جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

ظریف: به نتیجه مذاکرات‌هسته‌ای خوشبینم

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 350894
وزیر خارجه ایران در مورد به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای ۱+۵ پیش از پایان زمان تعیین شده در ماه جولای ابراز امیدواری کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، "محمد جواد ظریف" وزیر خارجه ایران ابراز امیدواری کرد مذاکرات هسته ای تا پیش از پایان فرصت تعیین شده در توافق ژنو به نتیجه برسد.

وی در دومین روز از مذاکرات هسته ای ایران و شش قدرت جهانی در وین، در پاسخ به خبرنگار رویترز گفت امیدوار است این مذاکرات به یک توافق نهایی منجر شود.

ظریف با اشاره به پایان مهلت ۶ ماهه تعیین شده در توافق اولیه ژنو گفت: من در مورد نتیجه مذاکرات تا بیستم جولای خوش بین هستم.

شب گذشته عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با بیان اینکه دور بعدی مذاکرات روز ۱۸ فروردین انجام خواهد شد در خصوص مذاکرات با ۱+۵ در روز نخست گفت: فضای مذاکرات خوب و جدی بود و بحث ها خیلی صریح و رک و در عین حال در فضایی سالم مطرح شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای ظریف،رهبر می فرمایند خوشبین نیستم و شما...
مواظب باشید خون شهدای هسته ای مون پایمال نشه و توافق تون به هدر رفتن زحمت های ملت ما که سالهاست داره از این حق مسلمش دفاع میکنه منجر نشه...

ان شاءالله!