگه علمای حوزه علمیه ....
چرا سکوت می کنند؟!
از امثال علی مطهری انتظاری نیست و امیدی به آن ها نمی رود ...
ولی از علمای شیعه انتظار دیگری می رود.
چرا به اجماع قیام نمی کنند؟!
چرا از اسلام دفاع نمی کنند؟!
چرا در مقابل توهین به شعائر و مقدسات مذهبی ساکت اند؟!
....
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۷:۵۱
این آقایان فقط درزمان احمدی نژادزبان اعتراضشان باز بود الآن که نه چیزی می بینند ونه بهشان اطلاع می دهند بلکه باز بهانه را می اندازند به گردن دولت قبل
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۰۷
خوب هیلاری جون و خاله اشتون و بقیه را هم خبر میکردن جاشون خیلی خالی بوده
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۰۶
... مراسم مختلطه؟!
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۰۸
بعید می دونم اینطوریام دیگه نیست
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۰۶
بدتر نباشه بعید می دونم بهتر باشه
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۱۷
از برگزاری جشن هسته ای برای اکسید 5 در صد تا جشن رقص و مانکن و این قضایااا
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۳۱
آفرین آفرین...............
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۰۵
نگران خبراش نباشید نعیمه اشراقی در صفحه فیس بوکش توضیح می ده
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۶:۴۹
شام هم می دن؟
خداییش حسودیم می شه به حضار
حسابی پذیرایی می شن
اما خدارو شکر که من نیستم و گناه نمی کنم
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۰۰
ازحمله به مدیران ارزشی وزرات علوم تا جولان دادن عناصر فتنه در وزارت ارشاد و اکنون ... ؟! سکوت مدعیان دین که دوره دولت قبل داد وفریاد راه انداخته بوده چرا امروز ساکتند؟
علی
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۴۷
سلام
این به ظاهر اصولگرایان... چون ت..و ل.. و ......زمان احمدی نژاد ابروی همه رو بردند سر هیچ و هیچ
حالا ساکت شدن:
چیه نکنه حق سکوت گرفتی ها؟ الکیه:
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۰:۵۱
الحقکه گل گفتی
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۵۴
بله خب مديران واقعا ارزشي بودن ....
بهزاد
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۰۷
تا چشم بچه حزب اللهی ها ....
شماها در اقلیت هستید!
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۳۵
البته خوب هر کسی مراسمی مطابق شأن و شخصیت خودش برگزار میکنه
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۸:۳۹
بی تربیت..
امین آ
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۹:۴۳
اگه ما در اقلیتم پس چرا از ما می ترسید؟
پهلوون عالم
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۱:۵۳
نمیدونی چرا بی سواد؟ اولا ام پی تی نه و ان پی تی ! دوماً بخاطراینکه ...ما خشونت طلب و تمامیت خواه و .... نیستیم.
برای همینه که از شماها نمیترسیم!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۱:۰۳
توی کربلا هم شما در اکثریت بودید!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۵۵
مگه تو بودي اونجا
مریم
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۵۹
چه دندون شکن جوابش رو دادی عزیز
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۳:۲۳
هر وقت خونتون از این برنامه ها داشتید مارو هم دعوت کنید
شما که حزب اللهی نیستید
اکبری
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۰:۰۳
اقا بهزاد گر صبر کنی ..... با مشت محکمی می زنم ان هم چه مشتی تا خود امریکا صدا بده همان جور که فتنه گران را خفی کردم .
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۱۴
به سلامتی ایشاالله بهشون خوش بگذره!!!!
حسنین
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۲۵
به این میگن جنایت قبل از قصاص. هنوز که کاری نکردند دارید این جور حکم میکنید. هر وقت این کارها را انجام دادند حق کاملا با شماست
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۹:۴۶
ما این کارا رو از اول بلد نبودیم ولی از بس بعد انتخابات 88 این چیزا رو علیه خودمون دیدیم دیگه ما هم یاد گرفتیم.
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۴۳
خداوکیلی بفرمایید این اصول اصول گرایی شما مربوط به کدام دین و مسلک است، چرا قصاص قبل از جنایت می کنید. جالب است قرار است . . . گفته می شود . . . از خدا بترسید
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۹:۴۷
چاپ هرزه نامه های توهین کننده به مبانی دین در روزنامه حامی دولت هم قصاص قبل از جرم بود ؟ خود خانم نعیمه اشراقی نفرمودند از شنیدن ترانه فلان خواننده معلوم حال لذت می برد ؟! این بود مرام امام راحل ؟ این بود جواب جان فشانی های جوانان این مملکت به عشق امام و اسلام؟چه کسانی دارند جاده صاف کن فرهنگ نکبت بار غرب در مقابل فرهنگ شهدا شده اند ؟ توف بر این دنیا که انسانها را به اوج ذلت می کشاند و شما چرا چشمتان را بستید؟ فردای قیامت چه جوابی خواهید داد؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۵۸
فرهنگ شهدا
اگر پيامش رو گرفته بودن كه اقايون در دولت نهم و دهم به وطن اين همه خيانت نمي كردن و اين همه فساد به بار نمي اوردن من شك ندارم....
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۰۹
خیانت در دولت نهم و دهم بود ؟ کجا چنین مراسمی در آن دولت انجام شد؟ احمدی نژاد مردانه جلوی زیاده خواهی های غرب ایستاد. ...
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۰:۵۳
افرین
علی
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۴۴
جهان باید به عرض برسانم که ریشه اینگونه مراسم ها به دولت قبلی یعنی احمید نژاد و از کارهای مشایی بزرگوار است چرا اون موقع اینجوری نمینوشتید قربونت برم معلومه قضاوت شما چه جوریه ؟ حضور خانواده سیدمحمد خاتمی هم به مراسم نور میده نمیدونی بدون. اخلاق و رفتار خاتمی کجا و بی اخلاقی های شما و پدر خوانده شما یعنی کیهان و شریعتمداری کجا. فکر میکننید مردم نمی فهمند.
