چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

فرصت قهرماني را از پرسپوليس گرفتيم

دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 353550
مديرعامل باشگاه راه‌آهن سورينت از اينکه تيم فوتبال اين باشگاه فرصت قهرماني را از پرسپوليس گرفته است، ابراز خوشحالي کرد.
به گزارش جهان، صادق رئيسي‌کيا در گفت‌وگو با تسنيم در مورد شرايط حال حاضر تيم راه‌آهن گفت: ۳ بازي پاياني راه‌آهن در ليگ امسال بسيار خاص بود. بازي اول با استقلال خوزستان در هفته بيست‌وهشتم براي ما بسيار حساس بود، چون کسب امتياز در اين مسابقه حضور ما را در ليگ برتر تضمين مي‌کرد به خاطر همين کل کادر راه‌آهن استرس زيادي داشتند.

وي ادامه داد: بازي با پرسپوليس از اين جهت که در تعيين سرنوشت تيم‌هاي بالاي جدولي، بسيار مهم بود؛ نتيجه اين بازي تاثير فراواني در صدر جدول داشت. بازي آخر ما هم در تعيين تيمي که به پلي آف ليگ برتر مي‌رود موثر است. خوشبختانه بازيکنان راه آهن اين بازي‌ها را فرصتي مي‌دانند براي تقويت اعتبار خودشان.

مديرعامل باشگاه راه آهن سورينت در خصوص بازي اين تيم و پرسپوليس اظهار داشت: همه ديدند که کيفيت ما بيشتر از پرسپوليس بود و از نظر تاکتيکي هم کاملا به بازي مسلط بوديم. ما، هم يک امتياز خودمان را دشت کرديم و هم قهرماني را از پرسپوليس گرفتيم.

رئيسي‌کيا در پاسخ به اين سوال که آيا از اينکه قهرماني را از پرسپوليس گرفته خوشحال است، عنوان کرد: ارزش ورزش به رقابت است و همه تلاش مي‌کنند از رقيبشان فرصت موفقيت را بگيرند، ما هم از اينکه فرصت قهرماني پرسپوليس را گرفتيم خوشحاليم.

وي در خصوص صحبت‌هاي سامان آقازماني مبني بر اينکه منصور ابراهيم زاده او را کتک زده، گفت: در حال بررسي صحبت‌هاي آقازماني هستيم تا ببينيم ادعاي او صحت دارد يا خير. ممکن است اين بازيکن در عصبانيت حرفي را زده باشد.

مديرعامل باشگاه راه آهن سورينت در مورد آخرين وضعيت انتقال اين باشگاه تاکيد کرد: کار انتقال باشگاه راه‌ آهن سورينت انجام و موافقت بابک زنجاني هم در اين خصوص جلب شده است. با ۲،۳ شرکت براي انتقال باشگاه صحبت شده اما هنوز تصميم نهايي اتخاذ نشده است. هر چه هست شرکت سورينت فصل آينده در فوتبال تيم‌داري نمي‌کند.
رئيسي‌کيا ادامه داد: باشگاه راه آهن در ۲ سال گذشته کارهاي برزگي انجام داده و بازيکنان جوان زيادي را به فوتبال ايران معرفي کرده است. علي‌پور که به پرسپوليس گل زد از اول فصل ۳۰ ميليون پول گرفته اما از بازيکنان قوي و بزرگ پرسپوليس بهتر بازي کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که سرنوشت بابک زنجاني به کجا کشيده شده، اظهار داشت:‌ ما هم اندازه بقيه مردم و رسانه‌ها از سرنوشت زنجاني مطلع هستيم. فقط بايد بگويم زنجاني قبل از اينکه دچار مشکل شود هم در تامين مالي باشگاه راه آهن خوب عمل نمي‌کرد. همان زمان که زنجاني به پرسپوليس پول کلاني داد و به راه آهن نداد معلوم بود که در باشگاهداري انگيزه قبلي را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *