سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
با برتری مقابل منچسترسیتی؛

لیورپول اسب قهرمانی را زین کرد

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 354809
تیم فوتبال لیورپول با برتری مقابل منچسترسیتی گام بلندی به سوی کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در رقابتهای لیگ برتر انگلستان برداشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال لیورپول روز یکشنبه در چارچوب هفته سی و چهارم رقابتهای لیگ برتر با نتیجه ۳بر ۲ در ورزشگاه آنفیلد از سد منچسترسیتی گذشت.

لیورپولی‌ها خیلی زود در دقیقه ۶ توسط "رحیم استرلینگ" پیش افتادند و "مارتین اسکرتل"، مدافع پیش تاخته این تیم، در دقیقه ۲۶ تیم میزان را دو بر صفر پیش انداخت.

منچسترسیتی در دقیقه ۵۷ توسط "داوید سیلوا" فاصله را به یک گل رساند و پنج دقیقه بعد با گل به خودی "گلن جانسون"، بازی به تساوی کشیده شد. من سیتی پس از این گل باز هم فرصت گلزنی داشت اما این لیورپول بود که در دقیقه ۷۸ از روی اشتباه "وینسنت کمپانی" توسط "فیلیپ کوتینیو" به گل رسید.

این دهمین پیروزی پیاپی لیورپول در رقابت‌های لیگ برتر است تا سرانجام این تیم بتواند برای کسب نخستین جام در رقابتهای لیگ برتر، امیدوار شود.

دیگر دیدار امروز را تیم های سوانزی و چلسی برگزار می‌کنند.

جدول رده بندی:
۱- لیورپول ۷۷ امتیاز - ۳۴ بازی
۲- چلسی ۷۲ امتیاز - ۳۳ بازی
۳- منچسترسیتی ۷۰ امتیاز - ۳۲ بازی
۴- اورتون ۶۶ امتیاز- ۳۳ بازی
...
۱۸- فولام ۳۰ امتیاز - ۳۴ بازی
۱۹- کاردیف سیتی ۲۹ امتیاز - ۳۴ بازی
۲۰- ساندرلند ۲۵ امتیاز - ۳۲ بازی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *