شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رویانیان:با نایب قهرمانی به آرزویم رسیدم

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 354728
محمد رویانیان می‌گوید لیست منتشر شده توسط ایسنا از مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس مورد تایید سازمان لیگ و وزارت ورزش است.
به گزارش جهان، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اظهارات حسین عبدی درباره مخارج این باشگاه در فصلی که گذشت اظهار کرد: من از اظهارات آقای عبدی تعجب می‌کنم. شما به چه استنادی می‌گوئید که هزینه‌های پرسپولیس در فصل قبل ۷۰ میلیارد بوده است؟ آیا اصلا می‌شود شرایط پرسپولیس را با باشگاه‌هایی مثل نفت و راه‌آهن مقایسه کرد؟

او ادامه داد: چطور قبول می‌کنید که کل هزینه‌های باشگاهی مثل نفت ۷ میلیارد در سال باشد؟ بسیاری از هزینه‌های پشت صحنه در این باشگاه‌ها از طریق شرکت‌های دولتی انجام می‌شود. مثلا به بازیکنان خانه سازمانی می‌دهند اما ما اگر برای بازیکن خانه می‌گرفتیم مجبور بودیم اجاره کنیم و پول زیادی صرف رهن و اجاره آپارتمان می‌شد. آیا در هزینه‌های نفت این موارد حساب شده است؟

رویانیان در ادامه گفت: هدف من به هیچ وجه انتقاد از باشگاه نفت نیست بلکه می‌خواهم بگویم شرایط پرسپولیس و استقلال با این باشگا‌ه‌ها کاملا فرق می‌کند. تیم‌هایی مثل نفت زحمت می‌کشند و با این شرایط در کورس می‌مانند. پرسپولیس ۳۰ میلیون هوادار دارد و اگر برای هر هوادار خود هزار تومان هزینه کند می‌شود ۳۰ میلیارد. من به خود عبدی هم پیامک دادم و پرسیدم آیا اطمینان دارید که مخارج ما در یک فصل اینقدر بوده؟ من متاسفم برای برخی افراد که بدون در نظر گرفتن اخلاق و جوانمردی تهمت می‌زنند. تک تک اینها یادداشت برداری شده و به موقع در مراجع ذی‌صلاح پیگیری می‌شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: در فهرستی که منتشر شده و مورد تایید سازمان لیگ و وزارت ورزش هم هست کل هزینه‌های پرسپولیس ۱۷ میلیارد بوده است. حالا شما ۷۰ میلیارد را از کجا آورده‌اید؟ اینها تبعات قانونی دارد. البته اگر مدیران ایسنا تمایل داشته باشند من آمادگی دارم فهرست دقیق دریافتی‌ها و مبالغ قراردادها را در این سایت منتشر کنم. آنطور که در این فهرست است در حق چند بازیکن اجحاف شده است. مثلا قرارداد رضا حقیقی بیش از یک میلیارد است نه ۲۵۰ میلیون. برخی مبالغ این فهرست با آنچه که ما به سازمان لیگ داده‌ایم متفاوت است.

رویانیان همچنین درباره نایب قهرمانی پرسپولیس گفت: واقعا به آرزویم رسیدم. اگر قهرمان می‌شدیم خوشحالی من خیلی بیشتر می‌شد. حق پرسپولیس در این فصل قهرمانی بود. هر تیم دیگری اگر جای ما بود و این همه فشار و ضربه را تحمل می‌کرد نابود می‌شد اما پرسپولیس ظرفیت بالای خود را نشان داد که با وجود این همه مشکل توانست نایب قهرمان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *