سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 20 Nov 2018
 
۶۱
۱۱۸

طلبه جانباز ناهی از منکر به شهادت رسید +عکس

يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۵
علی خلیلی طلبه ناهی از منکر عصر یکشنبه در بیمارستان بعثت پس از تحمل درد و بیماری ناشی از جراحات واره به شهادت رسید.
طلبه جانباز ناهی از منکر به شهادت رسید +عکس
به گزارش جهان، ۲۵ تیرماه سال ۱۳۹۰ حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد.

در این حادثه جوان ۱۹ ساله‌ای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خلیلی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از ۱۵ دقیقه در خون خود می‌غلتید.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000351/nf00351371-1.jpg

در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ ۶ میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد.

سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000351/nf00351371-2.jpg

علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.


http://www.jahannews.com/images/docs/files/000351/nf00351371-3.jpg
وی بهمن ماه امسال نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام امروز عصر و در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت.

به گزارش جهان، پیش از این اعلام شده بود که ضارب وی تنها حکم سه سال زندان دریافت کرده و با قرار وثیقه در شرف آزادی است!
کد مطلب: 351371
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۲:۳۰
در شرف آزادی یعنی چه
حکم چاقو کش جانی اعدام است آن بصورتی که دیگر کسی جرات نکند چنین غلط هایی را مرتکب شود
حسین
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۱:۳۸
جدیدا مد شده همه کم کم آدمایی که پای چوبه دار هستند رو میبخشند. ظاهرا داره جنبه های پیشگیری از جرم اعدام فراموش میشه.
علی
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۵:۳۵
باسلام
ایشون زندگی غریبانه ای داشتن
نگذاریم شهادتشون هم در غربت باشه
مراسم تشییع این شهید فردا ساعت 9ونیم از مسجد فاطمه زهرای نارمک تا مسجد النبی هفت حوض
۱۳۹۳/۰۱/۰۸ ۰۲:۰۲
این یعنی حقوق بشر غربی اصلا به اون چه ربطی داشته بقیه چه غلطی میکنند. میخواست کاری به کار اون ارازل و اوباش محترم که مشغول فسق و فجور بوده نداشته باشه.
سیدمحمد علی سیادت ازآبادان
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۲:۴۱
خدا رحمت کنه مرحوم کافی را که میگفت هربی بندوباری آزاده اما من ممنوع
حال الان مملکت ما الان اینطورشده که همه چیز آزاده اما امربه معروف تعظیل وآنانی که امربه معروف کنند باید با بی رحمی تمام اینگونه به شهادت برسندواقعا جای تاسف است
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۸:۱۸
و نه تنها با بی رحمی به شهادت می رسند بلکه بنیاد شهید هم اونا رو نمی خواد شهید اعلام کنه !!!
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۲:۴۶
روحش شاد.
ه ف
United States
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۰:۳۶
چه حیوانی قلم به نفی چنین دعای خیری میبرد؟ اینها کی اند که حتی تحمل نیت برای مییت را ندارند؟ خدا لعنت کند آنانی را که چنین جوی را ساختند.
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۲:۴۶
شهر ما جای چنین بزرگانی نبود!
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۸:۰۱
گل گفتی
شب خوش!!!
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۲:۵۲
مبارک آقایان وزارت ارشاد باشه با اون فرهنگ سازی شون!
و مبارک قوه قضائیه باشه با اون برخورد قاطعش با مجرمین!
و مبارک کمیسیون فرهنگی مجلس خصوصا آقای علی مطهری باشه با اون سکوتش جایی که باید فریاد بزنه و فریاد زدنش جایی که بای ساکت باشه!
مبارک باشه بر شما که یک بچه حزب اللهی دیگه هم کم شد. شب راحت بخوابید!!!
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۲:۵۹
خداییه که ماجرا سال 90 اتفاق افتاده .
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۱:۴۲
ببخشید نفهمیدم که مثبت دادم، حلالم کنید.
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۰۲
خدا لعنت کنه مسئولینیو که اجازه گسترش امر به معروف در جامعه رو نمیدن
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۰:۴۹
الهی به حق امیرالمومنین آخرتشون سیاه بش
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۰۸
خدا لعنت کنه اون ضاربو و اونایی که فقط...
رفیق علی خلیلی
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۲۴
علی آقا به خاطر دفاع از ناموس مردم به شهادت رسیدن.....اگر خون همین شهدا نبود خدا می دونه جامعه چطور در فساد فرومیرفت...ان شائالله همه ی مابتونیم رهرو واقعیش باشیم و به شهداملحق بشیم
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۲۵
با سلام

شهادتت مبارک عزیز دل .

خوش به حالت و روحت شاد ..
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۸:۰۲
واقعا خوش بحال تو و وای بحال ما
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۲۶
انا لله وانا الیه راجعون
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
وای بر اخرت بعضی از مردم!
وای از اخرت برخی صاحبان قدرت ومسوولین!
وای وای وای!
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۲۷
با سلام

قوه ی قضائیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

عدالت کجاست ...
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۲:۰۵
ما هم نمی دونیم
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۳۳
اگر از آمرین به معروف حمایت میشد چنین وضعیتی پیش نمی آمد
تمنایی
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۳۹
قوه قضاییه واقعا این شرور در حال آزادی است؟؟؟؟!!!!! جلل خالق!!!
دنیا دنیای مظلوم کشیه!!!
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۸:۲۱
نه تنها این شرور آزاده بلکه به جز علی خلیلی بازهم دو سه نفر دیگه رو هم زده !!!
روحانی
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۴۶
این خونهای به ناحق ریخته شده و این جانهای به ناحق گرفته شده را چه کسی جوابگوست؟!!

آیا اینست حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر!!
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۸:۰۵
سئاول : این خونهای به ناحق ریخته شده و این جانهای
به ناحق گرفته شده را چه کسی جوابگوست؟!!
...
جاوید
United States
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۴۷
بسیار متاسف شدم
خدا بیامرزدشان
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۵۰
مرگ بر مسولین بی کفایت کشور و مخصوصا ...
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۵۰
ضارب باید اعدام شود تا درس عبرتی برای بقیه شود.
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۵۲
عجب عدالتی!!

خدای بزرگ روح این جوان را قرین رحمت بیکرانش بگرداند و به خانواده اش بخصوص مادر داغدیده اش صبر عنایت نموده و به مسئولین امور فرهنگی و اجرایی کمی درایتی دینی بدهد.
۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ۲۳:۵۴
خدا رحمتش کنه
ولی احتمالا اگر زنده میموند باید جواب پس میداد چرا نهی از منکر کرده!
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۰:۰۶
وای بر مسئولان
سمانه
Russian Federation
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۰:۱۲
شهید علی خلیلی
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۰:۲۱
خدا رحمتش کنه و به خانوادش صبر بدهد

این روزا امر به معروف و نهی از منکر که می کنی تو را یا مسخره می کنند یا می زنند، البته وقتی می بینی این امر در کسی اثر ندارد و یا ممکن است صدمه ببینی بر تو واجب نیست.
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۲:۰۳
سکوت هم جایز نیست. باید راهکار خودش را در جایگاه مورد نظر بیابی.
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۰:۲۲
جگرم جرو واجر شد
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۰:۳۸
خوش به حال حقوقدانهای طرفدار اعتدالی که شب عیدشون تو فرح آباد با میانه رو ها است !!
یا کسانی که با 20 نفر که نوعا متهم امنیتی هستند برای چرا به ویلا های دولتی در کلاردشت رفته و نقشه خدمت (بخوانیدفتنه) می کشند!!
خوش به حال کسانی که سرهنگ نیستند و از غرور ملی دفاع می کنند!!
خوش به حال قوه قضاییه!!
خوش به حال دکترهای زحمت کش!!
خوش به حال کسانی که هنوز معتقدند دیگران باید برای لخت گشتنشون چشماشون رو درویش کنند!!
خوش به حال ....
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۰:۵۰
جدی می گین؟ اینه قانون ؟
چرا مملکت ماا اینطوری شده ؟ به کجا داره پیش می ره؟
چرا هدف انقلابفراموش شده؟
چرا رئیس دستگاه قضا حدود دو سال پیش حمل اسلحه سرد رو محاربه دونسته و حکمش رو هم گفته اعدام .
ببینم.!!! همه کشک بود ؟
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۲:۰۲
...تموم هم شد!
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۰:۵۰
بله ...
حران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۰:۵۲
به صراحت دارم میگم
مردم در جریان، سران فتنه، فرزندان هاشمی، و این موارد دران اعتمادشونو از جمهوری اسلامی از دست میدن
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۲:۰۱
دقیقا همین است که می فرمایید مردم از مسئولین نا امید هستند.
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۹:۴۰
مردم تا امثال رهبری رو دارن عاشق انقلابشون هستن. لطفا از طرف خودتون نظر بدین.
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۲:۱۷
ما از مسئولین ناامیدیم نه از انقلاب مون و تا پای جان پای ایده ها و آرمان ها ایستاده ایم. ....
سیدرضا
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۰:۵۸
خدا هر چه زودتر صاحبمون رو برسونه.دیگه خسته شدیم.تا کی صبور ی؟؟؟یاصاحب الزمان ادرکنا
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۱:۵۹
آقا امسال فرمودند در مسائل فرهنگی کوتاه نیایید. تا قبل به حرمت آقا ساکت بودیم. امروز دیگر سکوت جایز نیست. محکم در عرصه بمانید.
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۱:۰۰
شهادتت،مبارک
سوره
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۱:۰۳
واقعا باعث تاسفه...
مگه نگفتن حکم چاقو کشی محاربه و اعدامه...
خدا از سر مسئولینی که در این باره کوتاهی کردن نگذره...
احسانی
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۷:۳۱
امیدوارم ان دو زنی که بخاطزشون این جوان پاک الهی فدا شد لیاقتش راداشته باشند ودررااسلام وفاطمه زهرا قدم بردارند.
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۱:۰۳
شادی روحش یه صلوات بفرستین
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۱:۵۶
بزرگوار من که صلوات فرستادم ولی به نظرم فاتحه ما را خیلی قبل از شهادت ایشان خوانده اند.
اگر غیر از این بود نباید این عزیز این طور غریب به شهادت می رسید.
عین لام
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۱:۰۶
دیروز نهی کرد از منکر
امروز شهید شد.
طلبه یعنی این.

انقلاب کردیم
تا ناهیان از منکر را بزنند
بیمارستان ها پذیرششان نکنند
و ضارب ول بچرخد!
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۱:۵۷
وای بحال جامعه ای که امنیت اهل منکر هنجارشکن و جنایتکار از امنیت اهل معروف بیشتر باشد!
با توجه به شعار امسال ، مسئولین امر باید فضا را برای این اراذل و اوباش آدمکش 100% نا امن کنند.
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۱:۵۴
حالا که رهبری فرمودند باید در عرصه باشید دیگر نباید تحت هیچ شرایطی در مقابل این دست مسائل سکوت کرد.
محمد
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۷:۴۰
به نظر میرسد برای این قاتل، محاکم قضایی باید مجازات اشد را اعمال کنند. هم چنین باید قانون جدیدی تصویب شود تا از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت بیشتری صورت گیرد. الان جامعه طوری شده که اگر شخصی لا ابالی جرم و گناهی علنی مرتکب شود کسی از ترس عدم حمایت قانون جرأت نکند به او بگوید که بالای چشمت ابرو است مگر این که مثل این جوان عزیز فداکاری از خود نشان داد .
مشکل دیگری که وجود دارد این است که اگر کسی بابت تذکر دادن لسانی دعوایش شود و پایش به دادگاه برسد و خدای ناکرده حکم زندان -حتی برای روز - برایش بریده شود متأسفانه ادارات و سازمان های دولتی از پذیرش وی به عنوان کارمند به دلیل داشتن سوء سابقه خودداری می کنند و برخی از آنها اصلا علت به زندان افتادن شخص را نمی پرسند وبه نوعی وی را از زندگی و برخی از خدمات اجتماعی ساقط میکنند . بنا بر این انتظار این را داریم که افراد دلسوزی مانند جناب آقای دکتر زاکانی که صدای همه ملت به خصوص جبهه انقلابی و مؤمن هستند برای طرح و تصویب حمایت بیشتر و بهتر از ناهیان از منکر قدمی خیر بردارند و ان شاءالله به زودی این موضوع به قانونی قوی ،مستند و مستدل تبدیل شود .
ان شاء الله که این طلبه گرامی بر سر خوان حضرت زهرا سلام الله علیها مهمان باشد.
محمد
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۸:۴۳
باعرض تسلیت باید بگویم بی عرضگی مسئولین مربوطه این وضع را به وجود آورده کی جرات امربه معروف دارد باید از خیر سر گذشت اگر بخواهی نهی از منکر کنی به جای این همه درگیری های طایفه ای قبیله ای حزبی به فکر فرهنگ باشید سخن امام متقین به یاد داشته باشید اگر امر به معروف و نهی از منکر از جامعه برود ااشقیا بر جامعه مسلط میشوند
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۹:۰۴
بنظرم بیمارستانهای ما هم تو از دست دادن ایشون به همون اندازه مقصرند
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۱:۵۲
کم، نه!
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۰۹:۴۲
اين ميز و صندلي چقدر مي ارزه؟؟؟؟؟؟؟؟ يکي نبايد تو مملکت اسلامي تقاص بگيره؟؟؟؟ حالا هي ساکت باشين..... باشه آقايان که به فرياد ما نميرسن ما شکايت پيش خدا ميبريم..... سيد الشهدا ميگه بترس از ظلم به کسي که فرياد رسي بغير از خدا نداره..... اگه اين مرحوم فرزند يکي از اقايان بود باز هم همينطور حمايت ميکردند؟؟؟؟ فقط سه سال حبس؟؟؟؟؟ بخدا شرع و قانون در اين مملکت گم شده ..... يا امام زمان کجائي آقا ببين تو مملکتي که به اسم توئه چه خبره .... اي خدا کمک کن
abbas
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۰:۰۹
بسم الله القاصم الجبارین
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها وشهادت این عزیز شهید علی آقای خلیلی رحمه الله علیه .
حضرت زهرا(سلام الله علیها) حدیث زیبائی دارندکه:
خداوندمتعال باحوادث واتفاقات پیرامون واطراف شما با شما صحبت میکند تاحجت را برشما تمام کند.
مطمئنا این جوان عزیزونورانی وظیفه خود را انجام داده و ادامه حیاتشون اسباب امتحان ماست ومسئولیت مسئولین سنگین تراست .
الله اعلم
چرا
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۰:۴۰
اشد مجازات برای قاتل کور دل
مردمر
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۰:۱۲
خدا رحمتش کنه.چه قانونی در ایران وجود داره.
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۲:۰۹
روحش شاد! این برخوردها برای ترویج هر جه بیشتر امر به معروف و نهی از منکر است!
سیامک
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۲:۴۷
اگه اون ضارب شرور ، عضو خانواده یک قاضی ویا کارمند دستگاه قضا رو مجروح میکرد مطمئناً حکمش این نبود.
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۳:۴۹
گفت فحشا در كجا آيد پديد

گفتمش در كوچه هاي بي شهيد
.
.
.
شيعه كي از مرگ پروا مي كند

پرچم دين را به پر وا ميكند

شيعه كي تسليم فحشا مي شود

فسق را محو تماشا مي شود
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۴:۲۹
اللهم عجل لولیک الفرج ...
مهدی
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۴:۴۵
امروزه امر به منکر و نهی از معروف برای برخی به اسم آزادی، روشنفکری یا هر چیز دیگر، کلاس بیشتری دارد، احساس افتخار بیشتری می کنند.
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۴:۵۱
دو سه قدم ديگه تا قهر خدا بيشتر نمونده
علی
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۵:۱۸
ای بابا. معلومه هنوز پیام 24 خرداد رو درک نکردین!!
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۲:۱۹
بله!
شما الان اشاره فرمودید یه هویی درک کردم!
یار خراسانی
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۵:۲۹
شهادتت مبارک برادر عزیزم
سیدمحمدباقر
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۵:۳۸
خدایش رحمت کند امیدواریم همه طلبه ها پیرو این شهید بزرگوار باشیم
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۵:۴۳
اگه ضارب ایشون اعدام میشد دولت چجوری میخواست جواب اشتون وبانکی مون و سازمانهای حقوق بشری رو بده
باید ازاد بشه اخه ما الان نیاز به اینا نداریم
ما به کسایی احتیاج داریم که مدفع حقوق بشر باشن.جای خانوم عبادی هم کاملا خالیه!!!!
گمنام
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۷:۲۶
با سلام
لعنت خدا بر عاملان جنایت
حرکتی که در راستای مقابله با اراذل و اوباش شروع شده بود باید ادامه یابد.
کفیل الحورا
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۷:۲۷
فتبار ک الله راه امام حسین(ع)را انتخاب کردید
ومثل امام حسین علیه السلام تاوان امربه معروف ونهی ازمنکر که بالاترین اجر را دارد پرداخت کردید
م تاب
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۷:۳۴
زمان و مکان تشییع پیکر مطهر شهید علی خلیلی

با اذن حضرت زهرا (سلام الله علیها) فردا سه شنبه، پیکر مطهر برادر شهیدمان علی خلیلی ساعت 9:30 صبح از مسجد فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) (نارمک ،چهار راه تلفن خانه) به سمت مسجد النبی (صلی الله علیه) تشییع می شود.
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۱۸:۱۷
چرا بنیاد شهید نمی خواهد علی خلیلی را شهید اعلام کند ؟!!!!
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۱:۲۲
به همان دلیل که شهدای فتنه مانند کبیری و ستاری را شهید اعلام نمی کرد
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۲:۲۱
اشتباهی مثبت زدم
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۰:۰۲
شهادت تو؛ ملکوتی بود چرا که در ایام شهادت مادر صبر و ایثار و اسوه امر به معروف و نهی از منکر بود...
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۰:۴۲
خدامقصرین وکسانی را که کوتاهی کرده اند را لعنت کند
در جستجوی حقیقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۱:۰۵
متاسفانه روز به روز بر این مفاسد و جنایات اضافه میشود و حتی در کوچه و خیابان و در خودرو ها میبینیم که بصورت علنی و در جلو چشم زن و بچه مردم اعمال شنیع وخلاف شرع انجام میدهند و کسی هم جرات حرف زدن را هم ندارد شاید همه این مناظر زشت و غیر اخلاقی را دیده باشند. اما با کوچکترین تذکری باید با مشت و لگد و یا قمه و چاقو یا کمترین آن یعنی فحاشی طرف روبرو شد. قبلا یه گشت ارشاد نصفه نیمه ای داشتیم....
صفاخانه منتظران
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۲:۱۰
روحش شاد وراهش پررهرو باد . باید قوه قضاییه بدون فوت وقت وبه سرعت به این پرونده رسیدگی نماید و قاتل را به اشد مجازات محکوم نماید .درضمن شایسته است قوه قضاییه درچنین مواقعی به این گونه پرونده ها بااتخاذ تدابیر لازم رسیدگی وتصمیم بگیرد در غیر اینصورت اینگونه پرونده به گونه ی دیگر اعمال قانون واحقاق حق خواهد شد و ازمسیر غیرقانونی دنبال خواهد گردید که به مصالح نظام وجامعه نخواهد بود
سعید
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۲:۱۶
واقعا متاسفم برای این نوع برخورد
مثلا این گشت ارشاد نیروی انتظامی چه کار میکند
هیچ
ولی از یک طلبه که به دینش عمل کرده باید این طور برخورد بشه
واقعا متاسفم...
محمد کاظم امام
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۲:۲۸
ولا تحسبن الله غافلا عما یعمل الظالمون انما نوخرهم لیوم تشخص فیه الابصار
صدق الله العلی العظیم
amir.12
۱۳۹۳/۰۱/۰۴ ۲۲:۴۴
سلام علی آقا،شهید عبدی منتظرت بودند و شما هم به ایشان پیوستید...فقط می توانم بگویم شرمنده ام.
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۰:۰۹
همین چند روز پیش بود که مصاحبشو از صدا و سیما دیدم و همون جا اشکم دراومد برای این همه نجابت و مظلومیت... که امروز این خبر آتیشم زد... وای بر مسلمانی ما...
واقعا چه کسی باید جواب زجرهایی که این جوون و خونوادش تو این مدت کشیدند رو بده؟؟؟!!!
خدا به فریادمون برسه!
مریم
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۰:۳۷
وای به حال مسئولای بی غیرت که ی جو غیرت، اصلا غیرت هیچ انصاف تو رگشون نیس.
....
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۰:۳۹
علی جان راحت باش و در مقام عند رب روزی بخور
علی جان مادرت چند روز پیش می گفت مسئولین آمدند حرف زدند عمل نکردند
علی جان خدا را شکر رفتی گرچه برای مادر بزرگوارت سخت است لکن خدا را شکر که رفتی تا مادرت در مقابل این مسئولین بی خبر از همه چیز سر خم نکند
علی جان دوست دارم
110
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۱:۲۱
وای بر آن فردی که این عمل ضد دین را انجام داده و وای بر آنانی که حکم بد میدهند.خداوند با اولیا ومعصومین محشورش بگرداند.
امیر نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۶:۳۶
ای مرگ وننگ بر ابن زندگی ....حیوانی که ما داریم
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۷:۱۷
لازم است که رئیس محترم قوه قضائیه به این مسئله ورود پیدا کنند و خون به ناحق ریخته شده ایشان پایمال نشود.
رسول
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۷:۴۷
سلام به روح پاکش ....
میثم
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۸:۲۱
من خیلی دلم میخواد اینایی که منفی میزنن چه نوع مریضی دارن..دردشون چیه
ناشناس
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۸:۲۴
نمیشه که هر کس و ناکسی با وثیقه شری رو کم کنه ، این عدالت نیست پس پاسخگوی اون خون نا حق ریخته شده چی میشه ؟ قصاص هم مثل امر به معروف و نهی از منکر کمرنگ نشه ؟ وارزشش رو از دست بده و جایگاهی نداشته باشه ؟
به کجا داریم میریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۸:۲۵
نمیدونم کدوم احمق هایی هستن که منفی میدن
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۱:۲۱
افساد طلب ها
حسین
United States
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۸:۳۳
یاد این شعر افتادم
باور بکن این شهر جای زندگی نیست / تا ناخدایانند جای بندگی نیست / این تیره دل ها از شقایق سر بریدند / اینها برای خود ذلت خریدند / دین دارهای شهرمان درخواب رفتند / اهل نماز و عشق بازی آب رفتند . واقعاً شهر خاکستری دیگه جای تنفس کردن هم نیست چه برسه به زندگی . الهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۸:۳۶
ما سالهاي قبل يادتان هست رفتيم بوسني و الان در سوريه داريم از مردم سوريه دفاع ميكينيم به خاطر اينكه اونها مسلمان هستند درست ولي تو كشور يكسري أدمهاي كثيف فاسد يك جوان بسيجي را اينطور مورد ضرب و شتم قرار بدهند ان هم دفاع از ناموس اين مملكت ولي به راحتي ااين فرد فاسد ازاد است و به ريش قوه قضاييه ميخندد بابا اين بسيجي ها صدام فاسد و منافقين كثيف را سرجايشان ميخكوب كردند حالا شما داريد دست اينها را در هر كاري باز ميكنيد سزاي اين ادم كثيف اعدام است
ثنا- یکی از خواهران کوچک شما
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۹:۳۶
علی جان، می دانم امشب مهمان مادرت زهرا(س) هستی، می دانم امیرالمومنین به استقبالت آمده است، راستی به دیدار اربابمان حسین(س) رفته ای، می دانم وقتی شما و گردن چاقو خورده شما را ببیند حتما یادش به علی اصغر (س) خودش خواهد افتاد.خوش به حالت با این دید و بازدیدهایت.
راستی آنجا جنس هفت سین شما از چیست؟؟؟
علی جان خدا به همراهت، سفرت بی خطر.
سلام ما را هم برسان.
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۰۹:۴۸
براي پيشگيري لطفا از فاميل خود شروع به امر به معروف و نهي از منكر كنيم نه از غريبه ها.
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۰:۱۱
خوبی به مردم ما نیومده اینروزا حتی اگه دیدی سر یه زن رو دارن میبرن تو خیابون باید سرتو بندازی پایین به راهت ادامه بدی به ما چه
علی رحمانی
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۰:۵۵
این مملکت به کجا داره می ره
فقط سه سال حکم زندان
دستتون درد نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!
شهروند بی سواد "البته به نقل از..."
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۱:۱۴
"کلُّ نَفْسٍ ذَآئِقَةُ الْمَوْتِ وَإِنَّمَا تُوَفَّوْنَ أُجُورَكُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ"
«همه کس مرگ را می چشد ، و به تحقيق در روز قيامت مزد اعمال شما را، به کمال خواهند داد»

خداوند صبر نصیب خانواده محترم ایشان عنایت فرماید.

اما اصل مطلب اینجاست که اگر یک نفر چه بجا و چه نابجا به یکی از به اصطلاح آقازاده ها توهین کند یا کلامی اندر اوصاف خانوادگی شان بیان کند در تمام جامعه و سخنرانی و صفحات مجازی ابراز به مظلوم نمایی می کنند و همه در کوس وا اسفا سر می دهند که چنان و چنین شد ...
حال به راحتی در مملکت اسلام شیعی که در دین مبین تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است به راحتی آمران و ناهیان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند و...
قضاوت با شما، باشد تا در درگاه خداوند در روز موعود نتیجه را ببینیم.
یا علی مددی
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۱:۳۲
قوه قضاییه؟
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۱:۴۷
آقای زیبا کلام؛
اینجا جمهوری اسلامی هست.آیا وقت آن نرسیده بیه خانواده این شهید بزرگوار نامه بنویسی و عذر خواهی کنی؟
خیلی زود دیر خواهد شد.
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۲:۰۴
حضرت اقای سالک رئیس محترم کمیسیون فرهنگی مجلس تحویل بگیرید ...تا چه ساله دیگه میخیاد صبر کنید ....بس نیس جلسات کمیسیون؟؟؟/ خروجی اینهمه جلسات و سخنرانی ها در باب امر بمعروف چی شد؟
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۲:۳۰
آقای علی مطهری شما هم که زبان بلند عفت و حیا و غیرتی چرا حالا ساکتی؟ چرا نفست در نمیاد؟ چرا داد نمیزنی؟ شاید هم از شدت بغض گلوت گرفته برادر، نه!!!!!
رضا
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۲:۳۸
خدا این شهید عزیز را رحمت کند.
آقایان شما تا الان طی این دو سال کجا بودید؟
تا الان که کاری نکردید حداقل از این به بعد جدی پیگیری کنید که قضیه امر به معروف و نهی از منکر و تعرض به آنها به یک نتیجه ای برسه.
این وظیفه شماست.
من خودم یک طلبه ام و چند سال قبل در شهر قم تهدید شدم و کتک خوردم. روز قیامت از همه شما شکایت خواهم کرد اگر در پیگیری این موضوع کوتاهی کنید.
یا علی
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۵:۰۵
برادر من خودشان این اوضاع فرهنگی رو بوجود آورده اند انتظار رسیدگی از کی داری!
باید همان طور که رهبری فرمود با قدرت پیگیر مسائل فرهنگی جامعه باشیم. چند روز پیش هم توی متروی مشهد چند نفر مرد وارد قسمت خانم ها شده بودند که خانمی پوشیه زده اعتراض کرد. با تمام وقاحت هر چی به دهانشان آمد نثارش کردند.
۱۳۹۳/۰۱/۰۵ ۱۴:۳۶
شهادتش مبارک