چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۹
۱۷

تسویه‌حساب علیخانی باتهیه‌کننده سمت خدا

جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 351073
ویژه برنامه "سه ستاره" با اجرای احسان علیخانی به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۳ شمسی از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۱ اجرا شد.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، در این برنامه علیخانی از دو مجری محبوب شبکه سوم سیما یعنی "علی ضیا" مجری ویتامین سه و "نجم‌الدین شریعتی مجری سمت خدا دعوت کرد تا به پاس چند سال حضورشان در این شبکه مورد تقدیر قرار بگیرند.

تریبون برنامه برای دقایقی در اختیار شریعتی قرار گرفت و او از عوامل برنامه "سمت خدا" تشکر کرد. در حالی که هنوز حرف‌هایش تمام نشده بود و درست زمانی که نوبت به تشکر از تهیه کننده این برنامه رسید، علیخانی با حالتی تهاجمی حرف شریعتی را قطع کرد و گفت: آقای رکنی تهیه کننده برنامه شما قبلا گفته بود که علیخانی پول شبکه سه را می گیرد و برای خودش برنامه می‌سازد. این حرف کاملا دروغ است. من یک ریال هم از شبکه نگرفتم. هرکاری کردیم خودمان کردیم و نباید این حرف‌ها را بزنید.

علی ضیا در این لحظه وارد میدان شد و برای آرام کردن علیخانی گفت: احسان جان شب عیده! آرام باش! الان وقت این حرف‌ها نیست.

اگر نو شدن سال را بهانه ای برای رفع کدورت‌ها و مهربانی قلمداد کنیم احسان علیخانی به عنوان نماینده شبکه سوم سیما در برابر چشم میلیون ها ایرانی نشان داد که اصلا نمی تواند الگوی مناسبی برای یادگرفتن "گذشت و مهربانی" باشد. ای کاش چهره شناخته شده‌ای همچون علیخانی یاد بگیرد که آنتن عیدانه یکی از معتبرترین شبکه‌های تلویزیون قرار نیست تریبونی برای تسویه حساب شخصی اش با دیگر همکاران باشد و بهتر است در شرایط دیگری از کوره در برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بعدش که گفت عذاب وجدان گرفت و یجورایی پشیمون شده بود
جهان نیوز عزیز این مطلب ک به نقل از مشرق گذاشتی ی نمه بی انصافی بوداااااااااا
بیخیال
ضمن تشکر از برنامه خوبشان؛بسیار این حرکت آقای علیخانی زشت و زننده بود ناراحت شدم,آنتن تلویزیون جای این حرکات نیست
کلا ما خودمان ادمهای کوچک را گنده میکنیم
باغبان
حالاالکی شلوغش کنید!!!!!
حسام
با سلام
کسیکه زیر ابرو بر می دارد حالش معلومه از این تعجب می کنم که چرا سیما از این آقا استفاده می کند مگر آدم قحطی است بابا جان اینجا کشور اسلامی است نه جای دیگه ای رهبر فرمودند بحث فرهنگ را جدی بگیرید ایت بود ... اللهم عجل لولیک الفرج
پس چرا همفکران شما 24 ساعته دارند مخالفانشان را می کوبند
دفاع از خود است!
همفکران شما که با داس نه با بولدزر همه را آسفالت نه با خاک یکسان فرمودند!
ما هم فقط نگاه کنیم! هیهات!
ما دفاع میکنیم! حمله نفرمایید! درو نکنید!
دفاع نخواهید دید!
داغ نخواهید دید!
حسین
United States
نمیدونم علیخانی به چیش مینازه به صدای خوبش به قیافه ی قشنگش یا اجرای زیباش؟!!!!!!!فکر میکنه رسانه ملی ارث پدرشه که هر کاری دوست داره بکنه!
علیرضا مرادقلی
سلام،ازبرنامه خوبتون تشکر میکنم،به خدا خیلی ناراحت شدیم ازوضعیت پیش امده،ازدست اندرکاران صداوسیما خواهش میکنیم که مشکلات راحل کنند تا اقای شریعتی واقای رکنی به این برنامه خوب ،اموزنده، که واقعا یک عضو ی اززندگیمان شده بود برگردنند،وبا اجرای خوب وکارشناسان خبره این برنامه راادامه بدهند،ودل مابینندگان هم شاد بشود، شمارا به این روز حضرت علی ،ع، قسم
مجتبی 8
تعطیل شدن برنامه سمت خدا با اجرای خوب آقای شریعتی و کارشناسان محترم آن و تهیه کنندگی آقای رکنی نشان از. بی وجهی مسوولان صدا و سیما به خواست و نظرمیلیونها بیننده این برنامه میباشد . امیدواریم راضی به این امر نشوند.
Iran, Islamic Republic of
شما فکر می کنید صداوسیما بیننده هارا برای چی می خواهد؟ برای دیدن آگهی های دقیقه ای چند ملیونی ! بقیه چیز ها که به ما مربوط نیست ! عزل می کنند نصب می کنند نظر نمیپرسند !
شما رو به جان مولا كاري نكنيد كه اين برنامه بدون اقاي ركني و اقاي شريعتي و كارشناسان خوبي كه داشتيم باشد كه در اون صورت هيچ صفايي ندارد
بیننده
دستتون درد نکنه شنیدن یه حرف حق این قدر سخته که اخراج میکنید و برنامه تعطیل میکنید حالا ....
البرز
اقای علی خانی خیالت راحت شد سمت خدا تعطیل شد؟قدری از ماه عسلت درس بگیر!
هیچ کس حق نداره به احسان علیخانی توهین کنه دلش میخاد
واقعا از کسی مثل مهندس ضرغامی چنین حرکتی عجیب است .کسی که همیشه خود را دلسوز مومن و ببا سعه صدر نشان داده است.یعنی ایشان انقدر عوض شده یعنی سیاست صدا و سیما با دولت جدید هماهنگ است و علیرغم تمام خواسته ها و فرمایشات رهبری چند تهیه کننده بی انگیزه را در چنین برنامه ای دعوت میکنند .تا این حد بیتوجهی به مسایل فرهنگی.میگویند اگر دیدید در اطرافتان سایه ادمهای کوچک بزرگ میشود بدانید غروب سرزمینتان نزدیک است.
معصومه فراهانی
سلام خیلی خیلی متاسف شدم از مشکلی که برای سمت خدا پیش آمد من آنقدر از این برنامه درس گرفتم که هیچ برنامه ای با آن برابری نمی کند. این را نوشتم شاید مسوولین از موضع خود پایین بیاییند مگر نه اینکه پیشگیری آسانتر ارزانتر و به هنگامتر از معالجه دردهای اجتماعی و شبیخونهای فرهنگی است؟ پس با تعطیلی برنامه هایی مثل سمت خدا میخواهید به جنگ حملات شیطانی در قلب خانواده ها بروید؟ خدا همه امان را از دام شیطان خود پرستی حفظ کند که همه زحمتهایمان را مثل کانال3 از دست ندهیم.