چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
وزیر صنعت در پیام نوروزی خود اعلام کرد:

تبلور حماسه‌اقتصادی در آینه اقتصادمقاومتی

جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 351089
وزیر صنعت، معدن و تجارت تقویت صادرات غیر نفتی، افزایش تولید و واگذاری امور به مردم را اولویت برنامه‌های این وزارتخانه در سال 93 عنوان کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال 93 ابراز امیدواری کرد، در سال جدید با بهره‌گیری از تدبیر و توان تخصصی و اجرایی در حوزه‌های برنامه‌ریزی، سیاست گذاری، تقویت صادرات غیر نفتی، افزایش تولید، واگذاری امور به مردم مدیریت و نظارت در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت بتوان از نتایج اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بهره‌مند شویم.
 
متن پیام محمد رضا نعمت زاده به این شرح است:
 
نسیم جانبخش بهار همراه با نوید تغییر و دگرگونی و خرمی طبیعت و تجلی آیتی از آیات بی‌شمار و قدرت بی‌انتها و لایزال الهی بار دیگر به لطف بیکران خداوند متعال وزیدن گرفت. سال 1392 با تمامی فراز و فرودهایش را در حالی پشت سر می‌گذاریم که حضور پرشور مردم، حماسه سیاسی را رقم زد و حماسه اقتصادی در آینه اقتصاد مقاومتی تبلور و در سال جدید تداوم خواهد یافت.
 
جایگاه مؤثر و حیاتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد کشور پهناور ایران، وظایف همه ما را بیش از پیش در دستیابی به پیشرفت فراگیر و توسعه پایدار، و کاهش رکود شدید موجود سنگین‌تر کرده است.
 
در سال جدید و در آزمونی دیگر به منظور پای‌بندی به منویات رهبر فرزانه انقلاب، پیروی از سیاست‌های دولت یازدهم در خدمت هر چه بیشتر به ملت شریف و نجیب ایران اسلامی قرار گرفته‌ایم.
 
وزارت صنعت، معدن و تجارت امیدوار است در سال جدید با بهره‌گیری حداکثری از تدبیر و توان تخصصی و اجرایی مدیران و کارکنان خود در جای جای میهن اسلامی در حوزه‌های برنامه‌ریزی، سیاست گذاری، تقویت صادرات غیر نفتی، افزایش تولید، واگذاری امور به مردم مدیریت و نظارت در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت بتواند به حول و قوه‌الهی، مردم عزیزمان را از نتایج اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بهره‌مند سازد.
 
در آستانه بهار طبیعت ضمن عرض تبریک نوروز سال یکهزار و سیصد و نود و سه بر خود لازم میدانم از تلاش بی‌شائبه و مساعی کلیه همکارانم در حوزه صنعت، معدن و تجارت قدردانی نموده و مراتب سپاس خود را اعلام کنم.
 
از درگاه احدیت، عزت و سرافرازی شما عزیزان را که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسداری از آرمانهای انقلاب و خدمت به ملت شهید پرور ایران از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزید، مسئلت می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *