جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قراردادکی روش باچه ملاکی تمدید می‌شود!

يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 353309
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون باید برای تمدید قرارداد کی‌روش نتایج و عملکرد او را در جام‌ جهانی ۲۰۱۴ مدنظر قرار دهد.
به گزارش جهان، غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار داشت: در تمام دنیا نتیجه گرفتن مهم است و به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌کنم نتایج کی‌روش با تیم ملی در جام جهانی را برای تمدید قرارداد این مربی مد نظر قرار دهد. اگر کی‌روش در جام جهانی نتیجه گرفت، قرارداد او را برای جام ملت‌های آسیا تمدید کنند ولی اگر نتیجه نگرفت، مانند برانکو ایوانکویچ در جام جهانی ۲۰۰۶ فضای خوبی برای کی‌روش ایجاد نمی‌شود.

وی افزود: اگر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ نتیجه نگیرد، خود کی‌روش هم تمایلی برای ماندن در تیم ملی نخواهد داشت. متاسفانه قانون فوتبال در دنیا نتیجه‌گیری شده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: اگر مربی ایرانی کنار دست کی‌روش بود، برای تیم ملی بهتر می‌شد و می‌توانست دستیار ایرانی از کی‌روش «کار» یاد بگیرد. در این مدت کی‌روش هیچ کاری نکرد و برای خودش کار کرد. در صورتی که او باید روی دستیار ایرانی حساب باز کند. همانطور که دیدید او به امید نمازی دستیار ایرانی‌اش لقب تدارکات داد.

پیروانی رد ادامه گفت‌وگو با تسنیم در خصوص پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ برتر گفت: فولاد خوزستان و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی دارند اما فولاد شرایط بهتری دارد.

وی درباره نظارت ویژه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر دو هفته پایانی مسابقات لیگ برتر و دسته اول عنوان کرد: مربیان همه تیم‌ها باید از خدا بترسند. در لیگ برتر با توجه به شرایط جدول و اینکه ۴ تیم بالای جدول برای قهرمانی می‌جنگند، نمی‌توان به تبانی فکر کرد اما فدراسیون باید نظارت بیشتری بر بازی‌های لیگ دسته اول داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *