جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

کی روش بازیکنان سپاهان را از اردو حذف کرد

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۰۳
کد مطلب: 355614
براساس تصمیم جدید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شش بازیکن تیم سپاهان از اردوی آفریقای جنوبی کنار گذاشته شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی اردوی آماده سازی خود را از روز چهارشنبه در آفریقای جنوبی آغاز کرده است که تنها 10 بازیکن در این اردو حضور دارند و بازیکنان چهار تیم سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و فولاد به خاطر درگیر بودن با مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این اردو حضور نداشتند.

براساس تازه ترین تصمیم کارلوس کی روش، 6 بازیکن تیم فوتبال سپاهان به نام های رحمان احمدی، امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده، مهدی شریفی، یعقوب کریمی و احسان حاج صفی از اردوی آفریقای جنوبی کنار گذاشته شدند.

این بازیکنان تنها از اردوی آفریقای جنوبی کنار گذاشته شده اند و قرار است کی روش در مورد حضورشان در دو اردوی بعدی تصمیم بگیرد.

براساس برنامه اعلام شده قرار است بازیکنان تیم فوتبال فولاد(سوشا مکانی، مهرداد جماعتی و بختیار رحمانی) و تراکتورسازی( حامد لک و کریم انصاریفرد) و بیرانوند دروازه بان تیم نفت که به تازگی به اردوی تیم ملی دعوت شده است روز شنبه به اردوی تیم ملی ملحق شوند. ضمن اینکه چهار بازیکن دعوت شده از تیم استقلال( بیک زاده، صادقی، تیموریان و حیدری) قرار است روز دوشنبه از تهران راهی ژوهانسبورگ شوند. ضمن اینکه جواد نکونام روز شنبه به تهران خواهد امد تا پس از اخذ ویزای آفریقای جنوبی راهی این کشور شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *