پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

کسری بودجه دولت صفر شد

پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 350946
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد کلان به ثبات رسیده ایم پیش بینی کرد رشد اقتصادی سال آینده مثبت باشد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی طیب نیا در حاشیه بازدید از خزانه ضمن مثبت پیش بینی کردن رشد اقتصادی سال آینده افزود: در مقابله با رکود و تقویت توان تولید که هدف اصلی سیاست های اقتصاد مقاومتی است موفقیت هایی بدست آوردیم و رشد اقتصادی منفی ۵ و۸ دهم درصدی به صفر نزدیک شده است.

وی با اشاره آرامش حاکم بر بازار به ویژه بازار ارز و طلا ، همچنین رونق و ثبات بورس از تدوین برنامه راهبردی برای سال آینده خبر داد.

طیب نیا، بهبود فضای کسب و کار، افزایش درآمدهای مالیاتی با افزایش تولید و واحدهای تولیدی و استفاده ازهمه ظرفیت های بازار سرمایه به ویژه بازار اولیه در بورس برای تامین منابع لازم تولید را از دیگر برنامه های این وزارتخانه اعلام کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد:‌درآمد نفتی نیز بهبود یافته و با صرفه جویی های دولت با حذف هزینه های غیر ضروری بودجه وضع متعادلی دارد.

وی گفت:‌ جز معدود سنواتی است که کسری بودجه دولت صفر است و توانستیم هزینه های دولت را از محل درآمدها تامین کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من فقط حرف رئیس جمهور قبول دارم و بس گفت : خزانه خالی است