جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
وزیر دادگستری لبنان خبر داد:

پیگیری‌جدی پرونده انفجار سفارت ایران

دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 353588
وزیر دادگستری لبنان اعلام کرد: پيگيري پرونده‌هاي انفجار های مقابل سفارت ایران تا حصول نتيجه نهايي با جديت ادامه خواهد يافت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، غضنفر ركن‌آبادي سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان با سرلشگر اشرف ريفي وزير دادگستري جديد لبنان ديدار و پيام كتبي تبريك مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري كشورمان خطاب به همتاي لبناني خود به مناسبت انتخاب ايشان به عنوان وزير دادگستري لبنان را تسليم کرد.
 
اشرف ريفي ضمن تقدير از همتاي ايراني خود، آمادگي وزارت دادگستري لبنان را براي گسترش همكاريهاي دوجانبه در زمينه قضايي اعلام كرد.
 
سفير جمهوري اسلامي ايران در اين ديدار با اشاره به اينكه پيش نويس سه سند همكاري قضايي ميان كشورمان و جمهوري لبنان مراحل نهايي خود را طي كرده و آماده امضاء مي‌باشد، آمادگي وزارت دادگستري جمهوري اسلامي ايران را براي امضاي اسناد مزبور اعلام كرد.
 
وزير دادگستري لبنان نيز آمادگي خود را براي امضاي اسناد همكاري قضايي بين دو كشور اعلام وخواستار پيگيري موضوع شد.
 
همچنين در اين ديدار، آخرين وضعيت تحقيقات بعمل آمده درخصوص انفجارهاي مقابل سفارت جمهوري اسلامي ايران و رايزني فرهنگي كشورمان در لبنان با توجه به دستگيري برخي از عوامل مرتبط با اين انفجارها مورد بررسي قرار گرفت.
 
اشرف ريفي ضمن تسليت به مناسبت شهادت تعدادي از افراد بيگناه از جمله رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در انفجارهاي مزبور خاطرنشان نمود كه پيگيري پرونده‌هاي مزبور تا حصول نتيجه نهايي با جديت ادامه خواهد يافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *