پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۵

عملیات مشترک سوریه و عراق علیه داعش

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 354571
منابع آگاه خبر دادند که جنگنده‌های ارتش سوریه با هماهنگی ارتش عراق مواضع شبه نظامیان گروهک «داعش» را در مناطق مرزی دو کشور بمباران کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک منبع آگاه به المیادین خبر داد که نیروهای ارتش عراق همچنان با تروریست‌های داعش در مناطق مرزی با سوریه درگیری هستند که در این درگیری‌ها 12 نفر از جمله یک فرمانده لیبیایی داعش در الرمادی کشته شد.
 
براساس این گزارش حملات جنگنده‌های ارتش عراق نیز به تروریست‌ها ادامه دارد و گروه داعش در تلاش است با عبور از مرزهای عراق و ورود به این کشور در آستانه انتخابات پارلمانی، در شرایط امنیتی این منطقه اختلال ایجاد کند.
 
همچنین منابع امنیتی خبر دادند که در درگیری‌ها میان ارتش عراق با تروریست‌ها و همزمان درگیر شدن نیروهای ارتش سوریه با تروریست‌ها در مناطق مرزی عراق و سوریه، جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع داعش را در این مناطق با هماهنگی ارتش عراق بمباران کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمود سایش
با سلام ودرود به رزمندگان سپاه قدس.وباسلام وخسته نباشید به فرماندهی سپاه قدس سردار سلیمانی .عملیات با رمز یا محمد رسول الله ص آغاز شد .ورزمندگا ن اسلام تلفات سنگینی به دشمن کثیف داعش وارد نمودن وشهر تکریت ازاد شد.ماشاالله. حزب الله
مردان مبارز خسته نباشید ...
محمود سایش اردکانی
با سلام ودرود بر شهدای صدر اسلام تا کنون.جلادان معرف داعش در بین کشته شدگان داعش در تکریت میباشند .تکریت را خدا ازاد کرد.صلوات برای شهدا فراموش نشود.
جناب اقای سایش تشکر از بیان شیرین شما واقعا از اظهارنظر شما در خصوص ازاد سازی تکریت شکر گزاری میکنیم .دوست عزیز همیشه نفست گرم باشد.وتشکر از سایت مربوطه که اطلاع رسانی دقیق میکنند. موفق وسرافراز باشید
اقا ماشاالله.