جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۳
۳

طرحی که به گفته حداد و لاریجانی موجب شادی رهبر انقلاب شد

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 354047
عضو هیأت رئیسه مجلس از بررسی طرح رسیدگی به اموال مسئولان در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: روسای مجالس هفتم و هشتم گفتند که رهبری از تصویب این طرح اظهار خوشحالی کردند.
طرحی که به گفته حداد و لاریجانی موجب شادی رهبر انقلاب شد
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز(چهارشنبه) با حضور در جمع خبرنگاران از بررسی طرح رسیدگی به اموال مسئولان در جلسه شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

وی افزود: این طرح در جلسه شنبه مجمع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و امیدواریم به تصویب برسد.

نماینده مردم ترقبه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خواست ملت ایران اجرای قانون از کجا آورده‌اید است اظهار داشت: این قانون همواره بر سر زبان مردم بوده است و همواره به دنبال آن بوده‌اند تا مسئولان کشور به ویژه پس از انقلاب به عنوان نمایندگان این کشور از شفافیت مالی برخوردار بوده و وضعیت مالی‌شان روشن باشد.

دهقان همچنین تصریح کرد: مردم نگران این هستند که یک مقام مسئول در طول تصدی سمتی به وظایف خود عمل کرده باشد و خدایی‌ناکرده به دنبال جمع‌آوری پول نرفته باشد؛ تصویب این طرح به خواست عمومی است.

وی اضافه کرد: ما در مجلس هفتم این طرح را به صورت دقیق و با کار کارشناسی پیگیری کردیم تا یک طرح پخته و دقیقی در این زمینه تهیه شود؛ در نهایت به دلیل اختلاف با شورای نگهبان این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت که امیدواریم مجمع در روز شنبه به وظیفه خود عمل کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: من از قول روسای مجالس هفتم و هشتم نقل می‌کنم که آنها نزد مقام رهبری رفتند که ایشان از تصویب این طرح اظهار خوشحالی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوانین
مثل بقیه طرح ها و قوانین، اول رهبر رو خوشحال میکنن بدش که مسئولین محترم قشنگ به این قوانین و طرح ها گند زدند و سلیقه ای و رابطه ای برخورد کردند سبب ناراحتی رهبر میشن.
میثم
هرطرحی که باعث شفافیت مالی در هر جایی شود سبب خیر است ان شا ا...
یک ایرانی شیعه
با سلام، بهتر است اول این طرح را اجرایی کنند تا اعتماد مردم را جلب کنند. سپس مرحله دوم هدفمندی.
وگرنه این راه به بیراهه می رود.
اگه حرف حساب نمیزنم، بگید ...