جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قاسم‌خاني: پژمان، چهره طنز سال ۹۲ است

سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 350587
در سال ۹۲ که اکنون داريم به روزهاي پاياني‌اش نزديک مي‌شويم بارها با پيمان قاسم‌خاني که جايگاه ويژه‌اي در سينما دارد و بهترين فيلمنامه‌نويس طنز ايران است تماس گرفتيم و او با خوشرويي هر چه تمام‌تر به سئوالات ما پاسخ داد
به گزارش جهان به نقل از نود، در سال ۹۲ که اکنون داريم به روزهاي پاياني‌اش نزديک مي‌شويم بارها با پيمان قاسم‌خاني که جايگاه ويژه‌اي در سينما دارد و بهترين فيلمنامه‌نويس طنز ايران است تماس گرفتيم و او با خوشرويي هر چه تمام‌تر به سئوالات ما پاسخ داد، اين در حالي بود که برخي از رسانه‌هاي ورزشي امانت‌دار حرف‌هاي او نبودند و پيمان از آنها کمي گله‌مند بود. ديروز هم با قاسم‌خاني تماس گرفتيم تا آخرين مصاحبه امسال را بگيريم اما او که اين روزها حسابي سرش شلوغ است و به خاطر جديدترين فيلمنامه‌اش در بندرعباس به سرمي‌برد عذر آورد و اين‌گونه دليل مصاحبه نکردنش را توضيح داد: اگر اين روزها سري به کيوسک‌ها بزنيد چندين مصاحبه در روزنامه‌ها و مجله‌هاي مختلف مي‌بينيد اگر من بخواهم باز هم صحبت کنم براي خودم زياد خوشايند نيست. دوست ندارم مردم بگويند قاسم‌خاني چقدر حرف مي‌زند. قرار مصاحبه‌‌امان مي‌افتد براي سال بعد. از او خواستيم که تنها به يک سئوال ما پاسخ دهد و چهره طنز فوتبال را در سال ۹۲ انتخاب کند و او اين‌گونه ادامه داد: «من پژمان جمشيدي را به عنوان چهره طنز سال انتخاب مي‌کنم و فکر مي‌کنم خيلي‌ها با نظرم موافق باشند. پژمان به خانه خيلي از مردم رفت و اکثريت مدل پژمان جمشيدي ما را پذيرفتند.» سپس به او گفتيم که غير از جمشيدي که چهره طنز تلويزيون بود ديگر چه بازيکني از ديدگاه شما طنزترين است؟ که قاسم‌خاني در جواب اين سئوال گفت: «خوشبختانه در مملکتمان آنقدر شخصيت کمدي داريم که ديگر نتوانم روي شخصيت طنز فوتبال تمرکز کنم. ضمنا سال نو را به همه فوتبالي‌ها و نودي‌ها تبريک مي‌گويم و آرزو مي‌کنم که سال جديد برايتان طنز نباشد اما شيرين باشد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *