جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۸
۹۲

مقصر مشکلات سبد کالا، دولت قبل بود/ تهدید رسانه‌های منتقد

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 350485
معاون اول رییس جمهوری دولت گذشته را مقصر تحقیر مردم در صفوف طولانی سبد کالا دانست.
مقصر مشکلات سبد کالا، دولت قبل بود/ تهدید رسانه‌های منتقد
به گزارش جهان، اسحاق جهانگیری در گفت و گو با ویژه نامه نوروزی روزنامه دولتی ایران به تخطئه دولت گذشته پرداخت و در واکنش به انتقاداتی که از شیوه توزیع سبد کالا شده است،‌ گفت: نکته ای که نباید از نظر دور داشت، پیام این اتفاق ها در دولتمردان گذشته است، پیام تلخ این است که زندگی مردم به چه نقطه ای رسیده است که برای یک سبد کالا حاضرند ساعت ها در صف بایستند، این پیام مهمی است که ما را مکلف می کند تا راه حلی پیدا کنیم.

*تهدید تلویحی رسانه های منتقد

معاون اول رییس جمهوری در ادامه تلویحا از رسانه هایی که از بودجه دولتی استفاده می کنند خواست تا دست از انتقاد بردارند: یک رسانه که با پول دولت اداره می شود و این رسانه در اختیار نهاد دیگری است اما همه تحلیل هایی که منتشر می کند چنان است که گویی این رسانه سرقفلی یک گروه مخالف دولت است و تصمیم گرفته است تحت هر شرایطی با اقدام ها و برنامه های دولت چالش کند.

به گفته وی "با بودجه خود دولت که نمی شود مقابل سیاست های آن سنگ اندازی کرد."

جهانگیری درباره آنچه "سنگ اندازی" توصیف نکرد،‌ توضیحی نداد.

وی در پایان رسانه های منتقد را تهدید کرد که "اگر کارشکنی ها به مرحله ای برسد که به عنوان پاشنه آشیل در احساسات عمومی دمیده شود، خیلی شفاف تر به مردم خواهیم گفت که چه حوزه هایی در اختیارمان بوده است و الان چه دشواری هایی برای تصمیم گیری داریم، اما من فکر می کنم که کار به آنجا نمی رسد."

معاون اول رییس جمهوری همچنین با اشاره به ماجرای فساد مالی یکی از دلالان نفتی در کشور گفت که فساد 2 میلیارد و 700 میلیون دلاری این ماجرا، در دنیا بی سابقه است.

جهانگیری خاطر نشان کرد: به هر حال آنچه برای مردم مهم است این است که بدانند مسئولان دولت جدید و قوه قضاییه با تمام قدرت و توان خودشان دنبال آن هستند که پولی را که متعلق به ملت ایران است به خزانه بازگردانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
خندمان آمد
عاشق شهید همت
با سلام
تو رو خدا کم تخریب کنید هر روز به سایت شما سر میزنم فقط تخریب تخریب
به خدا آون دنیایی هم وجود داره انصاف رو رعایت کنید.
شهدا نظاره گر اعمال ما هستند نیروی تخریب چی نباشید که فقط داریم به خودمون ستم میکنیم
اگر می خواهی بدانی کدام روزنامه ها در صدد تضعیف دولت هستند ، به روزنامه های ( زورنامه ) افسادطلب نگاه کن که با نقاب حمایت از دولت به همه مقدسات توهین می کنند ،
پس کو شعار : نباید دهان ها را بست و قلم ها را شکست ؟!!!!!!!!
ظاهرا منظورتون فقط روزنامه های مجیز گوی دولته ؟
آقای جهانگیری ! 3 سال دیگه رفتنی هستی زیاد رجز نخون ...
نیما
United Kingdom
زمستون میره روسیاهی واسه ذغال میمونه!!!
...
United States
با سلام
"مقصر مشکلات سبد کالا، دولت قبل بود" !!!!!!!

خیلی رو دارین بابا !

مرد بودید پای مناظره با احمدی نژاد می آمدید تا همه چیز شفاف میشد .
محمدکاظم وافی مسجدی
شرمنده تیم داداش
بیاییم مناظره با محمود که پته پتمون رو میریزه رو آب و جلوی ملت مفتضحمون میکنه
وای بدون مناظره میتونیم هر چی خواستیم بگیم و ببندیم و بریم
وانگهی اگه محمود شما بگه من همه ثروتم 500 میلیون نمیشه ولی وزیر صنعتتون نعمت زاده هزار میلیارد تومن ثروتشه اون وقت چطوری این افتضاح رو جمع کنیم؟ دیگه چطور میتونیم محمودتون رو بکوبیم و خودمون رو مدافع مردم مستضعف جا بزنیم؟ برو بابا ما مناظره بیا نیستیم ولی تخریبچی خوبی خواهیم بود.
محمد کاظم وافی مسجدی
شرمنده تیم داداش
بیاییم مناظره با محمود که پته پتمون رو میریزه رو آب و جلوی ملت مفتضحمون میکنه
وای بدون مناظره میتونیم هر چی خواستیم بگیم و ببندیم و بریم
وانگهی اگه محمود شما بگه من همه ثروتم 500 میلیون نمیشه ولی وزیر صنعتتون نعمت زاده هزار میلیارد تومن ثروتشه اون وقت چطوری این افتضاح رو جمع کنیم؟ دیگه چطور میتونیم محمودتون رو بکوبیم و خودمون رو مدافع مردم مستضعف جا بزنیم؟ برو بابا ما مناظره بیا نیستیم ولی تخریبچی خوبی خواهیم بود.
رضا
مردم دارای فهم بالا هستند،آقای جهانگیری بس کنید.کینه وانتقام را رها کنید.اتتقاد حق مسلم مردم است.
دوست فهم بالا .تیتر جهانو ول کن یه بار متنو بخون .ببین حرف حساب زده یانه.چرا باید برای 2تا مرغ مردم از رو هم رد شن.کی مسوله.چرا مردم شدن یارانه بگیر.دولتهای دیگه هم اگه مقصرند باید بتونند با دلیل از خودشون دفاع کنند .
احسنت برادران .درراه مبارزه با مفسدان خداوند یاورتان باشد از کارشکنی ها نترسید وبا مردم در میان بگذارید به امامی اقتدا کنید که شمع بردست برادر زیاده خواهش کشید ما طرفدار حقیم نه فرد وگروه
معلومه چی گفتی؟؟؟؟
به عنوان یک بی طرف و کسی که به روحانی رای نداده ام :
کجای این جمله منفی داشت ؟
به خاطر دروغ منفی خوردی
سرور
فقط مانده حسین مرعشی را در این دولت بکنند رییس مبارزه با مفاسد اقتصادی و جهانگیری رییس مبارزه با قاچاق بعضی چیزها!
آقای جهانگیری شما بعنوان یک بچه شیعه حداقل نامه امام علی به مالک اشتر را بخوان.
اگر روزنامه های منتقد همان مشاورینی هستند که یک زمامدار اسلامی باید آنان را بعنوان مشاورین خود انتخاب کنند نه آنان که چاپلوسی می کنند
عروس بلد نیست برقصه اتاق رو مقصر میدونه
Iran, Islamic Republic of
اصلا همه تقصیرهای عالم سره دولت قبل ولی این دولت میدونست که چه دولتی رو قبول کرده و قول 100 روزه داده بود . یا می دونست و الان داره دروغ میگه یا نمی دونست و اون موقع به مردم دروغ گفت . خدایا عاقبت ما رو با این دولت راستگویان به خیر کن
آقا ما یه امضا بدیم که شما را در مقام عصمت قبول داریم دست از سر دولت قبل برمی دارید و مشغول کار بشوید یا باز هم می خواهید تا آخر چهار سال یه نفس بگید دولت قبل دولت قبل؟!
كار شما اگر خدائي بود خدا هم عزت ميداد كار شما تفاخر و بردن آبرو بود كه مكرتان بخودتان برگشت لطفا كمي هم از اين زاويه نگاه كنيد
اسحاق جون
عامل کارگزاران
تهدید کننده منتقدین

کار دیگه ای هم بلدی؟ رو کن...!
بحای تدبیر و رفع نواقص، کم کاری و اشتباهات خود را به گردن دیگران نیندازید
مردم همه چیز را می فهمند آنوقت برای شما بد می شود
به موضوع اختلاس هایی که جهانگیری در همین مصاحبه گفتند اشاره می کردید آقایان عدالت خواه مدعی
کدام اختلاس ها؟ همان هایی که بزرگش کرده اید تا کرسنت را پنهان کنید؟
کرسنت یادت نره
علی
اختلاس به جای خود و بی تدبیری به جای خود.رانت یک یا چند نفره به جای خود،رانت خانوادگی و حزبی به جای خود. با هیچ ترفندی نمیشد این همه برنج خارجی وارداتی آقازاده ها رو بدون هیچ مانعی در کشور توزیع کرد و پول آن را از خزانه ملت برداشت بجز این روش!
محسن
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه که جز شایعه و حرفهای خاله زنکی چیزی ندارید در مقابل دولت بگید. برنج ها رو کی وارد کرده؟ چه وقتی وارد کرده؟ چقدر وارد کرده؟ دست بردارید از تهمت های بی اساس
این حرفها را نزنید:به اقایان طرفدار دولت قبلی بر میخوردو ناراحت میشوند
بودجه دولت درآمد عمومی هست و منتی در آن نیست بعبارتی پول بابات نیست
باز خوبه دولت قبل بود و گرنه كي رو مقصر مي كردند.
بگو بلدم بلدم اين بود.
ضيايي
احتمالا گم شدن هواپيماي مالزي هم تقصير دولت قبل بوده
بی تدبیری
واقعا اینجاست که باید گفت : سنگ پا پیش این اقایان لنگ میندازه !!!

اقای جهان گیری !!! جهان رو گرفتی یا ما رو !!!
اخه بنده خدا اقتصادی کوپونیستی که مربوط به دوران رهبر معنوی شماست !! اکبر اقا از این تجربه ها داشتن . وزرای دولت هم که از شیفتگان و عاشقان دولت سازندگی بوده و هستن .

حداقل لطف کنید ندانم کاری و اشتباه خودتون رو بپذیرید و گردن دیگران نیاندازین .
در ضمن یادم هست که اقای روحانی بابت نحوه ی توزیع سبد کالا از مردم معذرت خواستن . شما هم لطف کن از این اظهار نظرها نکن چون به سوادت شک می کنن !!
خجالت نمیکشی خجالت نمیکشی خجالت نمیکشی ؟ پارسال عید همین موقع دولت نفری 80000 تومان علاوه بر یارانع عیدانه هم داد . با عزت داد. با کات عابر بنک داد. اما همین شما به آن پرداخت عزتمندانه گفتید گدا پروری اما دستتان رو شد آبرو بردید با آن سبد کالایتان
محسن
Iran, Islamic Republic of
سال پیش همین موقع مردم شاهد آب شدن حقوق و پس اندازهاشون در مقابل آفتاب تورم بودند. سال پیش همین موقع بزرگترین مشکل کشور شده بود قیمت پسته که از مهمانی های نوروزی پر زد . سال پیش مهم ترین دغدغه تیم مذاکره هسته ای این بود که در آلماتی مذاکره کنند یا استانبول.
Iran, Islamic Republic of
حالا هم قیمت گوجه و سیب زمینی رکرود میزنه داداش !!!
ايراني
Iran, Islamic Republic of
من موندم اگر اين احمدي نژاد بيچاره نبود اين بي تدبيريهارو گردن كي مينداختيد
خدا احمدي نژاد رو براي شما حفظ كنه
واقعاكه ديگه از اين حرفها خسته شديم
اگه احمدی نژاد نبود وضع کشور به اینجا نمیکشید که عزیز من
محسن
Iran, Islamic Republic of
اگه حمدی نژاد نبود با 800 میلیارد دلار درامدی این هشت سال شاهد تورم 45 درصدی و تحریم و مشکلات اقتصادی نبودیم. در واقع مشکلی نبود که بخواهیم گردن کسی بندازیم.
سعید
Iran, Islamic Republic of
جالبه که 8 سال دولت رو در دست داشتید و با 800 میلیارد دلار درامد مملکت رو به نابودی کشوندید حالا هم اگه کسی اعتراض کنه ناراحت میشید. عزیزم شما باید تا صد سال دیگه پاسخگوی اون هشت سال کذایی باشید
دولت قبل که به هر نفر 85000 تومن داد بدون اینکه تحقیر بشن .اونوقت بی تدبیری خودتون رو میندازین تقصیر دولت قبل .نه آقا شما کار بلد نیستین که اگر بودین در مسولیت های قبلی در دولت های قبلی نشون میدادین.
هادی
خیلی دلت به این پولا خوشه؟؟؟ اینو بدون که عامل همه این نابسامانی و رشد منفی اقتصا و کاهش ارزش پول ملی نتیجه همین پولایی که گرفتی قربان؟؟؟ که در اقتصاد بهش میگن تزیق نقدینگی بدون پشتوانه تولید ......
علی اصغر
این همه کلید کلید و تدبیر تدبیر حقوق دان خقوق دادن کردند این اولش .
حاج قربان از ری
من هر چه میگم که جهان مطلب منو شوت میکنه حالا میگم هر چی شد!! شعار تدبیر و امید یعنی تدبیر کن نشد فلانی مقصره امید داشته باش اگر نشد از دولت قبل نا امید شو دیدیم معنای واقعی تدبیر و امید (نه داس و چکش)عجب !!!!!!؟ البته معنای با سوادی هم دیدیم و انتقاد کردن از دولت و تهدید کردن هم را دیدیم
Iran, Islamic Republic of
همون اولی هم که قرار شد یارانه بدن این صف طولانی تشکیل شد .. شب سهمیه بندی بنزین هم همین شد لابد دولت قبل هم باید می گفت این پیامی است به دولت خاتمی که چه کردن که مردم میان تو صف عابر بانک .. خجالت هم خوب چیزیه اما شماها ظاهرا اصلا اهلش نیستین .....
سعید110
Iran, Islamic Republic of
.... تدبیر ملت بزرگ ایران چیز دیگری بود.
جهان و کسانی که کامنت انتقادی می گذارید یکبار هم که شده لحظه ای فکر کنید و جواب سوال من را بدهید :
سه واقعیت انکار ناپذیر دولت قبل :
1 - تورم در سال 84 شروع دولت احمدی نژاد 13 درصد بود و سال 91 سال پایانی حدود 40 درصد شد !!!!!!
2 - در آمد نفتی احمدی نژاد در طول این 8 سال بالغ بر 700 میلیارد دلار و بیش از مجموع درآمد 25 سال قبل از خودش بوده است !!!!
3 - کاهش بی سابقه رشد تولید ناخالص ملی و منفی شدن رشد صنعت در سه سال آخر احمدنژاد و افزایش بیکاری و رکود شدید اقتصادی همراه با تورم شدید قیمت ها !!!!!
آیا کسی هست که آقای احمدی نژاد را بازخواست کند و از بابت این فاجعه عظیمی که بر سر ملت و مردم ایران آورد سوال کند ؟؟؟
جهان شما به عنوان یک رسانه میتوانید تحلیلی بنمایید که چطور شد که دولت قبلی چنین فاجعه ای را بر سر ملت ایران آوردند و چگونه باید پاسخگو باشند؟؟!!!
بنظر من اینها دلایل محکمی هستند که هجوم مردم را برای دریافت سبد کالا توجیه می کنند
بی سوات
دوست عزیز به هیچی دست نزنی که آی فشار میاد که نشد
شما میزان سازندگی رو تو همون دوره یه نگاهی بنداز
درآمد نفتی که شما الان بخاطر دریافت چند صدمش کلی امتیاز میدید رو نگاه کن اینها همون مجموع پول دریافتیه که بدست دولت قبل نرسیده.
شما نحوه تصمیم گیری های مجلس رو تو سالای آخر نگاه کن که چه بودجه ای به دولت میده .
غح_ ط
باسلام درجواب سوال اول شما باید گفت آمارها وعددورقمها باید مستند باشد ولی یادم هست که بیشترین عددهای تورم مربط به دولت سازندگی بوده ودر آن سال آخری که از دولت قبل گفتید بخشی از این تورم ریشه خارجی داشت که با بعضی عناصر داخلی هم هماهنگ بود (اگربیشتر بگیم جهان بالا نمیاره) سوال دوم شما دولت قبل ودولت فعلی وهر دولت دیگر درآمد نفت را خرج نمیکند وبودجه را هزینه مینماید و مطمئن باش اگر موردی داشت تا حالا هر اقدام بایسته ای انجام شده بود (که آن هم حق است که درصورت لزوم بشود) در سوال سوم بخش تورم گفته شد ودر بخش رشد تولید وصادرات گزارشات دولت قبل نشان رشد بوده واگر به هر دلیلی بخواهیم بگوئیم که قابل قبول نیست چطور میشود گفت این گزارشها آنهم از دولتی که روزی را بدون سیاه نمایی در این مدت کوتاه سپری نکرده است درست است ؟
تورم را که خودشان اعلام کردند پس قبول نیست(طبق فرمایشات هم پیمانان شما)
2-در دولت قبل بخاطر ضعفشان نفت را مفتی میدادند به خارجیها احمدی نژاد جلوی اینکار رو گرفت .قبول ندارید؟ خب پس باید قبول کنی که بعضیها خوش روزی هستند بعضیها سیاه روزی)
3-رشد با ایجاد اختلاف طبقاتی نخواستیم.حتما تو هم مثل ما رعیت هستی ولی متاسفانه ندانسته از اشرافیت حمایت میکنی.
4-همه مشکلات ما از فتنه ای شروع شد که کل کشور را تضعیف کردند تا خودشان قدرت بگیرند.
متاسفم
فرهاد
خدایش رو بخواین همش فشار باند ثروت و قدرت بود که با راهنمایی و کمک امریکا و اسراییل مملکت رو به این وضع کشوندن
فرهاد
البته ایشون شامه خیلی قویی دارن احتمالا معاون اولی شدنشم باعث بشه شامه اش قوی ترم بشه حرفاشو زیاد جدی نگیرید میخواد از حسن قفل کن عقب نمونه
یک کوخ نشین
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانگیری 3 سال و نیم مهمانید همین....
اصغر بقال
عدم مدیریت برف شمال هم تقصیز دولت آینده است
این آقا هم که حرف خارجی ها مخصوصا روزنامه کویتی رو تکرار کرده که مردم ایران بدبختند.
...
ارسلان
بگو کرسنت - توتال - اوستایت اویل و 12 پرونده دیگه که یگ قلم از شاه کارهای یک آقا زاده ... است در زمینه اقتصادی .امنییتی اش که واویلا است
کریم شیره ای
داداش اون برفی هم که امشال تو ی شمال اومد هم تشغیر احمدی نشاد بود
اتحادیه منحرفان
Iran, Islamic Republic of
خدا نکشتت گوله نمکی !!! ^_^
دوست نظام مقدس ..
...
هیچ رقمه کوتاه نمیاین که اشتباه کردید
قمر تاج خانوم
ننه جون 25 سال پیش من 50 سالم بود یک نوه هم نداشتم الآن 13 نوه دارم گوشت هم کیلویی 13 تومن بود نون هم دانه دو تومن با این وجود رمان دولت سازندگی قبمت ها یهو رفت نوک برج میلاد فکر کنم توی این دولت بره نوک قله دماوند
سعید
کار کار بلد می خواد نه افراد امتحان پس داده فقط احمدی نژاد مرد میدان
جهان چرا از انتشار نظر مخالفانت وحشت می کنی !!!!؟؟؟
پس اینکه این همه صفحه سایت میلرزه برای ترس و وحشت جهان از پیام های منتقدانه؟؟؟!
اصلا مقصر احمدی نژاده که به یک خانواده دو نفره هم یک سبد کالا میدن به خانواده دو نفر به بالا هم یک سبد کالا میدن. احمدی نژادملت رو بد عادت کرده بود این دولت داره ترک عادت میده.
شعار این دولت:رعایت عدالت چیز خوبی نیست.
جیرفتی
جهانگیری و حرف از فساد عجیبه.آقای معاون هنوز ولخرجیت در انتخابات مجلس از جیرفت یادمان نرفته
Iran, Islamic Republic of
انشاالله سه وسال ونیم دیگه باید برای اینده ات یه برنامه بریزی که قطعا شماها بارای ملت بیکار میشید
ویتامین ث بی ویتامین ث!
در برنامه ویتامین ث را هم تخته کردند.
خوب آقای جهانگیری اگه سبد کالا تقصیر احمدی نژاد است چرا این برنامه را که مردم دوست داشتند رو به خاطر انتقاد به سبد کالا تخته کردید؟!
می گذاشتید این ها هی نق بزنند به جان احمدی نژاد، شما که خودتان هم در همه چیز احمدی نژاد را مقصر می دانید!!!
تا چهار سال دیگه تمامی بحران های طبیعت هم تقصیر دولت قبلی هست و هر گندی دولت فعلی بزنه بازم تقصیر دولت قبله!
نیماراسخ
همه ی کاســه کوزه ها باید
بر سر احمدی نژاد شکست....
Iran, Islamic Republic of
ما مردم سبد کالا نمی خواهیم ، ما مردم انرژی هسته ای خودمان را می خواهیم .
محمد
هر چند روزی آقای روحانی ومجموعه دولتش ،توهین واهانت را سرلوحه کار قرار داده اند ودیگر کاری بلد نیستند .خدا خیرت بدهد آقای جهانگیری!
اینها کسانی هستند که با دفاع از تحزب غربی و با تقدیس نظام غرب شعار می دهند: "احزاب و سازمان های مثلا غیر دولتی می توانند با بودجه ی دولت هم مستقل عمل کنند." در حالی که این جماعت آزادیخواه !! عملا نقد ملایم چند رسانه را هم بر نمی تابند.
مهدی
احمدی نژاد مظلوم تاریخ
Iran, Islamic Republic of
یه نفر میگفت این حضرات تعدادشون کم هست فقط خیلی پر ... هستند و صداشون هم خیلی بلنده
دانشجو
به فضل الهی این قبیل اظهارات به بصیرت افزایی مردم می انجامد
فرهاد
اینم ما رو گرفته دیگه میگم نکنه اینا یه چیزیشون شده خدایش انگار از هفت دولت ازادن
فرهاد
ای اقا اصلا ضبط کنن وصل کنن به خودشون زحمت این همه تکرارو متقبل نشن
غفتاری
بی تدبیرها خودشان را به.... زده اند.
محمود
United States
خوب با اين ادعا مشخص شد يا بهتر بگيم اعتراف كردن سبد كالا مشكلاتي داشته حالا اينكه مقصر كي بوده مردم خودشون قضاوت مي كنن - البته فكر كنم مقصر اصلي نادرشاه بوده !! دولت مجري اين طرح مقصر نبوده !
mehr
آقای جهانگیری ودارو دسته اش...کار ندارند به دولت قبل چه مربوط
احمد
United States
عروس بلد نبود برقصه گفت زمین کجه
تریبون یکطرفه بدست گرفتین هر چه دلتان میخواهد بگوید لطفا در انتخابات بعدی نگوید تقلب شده
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدی نژاد نبود حتما تمام مشکلات مملکتی را به گردن چه کسی می انداختید. ابروی ملت را به مواد غذایی ناچیز آنهم خارجی و آنهم تاریخ گذشته بردید ملت ایران شما اصلاح طلبان را که ادعا کمک به کشور را می کردید شناخته و همچنان در عرض این سه سال باقیمانده بهتر شماها را می شناسد که چه دروغهایی در دوره انتخابات یازدهم به ملت گفتید. دل دشمنان ملت را با این کالاها خوشحال نمودید. اینها همه در ذهن ملت برای ابد باقی می ماند.
هادی
البته که مشکل اصلی به دولت قبل برمی گرده تورم ناشی از تزریق نقدینگی بی حساب کتاب کاهش ارزش پول ملی و رشد منفی اقتصاد کشور حتما تقصیر بنده حقیر سراپا تقصیره؟؟؟؟؟؟؟؟
ضمنا علی رغم توصیه دولتیان به ادامه دار بودن روند توزیع مردم انچنان هجومی برای دریات سبد داشتن که مثال زدنی شدیم در دنیا؟؟؟ ضمنا این هجوم هم به دلیل همین تزریق نقدینگی ها و تورم ناشی از اقدمات کسانییه که جهان نیوز بی حساب و کتاب ازشون تمام قد دفاع کرد.
شت
اقاي روحاني با اين مردم بازي نكنيد، ميبازيد...
شما وقتی می خواستید بیایید ،می گفتید بلدم بلدم بلدم،حالا می بینید سخته ،بندازید گردن دیگران ،اشکالی نداره سه سال دیگش مونده .
Iran, Islamic Republic of
خشک سالی در کشور نیز گردن احمدی نژاد است. اصلا هر مشکلی در دنیا بوجود آمده و بعدا قرار است رخ دهد به گردن احمدی نژاد است. زیرا با شجاعت تمام در برابر زیاده خواهی غرب ایستاد و نه تنها در برابر قطعنامه های حقوق بشری غرب کوتاه نیامد بلکه هولوکاست را به چالش کشید.
حسين
آقاى جهانگيرى مادر بزرگ من يك پيرزن تنهاست كه خرجيش پسرش مى ده ولى به اون سبد كالا تعلق نگرفته اين است تدبيرواميد يا اين تقصير دولت قبله؟
ایرونی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین تغصیر دولت قبل مهیا نمودن مقدمات روی کار آمدن دولت فعلیست
محمودی
Iran, Islamic Republic of
پدر مرحومم میگفت پسر جان اگر با دشمنت هم دشمنی میکنی مروت و مردانگی را رعایت کن . ....
Iran, Islamic Republic of
اگر دولت قبل مقصر بو د پس چرا رئيس جمهور محترم از مردم شريف عذر خواهي كرد - كاسه از اش داغ تر
وزراي دولت تدبير!اميدوارم آلزايمر اجازه يادآوري ندانم كاريها ونتايج آن را از يادتان نبرد . شما كه نتونستيد يك سبد كالاي آبرومندانه به مردم بديد براي اجراي فاز 2 هدفمندي يارانه ها چكار ميخواهيد بكنيد؟ اگه كم آوردين چكار به دولت قبل داريد. اين گوي واين ميدان تا 4 سال ديگه!مردم در پايان قضاوت خواهند كرد.
محمود
United States
سلام من از مشهد مقدس پيام دادم اما پرچم آمريكا كنار پيامم ثبت شده
حسن
داداش فيلتر شكنت رو ببند
مهدی
United States
شما اگر از تدبیر بویی برده بودیدراه آزمایش شده بود میرفتید و مردم را به درد سر نمیانداختید اگر اینها کارت بنزین توزیع میکردند چه فاجعه ایی رخ میداد خدا میداند فکر کنم مملکت به آشوب کشیده میشد وده ها هزار نفر میمردند