میترا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۸:۱۷
نه عزیز اشتباه نکن ریشه این مسائل در دوران سازندگی و اصلاحات است به همین دلیل زنانشان در این محفل دور هم جمعند . اسامیششان را یکبار دیگر بخوان تا روشن بشی!!!!!!!!!!
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۰:۵۶
غلط به عرض می رسانی
امین آ
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۹:۵۱
بله جالبه. همه چیز دولت قبل رو از خوب بد نابود کردین حالا این رو میگین مال دولت قبله؟
مسکن مهر پر
اورونیوم 20% پر؟
یارانه پر؟
استخدامیان جدید پر؟
بودجه عمرانی پر؟
جشنواره عمار پر؟
حالا این کارای مهم پر ولی این کار که اصلا مشخص نیست مال دوران قبله یا نه "که پر نداره"؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۰:۵۵
اورانیم 5% هم پر شد!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۰۴
...
يارانه چاپ پول بدون پشتوانه و تورم 40 درصدي
ا....
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۴۰
تو حرف خودت رو بزن با مردم کاری نداشته باش ما خودمان زبان داریم
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۱۰
البته به نظر من باید یه کم عقبتر می رفتی چون دقیقااین کارها ریشه در دولت هاشمی داره
یاسر
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۰:۳۰
چرا اتفاقا کاملا میفهمیم میفهمیم که این سید محمد خاتمی یکی از فتنه گران 88 بودو در مقابل مدارک شریعتمداری لام تا کام صحبت نکرد این فتنه گر
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۰۵
اين شريعتمداري هم درگير .... بود
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۰۵
جواب ابله هان خاموشيست
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۱۶
... اصولگرا بيشتر از اين از شماها انتظاري نيست
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۰:۵۴
علی آقا؛
جناب آقای خاتمی در دوران اصلاحات در محفل رقصی نشست که با اجازه علی آقای مطهری شکم رقاصه های خانم هم بیرون بود!
اعتراض کردیم ایشان گفتند این زنان ارمنی هستند و اشکالی ندارد!!!
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۱:۱۱
احمدی نجاد هم مادر چاوز رو بغل کرد اشکالی نداره
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۰:۵۵
واقعا گل گفتی
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۵۷
الان دیگه مراسم و بزن برقص ظاهرا شروع شده
علی
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۵۸
واقعا جای تاسف داره که در دولت اسلامی و در دفتر و نهاد ریاست جمهوری چنین اتفاقاتی می افتد
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۷:۵۸
دوران روحانی مچکریمه دیگه
تازه اولشه
الهی که این دوره ریاست جمهوری تموم نشه
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۸:۰۴
اینطوری دل حضرت زهرا(س) به درد میاد
خدایا هدایتشون کن
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۸:۰۷
نه اینکه همه مراسمات شهرداری با رعایت کامل حجاب می باشند!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۹:۵۶
شهرداری هم جای خودش با این تفاوت که روحانی ، روحانی است! سرهنگ نیست ، حقوق دان است ، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی است!!! و به دیدار خانواده شهدا هم می روند!! و مقام معظم رهبری را هم ورد کلامشان است!!
بهار
United States
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۸:۳۴
من توعکس بدحجابی نمیبینم حالاشایدمن چشم بصیرت ندارم
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۰:۱۴
بهار عزیز؛
اول اینکه در اسلام ما بحث حرمت نگاه را داریم در حالیکه در شوی لباس همه می نشینند و مانکن ها با حالت هایی خاص عبور می کنند و می چرخند و ... تا لباس تنشان را به خوبی به نمایش بگذارند و کسانی هم که نشسته اند بدون شک سر به زیر نگاه نمی کنند! و نگاه حرمتی ندارد!
دوم اینکه این مانکن ها با ساپورت وارد نهاد شده اند!
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۳۵
بابا تو چقد تابلويي ... اين عکس مگه مال اين مراسمه؟
مراسمي که هنوز اجرانشده عکسش کجا بوده؟!
امیر
۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۰۰:۲۸
خنگ عینکی خوب ببین که نوشته زیرعکس تزئینی هست!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۳:۴۸
واللا ما هم چیزی ندیدیم آقایونی که مشکل دارن رژیم غذاییشون رو عوض کنن فلفل و گرمیجات کمتر بخورند رعایت مسلمانی ساده تر میشه
مریم
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۰۴
فقط قضیه حجاب نیست ، قضیه پولهاییه که تو اینجور ریخت و پاشها از بیت االمال و از جیب منو شما میره .اگه این مراسم تو خونه خود روحانی و با پول خودش برگزار بشه به منو شما هیچ ربطی نداره و دخالتی نمیکنیم ولی وقتی مردم عادی رو به زور و با تهدید مجبور به انصراف از یارانه ها میدن و بعدش چنین مراسمی با همون پولها برگزار میشه پس ما مردم عادی بایدم آتیش بگیریم
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۱:۱۵
اخی ی ی میگم تو تودولت احمدی نجاد چه اختلاصایی از پول بیت المال نشد اونا رو بگید
بارون دونه
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۸:۴۰
خدایا اگر پشیمانی از گناه توبه است قسم به عزتت که من از پشیمانم - و اگر استغفار و طلب آمرزش کردن موجب محو گناه است به لطفت من از آمرزش طلبانم – ترا سزد که بر ما عناب کنی تا باز (به لطف ایی و) خشنود گردی

. همین ..
بارون دونه
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۰:۳۹
من جانماز آب نمیکشم خودمم غرق گناهم
بدون طرفداری جناحی و حزبی ..

خدا وکیلی این کار بود اینا کردن ؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۹:۳۵
الانه که دولت بعد از مراسم تکزیب کنه
علی
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۹:۵۵
می دونم نظرمو قرار نمیدین؛ ولی باید حرفمو بزنم. فکر کنید این اتفاق در زمان دولت سابق می افتاد؛ توکلی و مطهری تا حالا ... فردا صبح همه ی علما هشدار می دادن و.... . واقعا بی انصافی در ایران نظیر نداره. متاسفم
میقهی
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۱۹:۵۷
یه پیرمرد خار کن بود زنش بهش میگفت خاک بسرت اگه تو ام یه کاره ای میشدی منم دعوت میکردن نهاد ریاست جمهوری شوی لباس... از قضا یه روز پیرمرده از جلو بانک مرکزی هیزم حمع میکرد بردنش تو گفتن بهت دلار میدیم برو بقیمتی که ما میگیم جهاراه استانبول بفروش. بعد بهش کشتی نفت دادن ببره پتل پورت بفروشه. امروز خانم اونم رفته شوی لباس نهاد ریاست جمهوری.
ولی به شوهرش اس ام اس زده خاک بسرت اینم شوی لباسه منو فرستادی .تو پتل پورت با این لباسها زمینو تمیز میکنن؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۱۳
خیلی جالب بود از کجا یاد گرفتی ناقلا
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۰:۵۸
عالی بود، واقعا عالی بود!
آفرین به این ذوق!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۹:۲۰
حالا آن خانم را تصورش بکن عفت باشه
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۰:۰۰
خداوندا بود بازار گرم دین فروشی برسر راهم /خداوندامن ازاین گرمی بازار می ترسم .افرادی که مدعی دین مداری بودند شیطان به راحتی اب خوردن انهارا به غل وزنجیرکشیدوبه وسیله جاه طلبی وقدرت و شهوت اخرتشان رابه ورطه نابودی کشان.خدایااخرو عاقبت همه ماراختم به خیر بگردان
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۰:۱۷
هزینه اینها را با انکه خزانه خالی کی می ده!!!
...
اخ اخ ببخشین حتما با همسر رییس جمهور دونگی حساب می کنند!!!!!
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۱:۱۹
نه جناب هزینه این مراسمها از اختلاصهایی که تو دولت قبل افتاده وحالا دارن پس می گیرنه
داود
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۰:۳۲
... با دیدن مانکن حالتون خراب میشه آدمهای مریض نابود کردید ...
مهدی آقائی
Australia
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۳:۰۸
سلام
پاسخ به داود
اون آدمهای مریض نابود بشن که بادیدن مانکها
ارضاء میشند
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۰۵
آدم های مریض ان بی قید و بند ها و بی رگ و ریشه ها هستند که برای فرهنگ نکبت بار و بنیان کن نهاد خانواده هورا می کشند اینجا ایران اسلامی است
همایون
United States
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۰:۴۳
این که چیزی نیست، برنامه بعدی شون تو لاله ...
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۱:۰۱
وای لباس تنشونه ، بلا به دور
واقعا این خبر گزاری مشکلات مردمو ول کرده گیر داده به این چیز های خاله زنکی
پولی که می گیرید مطمئن باشید مشکل داره البته واسه شما این چیزا مهم نیست فقط به فکر منافع خودتون هستید
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۰۰
مشکلات مردم را سبد کالا دولت کلید !محبوب شما حل می کند.
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۱:۲۱
وچندرغاز یارانه دولت محمود
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۱:۱۰
سلام:روحانی مچکریم. ادامه بده.عالیه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۰:۵۳
یه چندتا ازینها رو تو سبد کالامون بزار حاج حسن تا ما هم حقوقدان بشیم.
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۰:۳۲
فقط میتونم بگم برات متاسفم
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۱:۱۶
جناب حاج آقا محمد تقی رهبر خیلی وقت از شما خبری نیست. زمان احمدی نژاد مسئول حجاب زنان بودی و مدافع گشت ارشاد. مدام از دولت بخاطر مانتو و ساپورت زنان ایراد می گرفتی و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بجا می آوردی. اکنون کجایی؟ آیا دیگر حجاب زنان ایراد ندارد؟
آقای علی مطهری!!! شما کجایی؟؟؟
نکنه از احکام دین استفاده سیاسی می کردید؟
خدایا پناه بر خودت.
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۰۶
.... آقایونی بود که نام بردی
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۰:۵۶
هیچگاه یک فتنه گر بر علیه دوستان فتنه گرش حرف نمی زند.
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۴:۴۱
می خوای این حضرات رو از نون خوردن بیندازی. دیگه ما در دولت تحقیر و فریب هیچ بدحجابی نداریم که اینان ایراد بگیرند اون در دولت نهم و دهم بود که با کلید تحقیر و فریب همه رفع شد.
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۱:۳۵
این یعنی اعتدال شما هیچی نمی فهمید یک مشت نا متعادل و تندرو!
متاسفم مردم ما به خاطر مال دنیا عزتشون رو فروختن ...
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۰۷
ترویج لباس ایرانی اسلامی اشکالی ندارد..بیخود جوش نزن ...
batista 1993
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۱۳
زنان و دختران ایرانی خودشان میدانند چیکار کنند،نیازی به حرفای شما نیست‎ ‎
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۲۹
... دولت تدبیر و امید
ساسان در منش
United States
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۵۱
به به چه شود !!!!!!!!!!!!!!!
امکانش هست خانم مرعشی هم...برن روی سن و بگن اگر مانکن ها نرقصند مردم بریزند تو خیابان و شعار بدن ...
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۹:۱۸
صد در صد امکانش هست خودت تصورش را بکن
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۰۸
خانم مرعشی اگه سفر کیش 93 و دیدن مانکن ها تموم شد یه سری هم به مناطق دفاع مقدس بزنی بد نیست
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۴:۴۰
حالا می خوای عفت رو تو جونی بفرستی اون دنیا. فکر کن عفت بره بالای سن یهو به همه بگه بریزید تو خیابون فتنه به پا کنید. چقدر خنده دار می شه فقط فکرشو بکن
رضا
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۰۵
بین این شو و صرف هفت میلیارد تومن برای لوکس سازی نهاذ ریاست جمهوری رابطه ای هست ؟!. . . نیست ؟!
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۱۳
اون زمان که احمدی نژاد و مشایی نشستن
قرآن رو با رقص دخترکان آوردن
اون موقع شماها چرا حرفی نزدید
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۱۴
آنها مثل اینا ، مگر ترویج غلط کار اینا و اونا دارد
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۵۴
کجا با رقص آردوند، درستش اینه که با دف زدن آوردند.
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۱:۲۴
ای وووووووووووول داری
مسلمان
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۱۵
خب همه زن هستند به شما و ما چه مربوط ....چرا اینقتر چوب توسوراخ زنبور میکنید...
هموطن
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۳۴
موافقم که تو همه کشورهای مسلمان در رده بالای مملکتی از این برنامه ها هست چرا بعضی ها شلوغ کاری میکنند بافرهنگ فرهنگ گفتن چیزی درست نمیشه لطفا از خودتون شروع کنید
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۱۹
باریک الله مرد با خیدا باریک الله
باریک الله شعبان کدخیدا باریک الله
پیمان
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۲۱
سی ان ان:دستاورد توافق... از حمله بیشتر بود
اقای.‌‌.. چقدر تحقیر؟؟؟؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۱۶
بنوسید دولت تدبیر و امید بخوانید دولت تحقیر و فریب
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۰:۵۴
واقعا گل گفتی
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۱:۲۷
دولت قبلی دولت تحقیر فریب بود اینو همه می دونن
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۳۰
مراجع چرا سکوت کردن فقط احمدی نژاد اخ بود!
جعفر
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۵۶
جالبه به غیر از سایت شما از اصولگرایان مجلس و علمای قم صدای اعتراضی شندیه نمیشه
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۰:۴۰
هاشمی از شما هم باید تشکر کنیم
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۱:۲۸
جهان جان پیشاپیش فیلتر شدنت رو تسلیت میگم
با این خبر حتما دولت راستگویان ودرست کرداران تورا فیلتر خواهد کرد شک نکن
ایرانی آریایی
United States
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۱:۴۵
خدا همتونو شفا بده ، هر موقع مطالب امسال شما رو میبینم بیشتر به شباهت شماها و طالبان پی میبرم ، و بیشتر از خدا تشکر میکنم که چشم منو به واقعیت باز کرد ، بلاخره ایرانم یروزی از جهل بیرون میاد
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۱۹
جهل از آنان است که ظهور فرهنگ و استعمار غرب را جشن می گیرند
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۱:۳۷
دورانیه دوورانیه
سعیده
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۲:۲۰
مگر نهاد ریاست جمهوری کاخ سعد آباده؟
محمد
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۸:۰۷
سلام :
اصل موضوع از بیخ و بن اشتباه است .
در شرایطی هستیم که بعضی ها بخاطر 45000 تومان باید ثبت نام دوباره بشونذ و یا به خاطر یک سبد ِکالا مورد اهانت قرار بگیرند .
اما این هزینه ها و خوش گذرانی ها و حرکات غیر لازم اشکال نداشته باشد.
چه شد پس اون صحبت ها و الگو ها که میگفتند .
امام نصف لیوان آب را نگه میداشت تا اصراف نکرده باشد؟
جه شد اون زمان که میگفتند امام با یک عدد سیب زمینی امرار معاش میکند تا اجحاف نشود ؟
چرا خانواده ایشان در این موارد سکوت کرده اند ؟
چرا ؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۸:۲۴
روحانی مچکریم فرهنک ، دستاوردهای علمی و فن آوری همه رو بده بره به چه درد ما میخوره؟؟؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۲۶
دستاورد دولت قبل رونق هسته ای ، اعزام موجود زنده به فضا ، تولید موشکها دفاعی ، تحقیر امریکا و اسرائیل و...
دستاور دولت تدبیر و امید : سبد ...کالا ! تعلیق20 درصد اورانیوم ، اکسید 5 درصد ،تداوم تحریم ، تداوم تحقیر ، تداوم گرانی ، رقص و آواز ، مانکن و....
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۰:۵۴
اینها را هم اضافه کنید: ترویج ساپورت، تحقیر ملت فقط بخاطر سبد کالا آنهم کالاهای خارجی، احمدی نژاد کجایی که یادت به خیر
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۱:۳۱
اشتباه نمیگی تحریم وتحقیروگرانی وهمه وهمه از صدقه سر دولت قبل است
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۸:۲۵
مشایی انحرافی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۸:۲۹
جریان انحرافی اینان یا خدمتگذاران دولت قبل که با برچسب دروغ به انحرافی بودن متهم شدن؟! در دوره قبل همه اقشار مردم ناخواسته درگیر دورغها و تهمت هایی به دولت شدیم که از اصل جریانهای انحرافی کشور غافل مانیدم!!!
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۸:۴۲
غرض از خبرهاتون می باره.
مجلس مختص خانم هاست پس خیلی هرس نخورید.
محمد
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۹:۰۷
قرار است چنين شود.... قرار است چنان شود..... هر چي دقت كردم در متن تخيل فوق از حضور مردها ننوشته ظاهرا برنامه ويژه خانمها هست. والا مادر و خواهر همه ما در مجالس اختصاصي خانمها تكليفي برحجاب كامل در خود احساس نمي كنند. حالا واي بر ما و مملكت ما كه خانمها تو جلسات اختصاصيشون هم بايد همانند اماكن عمومي ظاهر بشن.حالا كه شما در خود تكليف سرك كشيدن در مجلس خانمها در خود احساس ميكنيد مطابق منطوق همان اصل منم حتما مجازم در مجالس اختصاصي خانمهاي شما حضور خبري و تحليلي داشته باشم. شما حد اقل يه جرعه آب تو ايران نخوردين؟ و يا يه آيه قرآن تا حالا نخوندين؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۲۱
این دوستان میخوان هرجا برن واسه خودشون جشن بگیرن و بزنن و برقصن !
ولی توی محل دولتی
با امکانات دولتی
با پول دولتی آیا درسته ؟؟
بعدشم حضور افرادی با حجابی بسیار ناجور در مجموعه ای با این عنوان درسته ؟
پس اسلامی بودن دولت ما کجا رفته ؟؟؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۲۳
خب الحمدلله الحمدلله گوش شیطون کر محل هزینه درآمدهای ناشی از صرفه جویی انصراف از یارانه ها هم به همین زودی مشخص شد.
خدا رو 100 هزار مرتبه شکر.
.
.
برگزاری شوی لباس به همراه مانکن های محترم با این وضع
در مجموعه سعدآباد.
روحانی:به جان مادرم مچکریم..........
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۳۵
اولا اشتباه مثبت زدم
دوما : محوطه کاخ ریاست" جمهوری " که برآورده از خون هزار شهید این مملکت است جای حضور مانکن ها با پوشش آنچنانی است
ثالثا : حضور حاج خانم های مسئول و رفتار مراسمات قبلی نشان می دهد این روند بعنوان ترویج فرهنگ اعیان و اشراف مرتب در حال رشد است
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۹:۰۸
به اسم ائمه به کام دولت تدبیر و امید. اینان دلشان برای رقص و ... تنگ شده است به نام خانم فاطمه زهرا (س) چه کارهای غیر شرعی انجام می دهند. دولت تدبیر و امید است. کلید دولت تدبیر و امید که تبدیل به داس و ساطور شده را ملت هر روز دیده و می بیند و الان کلید دولت تدبیر و امید تبدیل به هوی و هوس برای بعضیها شده. برای اینان که شرعی و غیر شرعی مهم نیست هر جا که دلشان بخواهد حتی اگر غیر شرعی هم باشد اشکالی ندارد. یا فاطمه زهرا (س)
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۰:۵۲
لطفا بفرمائید دولت تحقیر و فریب.
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۹:۰۹
به نام ائمه به کام دولت تدبیر و امید داس و چکش
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۹:۴۰
والا ما دیگه گیج شدیم . یا کلا بزارید زن و مرد ، بکنیم و بریم بیرون ، یا درست مثل یک کشور مسلمون ، آدم وار زندگی کنیم . والا من این پوشیه و برقع رو ترجیح میدم به لخت بودن زنها .

بله من متحجرم ، البته زیر سنگ لحد معلوم میشه کی متحجره . نه توی این دنیا
دلسوز مملکت
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۹:۵۷
این تازه اول راه هست خدا آخروعاقبتشو خیر کنه کارهایی که این دولت انجام میدهد ایران را زیر سوال میبرن
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۱:۳۵
نکه دولت قبل کاری انجام نداده بود
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۰۵
خدا رحم کنه بهمون با اینهمه تدبیر و !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اعتدال و !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1راستگویی و !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!درستکاری روحانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!و داردستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایمان
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۲۰
....
با این کارها تشکیل دولت اسلامی از 3 تا 6 سال دیگه به تاخیر میفته.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۲۹
چون مجلس زنانه است اشکال شرعی ندارد و بکارگیری همچین تیتری از طرف شما مصداق تشویش اذهان عمومی.... است.
محدثه
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۰:۵۴
....
آبجی اشتون سلام رسوند گفت" بهتون خوش بگذره شرمنده نمیتونم بیام ....
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۰۱
حالا زمان خرج بيت المال و يارانه هاي ما ملت . توسط جماعت حقوقدانيه است كه مي دانند چگونه بخورند و خرج كنند و بريزند و بپاشند و به هيچكس حتي خداوند هم پاسخگو نباشند !!!
مسیح
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۲۲
محمد اقا ! اخلاق برای تو همان چیزی است که خاندان پدر خوانده و نوچه هایش و خانوم زاده ها و آقا زاده های این جماعت شرکت کننده در نهاد ریاست جمهوری دارند
ن ف
United States
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۱۳
اولا : تمام تماشاچی ها خانم هستند حالا با بلوز اینها که مشکلی وجود نداره تازه پوشیده هم هست وقتی مردی نباشه
ثانیا : نمایش لباس اسلامی یعنی الگو سازی ما انقدر از همه چیز داستان می سازیم و به غرب ربطش می دیم که نمی تونیم تبلیغ مناسبی برای پوشش های ایرانی اسلامی داشته باشیم و همین باعث میشه همه روز به روز به سمت الگو های غربی برن

کمی فکرها رو باز کنیم اتفاقات بسیار سازنده و خوبه
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۵
اگر پوشش ایرانی اسلامی ساپورت تنگه ، رقص و آوازه و...باید بگویی تبلیغ برای لباس غربی می کنیم نه ایرانی! جنابعالی در خارج از کشور از همون اتفاقات بسیار سازنده و خوب آنان استفاده کن ! مار را به طلا شدن حاجتی نیست!
امیر
۱۳۹۳/۰۲/۱۲ ۱۲:۲۹
برو عمو خدا پدرتو بیامرزه. خب شما راس میگی . اما شو لباس؟؟؟اونم توکاخ سعد اباد؟؟؟ اونم با حضور همسران سران کشور؟؟؟ خب شو لباس رو تو شبکه های عمومی بذارن اگه مخوای فرهنگ سازی بشه
امیر
۱۳۹۳/۰۲/۱۲ ۱۲:۴۸
این هم پاس داشت خون شهدا
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۳۶
عده ای برای دلخوشی خودشان به دور از تمام مشکلات دنیا که بر مردم می گذرد. و فقط به بهانه تولد بانوی دو عالم کارهای غیر شرعی انجام می دهند اگر واقعا می خواهید برای خانم فاطمه زهرا(س) جشن بگیرید بهترین جشن سیره این خانم را عملی کنیم. حجاب. متانت. پوشش صحیح، شوهرداری و برخورد با مردم بخصوص قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه، رعایت حقوق دیگران را نمودن، دوری و جلوگیری از تبعیض به صرف آقازاده بودن و غیره...، صبر، صحبت نمودن صحیح، رعایت حقوق دیگران را نمودن، رعایت بیت المال را نمودن و هزاران مورد دیگر اینها هستند که خانم فاطمه زهرا (س) را خوشحال و خشنود می نماید نه اینکه در ظاهر مسلمان و در باطن از ... و فتنه جویان طرفداری . این بود دولت تدبیر و امید داس و بیل و کلنگ
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۳۸
حراست خواست ملت است که اگر مثلا خطایی کنند نه در دوره دولت تدبیر و امید برای مسئولین دولت یازدهم و وزرایش آزاد است حتی بر علیه شرع هم باشد.
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۲:۰۳
حراست برای ملت است مسئولین دولت یازدهم اشکالی ندارد هر کار غیر شرعی انجام دهند.
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۴۰
به به چه امیدوتدبیری کجایندشهداکه اگربودن شقه میکردن
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۱:۴۵
از جریان انحرافی چه خبر؟؟؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۳:۱۸
جریان انحرافی نه
جریان هاشمی
عزب اوغلی
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۲۵
جانم برات بگه که جریان انحرافی همین الآن که دارم با هات صحبت میکنم با کرگزاران و مسارکتی ها و اصلاح طلبهای افراطی جلسه دارند در مورد مجلس آینده
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۳۳
جریان انحرافی و جریان خائن به غرب خزیده دولت خاتمی (مهاجرانی)و جریان غربزده نفوذی دولت کلید سرتاپا یک کرباسند پس تقصیر من نیست و تقصیر اوناست بیفایده است
جواد از تبریز
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۲:۰۱
بنام ائمه معصومین اقدام به ارضای هواهای نفسانی خود میحراست...
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۲:۱۷
فقط جاي حاج آقا پدر خوانده براي خاطره گوئي خالي بوده..
داماد اونا
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۴:۵۹
بجاش عیال و خانوم زاده اش بوده اند ولی خاطره تعریف نمیکنند سریع میرن سر بیزنس
ژنجعلي باباي نقي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۳:۵۶
اين است كار فرهنگي!
بوريم آروسسسي
ایرانی مدافع حق
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۳:۵۸
مردم رو به زور تبلیغ و تهدید مجبور می کنند از یارانه که حق مسلم همه هست انصراف بدن، اون وقت دولت خودش یک قدم برای صرفه جویی بر نمی داره و ریخت و پاش دولت خیلی زیاده. من موندم اگر واقعا خزانه خالیه پس هزینه تغییر دکوراسیون پاستور که البته واجب هم نبوده و میلیاردی هم بوده از کجا تأمین شده و یا هدیه 300 و 350هزارتومانی روز زن به برخی از کارکنان دولت واقعا ضرورت داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۴:۳۰
ایرانی مدافع حق؛ برای ملت اخ برای خودشون بریز و به پاش اشکال شرعی و قانونی نداره. تا بوده همین بوده.
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۱:۴۶
دولت قبلی که کارت هدیه وسکه می داد ایا ضرورتی داشت///////
محمد
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۳:۵۹
خیلی جالبه :
هر جا صحبت از بی حجابی باشد همه علما عکس العمل نشان میدهند و فریاد بی توجهی به امر به معروف ونهی از منکر سر میدهند ،
اما در موارد اصراف و سایر تخلفاتی که به ضرر همه ملت اتست سکوت مطلق اختیار کرده و انگار که این همه هزینه ها و بریز و بپاش اصلاً منکر که نیست ، عین معروف هم میباشد .
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۴:۳۳
اگر عالمی بداند که در حق بیت المال تجاوز شده هم آن کسی که ضرر به بیت المال زده و هم آنکسی که شنید ولی سکوت کرده هر دو در نزد خدای تبارک و تعالی مسئول هستند و باید جوابگو در پیشگاه حق باشند. امر به معروف و نهی از منکر فقط مخصوص پوشش خانمهای بد پوشش نیست در همه موارد می باشد منتها برای آقایان صرف نمی کند فقط همین
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۴:۲۳
اگر مقصرین قابل هدایت نیستند...... خدا دوباره هدایتشون کنه ، اگر بازم نبودند ..... بازم خدا هدایتشون کنه ، اگر بازم لجاجت داشتند دیگه خداوکیلی خدا........
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۴:۳۷
امان ازتحجرشمامقدس مابان بی ادب .
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۴:۴۶
راستی اونجا ساندویچ همه میدن که فائزه رو دعوت کردین...
امیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۰۱:۵۲
تو دولت قبل سیب زمینی میدادن اینجا ساندویچ مشکلی نیست
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۴:۵۵
والا تو عکس که بد حجابی ندیدیم اگه لطف میکردین عکس واضح میزاشتین دیگه شبهه ای نبود
بردبار
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۵۰
عزیزم در داخل کاخ خیلی خبرها بود نمی شود همه چیز را علنی کرد خودت می دانی اون عکس های را نمی شود رسانه ای کرد ولی خدا خودش حساب این ها را می رسد
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۰:۵۶
اون عکس تزیینی عزیز! غلط بکنه کسی عکس بزاره! اصن به کی چه ربطی داره ما چی کار می کنیم! اصن قدرت رو دست گرفتیم واسه چی ؟ واسه خدمت به مردم ؟ خدمت به اسلام؟ خخخخخ برو بابا چه ساده این شما رجایی و احمدی نژاد امثال اینا دیگه مردن ! قدرت داریم سلطنت می کنیم! مگه چیه!
۱۳۹۳/۰۲/۱۱ ۲۳:۴۵
خوتونم میدونید جیک ثانیه قدرت واسه ما احمدیها و رجایی هاست
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۰۷
علکی میگه
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۵:۴۴
بشارت به مسلمین جهان ... همینطور که عزت شهدای هسته ای با توافق ژنو از بین رفت .....
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۹
همه اینها با خزانه خالییه ؟...
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۳
کاش از زنهای مسئول غربی ]اشتون و مرکل ...یا د بگیرن به شوهرانشون هم یاد بدن دفاع از منافع اعتقادی و ملی رو در هر شرایط و لحظه البته اینها از اعتقاداتشونه خدا به امام خامنه ای صبر بده که مثل مولا و جدش مظلومه و غریبه
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۷
کجایند ... اونایی که وقتی مشاور احمدی نژاد گفت زنان هم باید به استادیوم ورزشی بیایند یقه چاک میدادند؟
چرا حالا همه ساکتند؟
الآن مشکلی نیست؟
انحراف الآن نیست؟
رضایی
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۳۹
مبارک باشد بر دولت تدبیر .بگو برای چه کسایی رقص گذاشتن خانم ها فتنه گران .دولت چه گل و بلبل درست کرده .بابا از این پول بدهد به فقیرا
اکبری
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۶:۴۳
انها که به احمدی نژاد ایراد می گرفتن الان کجا هستتد مرجع تقلید ها روحانیون
اقا جان امام زمان (عج) برس به داد مردم ایران
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۰:۱۱
دردولت قبل یازده روز رییس جمهور برخلاف نظر مقام معظم رهبر خود را خانه نشین کرد درتمام سفرهای خارجی همسر خود واطرافیان را مانند مشایی وثمره هاشمی وبقایی و........ با هزینه های کلان می برد....
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۷:۰۲
من بدلیل علاقه ای که در حوزه بین الملل دارم مطالعات گسترده ای در حوزه تشریفات حوزه خارج و داخل از کشور دارم .
متاسفانه تشریفات ریاست جمهوری در حوزه کاری خود چه در دولت فعلی ویا در دولت گذشته صرفا" محلی برای اختفا و انجام هزینه هایی بوده است که لزوما" در هیچ یک از اسناد مالی ذکر نمیشود و بقول حسابدارها پرداخت آن از خارج از شمول میباشد بنابراین به هیچ سازمانی پاسخگو نمیباشد لازم به ذکر است که این جریان مربوط یه دولت اخیر نمیباشد و این شرایط برای دولت قبلی نیز بهم این صورت بود
متاسفانه در دولت گذشته اغلب مدیران این حوزه بدون تخصص بودند که این شرایط باعث تضعیف پذیرش مهمانان و بی احترامی به آنها بویژه سرآمد آن در اجلاس عدم تعهد بوده است .جالب است بدانید که هم اکنون نیز تعدادی از همان مدیران قبلی برسر کارند .
محمد
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۷:۲۴
سلام
آقای علیزاده شما اولین ویا آخرین نفر و اهل مطالعه و صاحب نظر نیستید که به هر مناسبت سعی میکنید مشکلات ناشی از عملکرد متخصصین و مسئولین از 600 سال قبل تا 900سال آینده این مملکت را به گردن دولت قبل می اندازند .
اما این را بدانید که دولت قبل فقط 8 سال بود که فعالیت میکرد و رسماً و مرد مردانه اعلام میکرد که قصد تخریب ساختار و آثاری را دارد که نتیجه اشتباهات در عملکرد دولت های قبل بوده است و باید پذیرفت ایشان بهشت را نخریب نمیکرد زیرا دولت های قبل بهشت را به ایشان واگذار نکرده بودند که بعضی ها فکر میکنند مخروبه تحویل گرفته اند .
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۵:۳۵
حرف مفت نزن.
خودم
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۸:۰۵
آقا بگید اسلام آمریکایی خلاص
سرورالسلطنه تمنایی
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۱۹:۵۸
اینها همه از الطاف خفیه الهیست تا مردم به ماهیت دروغین دولت تدبیر پی ببرند ونتیجه بگیرند که خودکرده را تدبیر نیست
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۲۱:۲۴
....یه مهمونی زنانه.فقط برای اینکه روحانی رو بکوبین....
اصغر
۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۲۳:۵۳
....با ابروی مردم بیش از این بازی نکنید ....
کریمی
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۰:۲۵
مسلمانان بپا خیزید !!!!!!!
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۴:۰۹
خودت بپاخیز
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۰:۴۶
فقرا .تهیدستان .بیچارگان رای دهید از یارانه انصراف دهید ما بهترین برنامه ریزان برای خرج کردن پول مفت بیت المال شما هستیم .بنام مراسم روز زن وبنام حضرت زهرا (س) به تمامی مبانی اسلام توهین می کنند وآب از آب هم تکان نمی خورد .....
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۷:۳۵
این حرکت محکوم است.
فدایی داری!
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۷:۴۹
زنده باد افشاگری جهان و جهانی
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۰۹:۴۹
گزارش نویسنده واقعیت ها را منعکس نکرده و صرفا گمانه زنی کرده است
قرار است عصر امروز، این مانکن ها، با پوشیدن لباس‌هایی تحت عنوان ایرانی و اسلامی، بر روی سن حاضر شده و لباس‌ها را به نمایش بگذارند. همچنین قرار است در این مراسم رقص ایرانی به اجرا درآید.اگر قرار است و هنوز انجام نشده چطور نویسنده پیشبینی ها ی لازم را هم انجام داده و می داند چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۰:۵۰
راستی کسی میدونی رئیس جمهور در کجا و چطور زندگی میکنه ؟؟؟؟؟؟ آیا زندگیش اسلامی است یا چند سال دیگه معلوم میشه و مردم تازه متوجه میشند؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۰۲:۳۰
خونه اش ولنجكه.....
الهام
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۳:۲۱
واقعا متاسفم براي رئيس جمهور كشور وزير ارشااااااااااد كه ديگه ....آيا شعار فرهنگ براي امسال با وجود اين مسئولين... انجام ميشه؟...
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۵:۲۸
... این همه فشار روی مردم رو می بینید و از جیب مردم این کارها رو می کنید!
...که میلاد حضرت زهرا(س) رو هم بهانه لذت طلبی های خودتون می کنید!
....
علی
۱۳۹۳/۰۲/۰۱ ۱۹:۱۳
پس بگو چرا میخواستن یارانه ندن
میخواستن پول این رقاص ها رو بدن
کریمی
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۰۱:۳۷
چرا خانواده محترم شهدا ساکت هستند؟
.....
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۰:۵۵
هزینه میهمانی 300 نفره «خصوصی» در کاخ سعدآباد از کجا تامین شده است؟ ...
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۲۲:۴۵
بیت المال
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۱:۲۵
میبینم دوباره رفتید رو خط کفن پوشی واستفاده از هر ابزار برای رسیدن به هدف ماکیاولیسمهای اسلامی
احمد علی جهانبین
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۱۶:۵۷
آقای روحانی بترس از خدا و جلوی این ولنگ و بازیهارا بگیر
سعید
۱۳۹۳/۰۲/۰۲ ۲۳:۱۵
قربون مظلومیت مادر سادات0کجا به این شوی سعدآباد راضیه؟از فرزندش(عج)شرم کنید !آقای روحانی شما که نتوانستید فرهنگ اسلامی را به اهلبیت خود بیاموزید کجا میتونید در کشور 77میلیونی اجراییش کنی؟
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۰۳:۳۲
مانکن های با پوشش نامناسب همین عکسی میشه که زدید.
بیدار
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۱:۲۰
تا این لیبرالهای کاخ نشین هاشمی پرست هستند همین خواهد بود اگر مملکت در وضع بحران اقتصادی است این عیاشی ها برای چیست ؟ خلاصه منتظر بدتر از اینها هم باشید که کلید همه بد بختیها به دست حسن است و قهقهرا رفتن منش آنهاست.
ارميا
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۴:۰۴
تدبير دولت از جايي مشخص مي شه التماس مي كنه مردم يارانه نگيرن و از اون ور پول بيت المال رو صرف خوش گذروني زنهاي دولت مي كنه اونم تو سالروز ولادت همسر كسي كه امانت دار بيت المال بود ولي بعضي مواقع 3 روز غذاا برا خوردن نداشتن.درود بر اين دولت كه اسلام را سرفراز كرده
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۰:۳۷
ما که حضور در این مراسمها را به خواب هم نمیبینیم
حداقل از تلویزیون پخش کنید تا ماهم بهره ای ببریم
حسن
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۱۱:۰۰
برای روحانی متاسفم،محمود بیا کجای
بیت المقدس
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۲۲:۵۲
این بود پاس داشت خون شهدا
با بودجه بیت المال چکارها میکنید و زنان دیگران زن نیستند و اینها فقط زن هستند
...
پریسا
۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ۲۲:۵۵
والا بخدا ما هم زنیم . ااز این 5 تا سکه یکی هم به ما بدبد .
تمنا
۱۳۹۳/۰۲/۰۶ ۱۹:۴۶
همش تقصیر شمایه که ما در آن دنیا تو صف حسابرسی خیلی منتظر میمونیم حداقل یه سکه میدادین تا خیلی حسابرسیتون وقت گیر نباشه ما هم معطل نشیم و زود از پل صراط رد بشیم:) آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو خون جوانان ما میچکد از چنگ تو
۱۳۹۳/۰۲/۰۷ ۲۰:۵۰
با سلام لطفا اینقدر حرص نخورید چشاتون را ببندید بگذارید آقایان اجازه دهند خانم هایشان جشن بگیرند ومردم عادی هم از یارانه انصراف دهند
اکبر مناجاتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۰۰:۵۵
جهان نیوز ممنونم ازت که شجاعانه این خبرو منتشر کردی
م.ق
Germany
۱۳۹۳/۰۲/۰۸ ۱۷:۱۱
اگر فکر میکنید با برگزار نشدن این جور مراسم ها اوضاع مملکت درست میشه ، زهی خیال باطل
خدا اصلشو درست کنه...
این همه فساد و اختلاس تو مملکت میکنن و ب اسم اسلام هر کاری دلشون میخواد میکنن
ب هیچ کجا بر نمیخوره ولی حالا ی جشن اینقدر صداتون رو درآورده .
توقع ندارین ک همسران سفرا رو ببرن تو سالن های پایین شهر اون هم توی روزی ب این مهمی میلاد حضرت زهرا (س) و روز تکریم از زنان.
حسین
۱۳۹۳/۰۲/۱۰ ۲۲:۴۳
اخه خیر سرمون ما داریم تو جامعه اسلامی زندگی میکنیم
مگه اشکالی هم ک داره
قشر ضعیف جامعه بره ب درک شماها نرقصین کی برقصه
به شما سکه ندن به کی بدن
کجان شهدای ما ؟
کجان اسارت کشیده های ما
کجان جانبازان 70% ما
برا کی رفتین
بازم توقع داریم ک چرا شبکه های خارجی دست از سر ما بر نمیدارن
بقول بعضا از جیب شما ها ک نمیره
پول بیت المال از شیر مادرتون هم حلال تر
امیر
۱۳۹۳/۰۲/۱۲ ۱۲:۰۰
بابا انقدانتقاد نکنین بنده خداها همش چند میلیارد خرج کردن . خب دلشون گرفته بوده چن تادخترکوچولوی 15. 16ساله هم یکم شادی کردن با یکم حرکات موزون..... بعدم برا هرنفرشون یه سکه دادن. به اندازه یارانه 20نفر قیمتش بیشتر که نیس.!
۱۳۹۳/۰۴/۰۲ ۰۹:۵۶
چقد خبراتون خاله زنکیه!
وایییی دیدی صغری!!!!!!!!!!!!عجب مانتویی پوشیده بود.....
مصی
۱۳۹۳/۰۴/۱۲ ۰۳:۲۶
ای ول عالی گفتی. ....
هلاکو