جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازيکن‌پنج‌کلاس سوادنداردميلياردي مي‌گيرد

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 355291
روز گذشته شنيده شد که برخي از نمايندگان با ارسال نامه‌اي براي وزارت ورزش و جوانان خواهان تحقق و بررسي درباره عملکرد فدراسيون و وضعيت قرارداد بازيکنان شده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از نود، روز گذشته شنيده شد که برخي از نمايندگان با ارسال نامه‌اي براي وزارت ورزش و جوانان خواهان تحقق و بررسي درباره عملکرد فدراسيون و وضعيت قرارداد بازيکنان شده‌اند. بهانه‌اي که باعث شد تا گفتگويي با سيد هادي حسيني سخنگوي فراکسيون ورزش مجلس و نماينده مردم سوادکوه، قائمشهر وجويبار انجام دهيم. منطقه‌اي که به قول اين نماينده کاملا ورزشي است.

 روز گذشته شنيده شد که برخي همکاران شما مانند ايرج نديمي نماينده لاهيجان در نامه‌اي به رئيس مجلس خواهان دادن تذکر به وزير ورزش و رسيدگي به قراردادهاي فوتبالي شده‌اند؟

تا آن جا که من مي‌دانم درخواست تذکر نداشته‌اند و از طرفي ديگر هر نماينده‌اي مي‌تواند به تنهايي نامه داده و درخواست تحقيق و بررسي کند.

 چرا اين نامه‌ها و درخواستها براي دستگاه ورزش از طريق فراکسيون ورزش دنبال نمي‌شود؟

گفتم که نمي‌شود آنها را مجبور يا الزام به اين کارکرد. هر نماينده قائم به شخص است و مي‌تواند بدون توجه به جمع يک درخواست ارائه کند.

 از اين بحث که بگذريم خود شما خواهان تحقيق و بررسي در قراردادهاي فوتبالي هستيد؟

چرا نباشم. شما الان نگاه کن يک نيروي فعال و تحصيل کرده ما لنگ حقوق پانصد هزار توماني است اما بازيکني که پنج کلاس سواد ندارد ميلياردي مي‌گيرد. برخي از اين بازيکنان طوري هستند که همين چهارصد و پانصد هزار تومان هم براي آنها زيادي است.

 تکليف واگذاري استقلال و پرسپوليس به کجا رسيد؟

نامه داده‌ايم که تکليف آن را روشن کنند. البته اخطار کرده‌ايم اگر بي‌توجهي کنند مجلس وارد شده و بدون تخفيف آنها را به مزايده مي‌گذارد.

 اين تخفيف يعني چه؟

ببينيد ما پارسال پيشنهاد کرديم استقلال و پرسپوليس از طريق ورود به بورس واگذار شوند که آمدند و گفتند نمي‌شود. ما هم قبول کرديم که همين تخفيف است. الان هم اگر به مزايده توجه نکنند ديگر گذشتي نبوده و خودمان آنها را واگذار مي‌کنيم.

 اين فرصت تا چه زمان است؟

زمان خاصي نگذاشته‌ايم اما بايد تا قبل از شروع ليگ جديد واگذار شوند.اين باشگاهها فکر مي‌کردند چون دولتي هستند نمي‌شود آنها را تکان داد و نسبت به يکسري موارد بي‌توجه بودند که حالا با پيگيري بحث واگذاري معلوم مي‌شود که همه چيز جدي است.

 نظرتان درباره واگذاري اين دو باشگاه چيست؟

چه ايرادي دارد آنها را به غير بدهيم. شايد آمدند بهتر از ماها اين باشگاه را اداره کردند. ما هم کمکشان خواهيم کرد. الان نگاه کنيد علاقمندان و هواداران دوست دارند به باشگاههاي محبوب خود کمک کنند که مي‌توانند اين کار را با واگذاري آنها به بخش خصوصي ادامه دهند.

 اما برخي هم معتقدند واگذاري استقلال و پرسپوليس به اين راحتي نيست؟

چرا نيست، مگر مخابرات واگذار شد اتفاقي افتاد؟ باور کنيد اصلا هم سخت نيست و همان طور که گفتم شايد يکي بيايد و اين دو باشگاه را بهتر اداره کند.

 برگرديم به سئوالات ابتدايي که اشاره کرديم چرا نامه‌هاي همکارانتان براي دستگاه ورزش از طريق فراکسيون دنبال نمي‌شود، موضع فراکسيون در قبال اين نامه‌ها چيست؟

ببينيد آقايان نديمي يا نجف‌نژاد عضو فراکسيون ورزش هستند و طبيعي است که پس از ارايه نامه‌‌هايشان درخواستهايي دارند که از آنها حمايت کنيم. باور کنيد تمام اين درخواستها براي کمک به دستگاه ورزش و بهتر اداره شدن باشگاههاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *