کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاداش ۲ میلیارد ریالی برای مدیران بانک گردشگری

29 فروردين 1393 ساعت 15:07

اعضای هیات مدیره بانک گردشگری در آخرین جلسه مجمع عمومی خود، مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به اعضای مجمع پاداش دادند.


به گزارش جهان، در صورتجلسه مجمع عمومی شرکت بانک گردشگری که در تاریخ ۱۹ فروردین ماه برگزار شد، آمده است: مقرر گردید دو میلیارد ریال به عنوان پاداش به اعضای هیات مدیره پرداخت شود.

همچنین در این صورتجلسه که به امضای محمدصادق طاهری به عنوان رئیس هیات مدیره و همچنین آقایان مهدی جهانگیری و علی زیرک نژاد به عنوان ناظر نیز رسیده، مقرر گردیده ماهانه ده میلیون ریال به اعضای هیأت مدیره به عنوان حق حضور در جلسه پرداخت شود.


به گزارش جهان، مهدی جهانگیری که از نفرات اصلی گرداننده بانک گردشگری است، برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور است که در گذشته ارتباطات بسیار وسیعی با سرحلقه جریان انحرافی نیز داشته، به گونه ای که زمانی به عنوان معاون مشایی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نقش ایفا می کرد.

جهانگیری پس از استعفا از معاونت سازمان میراث فرهنگی و جهانگردی، شرکت خصوصی سمگا را تأسیس کرد و با حمایت ویژه دولت، همکاری مالی حداقل ۱۰ بانک، موسسه مالی و شرکت سرمایه گذاری را جلب کرده است. این شرکت ابتدا قرار بود با عنوان «صندوق سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری» فعالیت کند، اما بعدا به نام «شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری - سمگا» تغییر نام داد.

گفتنی است؛ پیش از این انتقادات بسیاری از نحوه عملکرد بانک گردشگری و شرکت سرمایه گذاری وابسته به آن (سمگا) در رسانه ها منتشر شده بود.


کد مطلب: 355672

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/355672/پاداش-۲-میلیارد-ریالی-مدیران-بانک-گردشگری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com