جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

زمان آزادسازی نرخ بلیت هواپیما

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب: 352833
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در نیمه اول امسال، گفت: هنوز برای آزادسازی نرخ بلیت در دیگر بخش‌های حمل و نقل تصمیمی گرفته نشده است.
به گزارش جهان؛عباس آخوندی در گفتگو با مهر در خصوص آزادسازی نرخ های حمل و نقل در سال جاری، اظهار داشت: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در ۶ ماهه ابتدای سال آینده اجرای می‌شود. وی درباره آزادسازی دیگر بخش‌های حمل و نقل افزود: آزادسازی قیمت‌ها در دیگر بخش‌های حمل و نقل هنوز مشخص نیست و باید مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت خطوط ریلی به شدت در حال پیگیری است، بیان کرد: در پی آن هستیم که هر چه سریعتر با خرید ریل، اقدامات ریل گذاری در پروژه های مختلف انجام گیرد و پروژه های ریلی به بهره برداری برسد.

آخوندی با اشاره به اینکه در ساخت آزادراه ها به توسعه پیرامونی آنها هم توجه می شود، گفت: در این خصوص تیمی در وزارتخانه تشکیل شده که در ساخت آزادراه های جدید، توسعه مناطق اطراف هم مورد توجه قرار گیرد تا امکاناتی در حوزه صنعت و گردشگری در این مناطق ایجاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *