جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳۱
۲۵
با نظرسنجی از مردم

مهمترین جمله رهبر معظم انقلاب در سال ۹۲ انتخاب شد +فیلم

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 350502
«اگر غلطی از رژيم صهيونيستی سر بزند، جمهوری اسلامی تل‌آويو و حيفا را با خاك يكسان خواهد كرد.»
مهمترین جمله رهبر معظم انقلاب در سال ۹۲ انتخاب شد +فیلم
به گزارش جهان به نقل از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، «اگر غلطی از رژيم صهيونيستی سر بزند، جمهوری اسلامی تل‌آويو و حيفا را با خاك يكسان خواهد كرد.» این پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تهدیدهای رژیم صهیونیستی به عنوان مهمترین جمله رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۲ از نظر مردم انتخاب شد.

در نظرسنجی‌ئی که از دهم تا بیست‌و‌چهارم اسفندماه توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با موضوع مهمترین جمله سال رهبر انقلاب از دید کاربران برگزار شد، مردم، جملات گوناگونی را انتخاب کردند. مجموع حدود ۱۴هزار پیامک و ۴هزار و پانصد نظر دریافت شده نشان میدهد سه جمله‌ی پرتکرار زیر در میان پاسخ‌ها، مهمترین جملات رهبر انقلاب از نظر کاربران در سال نود و دو هستند:

سومین جمله برتر به انتخاب مخاطبان، جمله‌ای از بيانات در مراسم تنفيذ حكم رياست جمهورى آقای روحانی بود: «درس بزرگى كه ما از فشارهاى اقتصادى دريافت كرديم، اين است كه هرچه مي‌توانيم، بايد به استحكام ساخت داخلى قدرت بپردازيم.»

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000350/nf00350502-2.jpg

دومین جمله برتر به انتخاب مخاطبان، مسأله‌ی خوش‌بین نبودن رهبر انقلاب به مذاکره با آمریکا در مسئله‌ی هسته‌ای در ديدار مسئولان نظام‌ (۱۳۹۲/۰۴/۳۰) بود: «در مسائل خاص، مذاكره را منع نميكنم ليكن من خوشبين نيستم؛ چون تجربه‌ى من اين را نشان ميدهد. آمريكائى‌ها، هم غيرقابل اعتمادند، هم غير منطقى‌اند، هم در برخوردشان صادق نيستند.»


و اما مهمترین جمله سال ۹۲ از نظر مردم:

در هفته‌های پایانی سال پیش، سران رژیم صهیونیستی در ادامه تهمت‌های بی‌اساس درباره برنامه هسته‌ای نظامی ایران، بارها جمهوری اسلامی را به حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای تهدید میکردند و دامنه این تهدیدها روز بروز گسترده تر میشد؛ رهبر انقلاب در اولین سخنرانی عمومی سال ۹۲ در مشهد مقدس پاسخ این تهدیدها را اینگونه دادند: «اگر غلطی از آنها [سردمداران رژيم صهيونيستی] سر بزند، جمهوری اسلامی «تل‌آويو» و «حيفا» را با خاك يكسان خواهد كرد.»

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000350/nf00350502-1.JPG
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرتضی
احسنت به مردم ولایتمدار ایران که می دانند در اوج مذاکرات کدام جمله را به عنوان مهمترین جمله رهبرشان انتخاب کنند و پیام مقاومت را در اوج مذاکرات به دشمن گستاخ برسانند.
حالا منتظر سخنرانی امسال ایشان در حرم امام رضا(ع) هستیم
مرگ بر اسرائیل
از اسرائیل هم بازدید کننده داریم یا [...]
ارمیا
این جمله هم خیلی راه گشاست...
(تنها راه حل مشكلات اقتصادی كشور، نگاه به ظرفیت های بیشمار درونی است و نه نگاه به بیرون و برداشته شدن تحریم ها. به دشمن نمی توان چشم دوخت و از دشمن نمی توان انتظار داشت)
Iran, Islamic Republic of
و احسنت بیشتر به مردم اگه می فهمیدن چی میگن.
مقاومت، عدم مخالفت با مذاکرات در عین عدم خوشبینی به آن، استحکام درونی. عجب انتخاب به جایی. واقعا مردم درست تشخیص می دهند.
روزی رو می بینم که دولت بیاد به آقا بگه اشتباه کردیم مذاکره کردیم
اين آرزو را به ... خواهي برد برادر ارجمند
يعني دولت حاضر نيست پيش رهبري عذرخواهي كنه؟!
... این اند ک بفهمن اشتباه کردن و بخوان اعتراف کنند
..........
اگه اون روزو ندیدی چی؟
United States
بنده هم به نظر اولی رای می دم
فوق العاده بود
محمدکاظم وافی
تکبیر
الله اکبر
درود بر رهبر فرزانه انقلاب
از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
علی
Iran, Islamic Republic of
صهیونیست ها و بزرگتر از آنها هیچ غلطی نمی تونن بکنن
مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل
امير تهراني
Norway
درود وسلام بر حضرت آقا.
انصافا هر كدام از فرمايشات ايشان همانند اين سخن راهگشاست. و انتخاب يكي از جملات ايشان به منظور برتري يا بهتري يا هر چيز ديگر كه باشد براي من كاري دشوار است. تمام سخنان ايشان را با تمام وجود دوست دارم و بر روي چشم خود قرار ميدهم....
درورد بر رهبر
خاک پای رهبرم
من با خبر نشده بودم ولی اگر هم متوجه می شدم همین عبارت رو انتخاب می کردم
Germany
این جمله هم عالی بود که فرمودن:من دیپلمات نیستم من انقلابیم
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
منفي هايي كه ميبينيد نشان ميدهد صهيونيست ها هم جهان نيوز را ميبينند
..............
تو هم حتما از 313 یار امام زمانی؟
نه، ما خاک پای اون 313 تا هستیم؛
sajad
خب شما اینارو تیتر زدی‎ ‎
خلیج پارس
انشا الله خداوند به این رهبر فرزانه و روشنفکر، دانشمند و تیز بین و حکیم عمر طولانی و با عزت عنایت کند که زیر سایه حضرت حجت (عج) سکان هدایت و ستون استوار این مرز و بوم هستند و اگر ایشان نبودند خدا میداند که سایر سردمداران این حکومت از هر حزب و جناح چه بلایی بر سر دین و آئین و فرهنگ آورده بودند.

خداوند حفظشان کند.
(دانشجوی فوق لیسانس مدیریت بازرگانی)
مریم
Iran, Islamic Republic of
رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده.
همه جملاتتشون نابه. به خدا اگر همه گوش به فرمان ولایت بودیم خیلی مشکلات رو نداشتیم، قدرش روزی میدونیم که خیلی دیره، خیلی...