جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱

دستیابی حزب‌الله به اسناد مهم النصره

چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 350810
روزنامه الجمهوریه لبنان فاش کرد که حزب الله به اسناد مهم اتاق عملیات گروه مسلح جبهه النصره در یبرود سوریه دست یافت.
دستیابی حزب‌الله به اسناد مهم النصره
به گزارش جهان به نقل از فارس، برخی منابع امنیتی به روزنامه الجمهوریه لبنان گفتند: حزب الله به اسناد اتاق عملیات جبهه النصره در یبرود دست یافت که این اسناد حاوی نقشه های راههای منطقه ضاحیه در جنوب بیروت و محله ها و ورودیهای آنها است و روی نقشه ها علامت زده شده است.

ارتش سوریه دو روز پیش توانست شهر راهبردی یبرود در منطقه القلمون درمرز سوریه با لبنان را بعد از نبرد با افراد مسلح به کنترل خود در آورد.

روزنامه الجمهوریه افزود: این اسناد و اطلاعات حزب الله نشان می دهد که چند ساعت قبل از سقوط شهر یبرود، ۱۵ دستگاه خودروی بمبگذاری شده از طریق گذرگاههای محرمانه و غیرقانونی مرزی عازم لبنان شده اند. بخش سوری این گذرگاههای مرزی همچنان تحت کنترل افراد مسلح است اما کنترل کامل بر بخش لبنانی این گذرگاهها دشوار است زیرا منطقه کوهستانی می باشد.

به نوشته این روزنامه، حزب الله با جدیت از طریق گشت زنی و ایجاد مراکز اطلاعاتی، نظارتی، دیده بانی در تلاش برای کنترل و نظارت بر این مناطق کوهستانی مرزی است.

روزنامه الجمهوریه تاکید کرد: حزب الله همچنین به اسنادی دست یافته است که مسائل مهم و حساسی را در ارتباط با جبهه النصره و گروههای مسلح و حامیان و پشتیبانان مالی آنها برملا می کند و مسئولان ارشد حزب الله این اسناد را در زمان مناسب افشا خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیدجواد
ان حزب الله هم الغالبون
درود بر این همه شرافت و غیرت لشگریان خدا.
آینده از آن ماست