شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

استقلال بایدمصوبه جام جهانی را اجرا کند!

دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 354938
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از رسیدگی کمیته انضباطی به اظهارات مسئولان باشگاه استقلال خبر داد.
به گزارش جهان، امیرحسین حسینی در گفت و گو با تسنیم، اظهار داشت: امروز (یکشنبه) در آخرین لحظات مانده به اعزام تیم ملی فوتبال به اردوی آفریقای جنوبی که بامداد سه شنبه خواهد بود، اظهارات جالبی از تمام ارکان باشگاه استقلال منتشر شد و از علی فتح الله زاده گرفته تا منصور پورحیدری و سایر دوستان اعلام کردند که بازیکنان استقلال را در اختیار تیم ملی قرار نمی‌دهند.

وی ادامه داد: حضور بازیکنان ملی پوش در اردوهای تیم ملی مصوبه ستاد جام جهانی است که ارگان‌های دولتی در آن حضور دارند و این تصمیم را به صلاح ورزش و فوتبال کشور دیده‌اند. مصوبه‌ای که حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی را بلاشرط می‌داند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در واقع این تصمیم بر مبنای منافع ملی فوتبال کشور است و کسانی که با آن همراهی و همکاری نکنند باید پاسخگو باشند.

حسینی یادآور شد: مسئولان در باشگاه استقلال همچنین مسئله‌ای را درباره سرمربی تیم ملی فوتبال مطرح کرده و اتفاقات لیگ را به کی‌روش منصوب کردند که این اظهارات پایه و اساس و سندی ندارد و کمیته انضباطی فردا (دوشنبه) در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کرده و این افراد باید پاسخگو باشند.

وی افزود: این در حالی است که کی‌روش در این مدت مصاحبه نداشته و تمام تمرکز خود را بر روی جام جهانی گذاشته است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اردوی تیم ملی با نفرات کامل و با همراهی تمامی عزیزان در آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *