جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

ابهام در وضعیت ورزشکار دستگیرشده در دبی

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب: 353876
10 روز از دستگیری بازیکن ایرانی پینت بال در تایلند و تحویل او به پلیس امارات می گذرد، اما خانواده این ورزشکار اطلاع خاصی از شرایط او ندارند.
به گزارش جهان به نقل از گفتار نیوز، 10 روز قبل رحمت اسدی عضو تیم ملی پینت بال که همراه با تیم داتیس برای شرکت در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا راهی تایلند شده بود، توسط پلیس این کشور دستگیر و چند روز بعد از آن به پلیس دوبی تحویل داده شد.
 
دستگیری اسدی که از بازیکنان باسابقه پینت بال نیز به حساب می آید، به اتهام آدم ربایی بوده است.
 
انتقال او از تایلند به دوبی در حالی صورت گرفته که هیچ هماهنگی با وزارت امور خارجه ایران صورت نگرفته و در واقع اصلاً اطلاع داده نشده است. 
 
دستگاه دیپلماسی نیز عملکرد خوبی درباره پیگیری این پرونده نداشته و در این در حالی است که خانوده اسدی اطلاع چندانی از شرایط او نداردند و فقط در همین حد می دانند که اسدی در دوبی و در اختیار پلیس است.
 
صمد اسدی برادر ملی پوش پینت بال درباره پیگیری های مسئولان کشوری می گوید: وزارت امور خارجه پیگیری می کند، اما شیوه و سرعت پیگیری آنها بسیار ضعیف است و ما از این موضوع ناراضی و ناراحت هستیم. اول می گفتند که برادرم قاتل است، بعد انگ تروریست بودن به وی چسباندند و حالا نیز خبر از آدم ربا بودنش منتشر شده است.
 
وی ادامه می دهد: پلیس تایلند یک ملی پوش ایرانی را دستگیر کرده و بدون آنکه به مسئولان ایرانی خبر بدهد، او را تحویل پلیس دوبی داده است. واقعاً جای تاسف دارد که آنها هیچ اعتنایی به ایرانی ها نکرده اند. متاسفانه هیچکسی نیست که الان بخواهد از برادرم در این ماجرا دفاع کند و واقعاً دیگر نمی دانیم باید چه کاری انجام بدهیم. رحمت اسدی متاهل است و خانواده اش چشم انتظار بازگشت او است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
United Kingdom
خوب اینم یکی دیگه از نشانه های بازگشت احترام به پاسپورت ایران است !!!