جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

خبرساز شدن مدل موی کیم جونگ اون

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 355464
هشدار پکن به کره شمالی، آمریکا و کره جنوبی درباره اقدامات تحریک آمیز در منطقه و خبر ساز شدن مدل موی رهبر کره شمالی در انگلیس از جمله تحولات شبه جزیره کره به شمار می رود.
خبرساز شدن مدل موی کیم جونگ اون
به گزارش جهان، مهر به نقل از خبرگزاری یونهاپ نوشت، با وجود آنکه پکن از حامیان پیونگ یانگ به شمار می رود، هوا چون اینگ سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن هشدار درباره پیامدهای انجام یک آزمایش اتمی جدید از سوی کره شمالی در عین حال به آمریکا و کره جنوبی درباره تبعات رزمایش های مشترک هشدار داد.

چین که در پی برگزاری دور جدید مذاکرات شش جانبه هسته ای در پکن است، با اشاره به اینکه پکن از تهدید کره شمالی برای انجام آزمایش اتمی و رزمایش های آمریکا و کره جنوبی حمایت نمی کند، از طرفین درگیر در تنش ها در شبه جزیره کره خواست تا از اقدامات تحریک آمیز خود دست برداشته و صلح و ثبات منطقه را به خطر نیندازند.

کره شمالی که اخیرا موشک های بالستیک آزمایش کرده است، درباره نوع جدیدی از آزمایش اتمی در صورت استمرار سیاست های خصمانه آمریکا هشدار داده است.

خبر دیگر اینکه پس از آنکه یکی از آرایشگرهای انگلیس با نصب تصویر رهبر کره شمالی و نوشتن جمله "موهایتان را بد کوتاه نکنید" به مشتریانش اعلام کرد آرایشگاه به مدت یک ماه تخفیف ۱۵ درصدی برای کوتاه کردن مو به مشتریانش می دهد، سفارت کره شمالی با ارائه شکایتی به پلیس انگلیس اعلام کرد این آرایشگر به رهبر کره شمالی توهین کرده است.

در پی ارائه این شکایت تصویر کیم جونگ اون از مقابل آرایشگاه برداشته شد اما صاحب آرایشگاه هدفش از چسباندن این عکس را جذب مشتری اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *