چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲۲
۳۵

اطلاعات جدید از فرزند معنوی وزیر اطلاعات

يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 350299
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه‌ای که هفته گذشته تعدادی از نمایندگان با وزیر اطلاعات و معاونان وی داشته‌اند، گفت: اطلاعات جدیدی از فرد مجهول‌الهویه و فرزند معنوی وزیر اطلاعات به دست آمده است.
اطلاعات جدید از فرزند معنوی وزیر اطلاعات
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس در خصوص جلسه‌ای که هفته گذشته تعدادی از نمایندگان با وزیر اطلاعات و معاونین وی داشته اند گفت: همانطور که طی یادداشتی توضیح دادم این جلسه با دعوت وزارت اطلاعات برای بررسی و حل و فصل سوالات نمایندگان از وزیر اطلاعات در یکی از سالن‌های جلسات مجلس برگزار شده بود. با توجه به موضوع و اهمیت جلسه، نمایندگان درخواست معرفی حاضران در جلسه را داشتند که وزیر اطلاعات همه همراهان خود که مسئولان وزارت اطلاعات بودند را معرفی کرد ولی از معرفی یک چهره جوان جلسه خودداری کرد و در برابر اصرار نمایندگان برای معرفی این فرد آقای علوی اعلام داشت که وی فرزند معنوی ایشان است.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعی بود در جلسه‌ای که محتوای آن سوال نمایندگان از وزیر اطلاعات درباره مسائل مهم امنیتی کشور است، نمایندگان حق داشته باشند از هویت حاضران در جلسه مطلع باشند اما وزیر محترم از معرفی این فرد خودداری کرد و حتی در برابر درخواست برخی همکاران برای خروج فرد مجهول‌الهویه از جلسه برای این که آنها بتوانند به راحتی صحبت کنند، وزیر اطلاعات پاسخ عجیبی داد و گفت اگر این فرد از جلسه خارج شود من هم از جلسه خارج می شوم. این ادبیات تعجب و حساسیت بیشتر ما را برانگیخت.

رسایی تاکید کرد: از همه بدتر این است که به فاصله چند ساعت، محتوای جلسه نمایندگان با وزیر اطلاعات و معاونین وی به شکل تحریف شده‌ای در برخی از سایتهای خبری منتشر شد و روز بعد نیز همان متن جهت دار تیتر اول یکی از روزنامه ها می شود اما نه تنها وزارت اطلاعات شاکی نیست و حتی تذکری به این روزنامه نمی دهد بلکه طی اطلاعیه ای، رسانه های دیگر را از پرداختن به واقعیت منع می کند و در روزهای بعد، از جمله همین امروز مجددا این روزنامه همان جلسه را دستمایه طنز خود قرار می دهد و به تمسخر جلسه ای در این سطح می پردازد.

وی افزود: این رفتارها علامت سوال ما را در خصوص این که فرزند معنوی وزیر اطلاعات چه کسی است و چه ارتباطی با رسانه هایی که بدسابقه هستند دارد و هدف از حضور این فرد در چنین جلساتی چیست بیشتر می‌کند.

وی درباره این که آیا تاکنون مشخص شده که این فرد مجهول‌الهویه کیست؛ گفت: طی روزهای گذشته برخی از همکاران ما از معاونین وزیر اطلاعات در این باره سوال کرده اند که آنها نیز گفته اند ما اطلاعی از هویت این فرد که آقای علوی او را همراه خود دارد و وی را فرزند معنوی اش معرفی کرده نداریم.

نماینده تهران گفت: ما در پیگیری‌های خود به اطلاعات تازه ای رسیده ایم که به دنبال تطبیق آن با برخی از داده‌های دیگر هستیم. البته یکی از همکاران بعد از حساسیت ایجاد شده در جلسه، عکس فرد مذکور را گرفته است که در صورت لزوم از همه این اطلاعات برای رسیدن به واقعیت کمک می‌گیریم.

رسایی گفت : ما علاقه ای به رسانه ای شدن این موضوع نداشتیم اما وقتی دیدیم که خبر جلسه ای در این سطح به راحتی پس از تحریف به رسانه ها راه می یابد و کسی شاکی آنها نیست، مجبور شدیم تا واقعیت را منتشر کنیم و موضوع را از طریق سوال از وزیر اطلاعات دنبال کنیم و البته اگر لازم باشد از طرق دیگر هم موضوع را دنبال خواهیم کرد.

این عضو کمیسیون اصل ۹۰ درباره سوالی که در این خصوص از وزیر اطلاعات شده گفت: سوال مشخص ما این است که فرد مجهول‌الهویه ای که وزیر خود را ملزم به همراهی او می داند کیست و تابعیت چه کشوری را دارد؟ و سوال دیگر این است که اطلاعات تحریف شده جلسه آن شب توسط چه کسی و با چه هدفی به رسانه ها داده شده و چرا وزارت اطلاعات از رسانه ای که محتوای جلسه ای در این سطح را با تحریف منتشر کرده شاکی نیست به طوری که حمایت وزارت اطلاعات باعث شده تا این رسانه امروز هم به اقدامات تخریبی خود ادامه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
چرا مجلسیان ما به جای استفاده از ابزارهای قانونی در این مورد و مواردی دیگر که دولتمردان نقض قانون میکنند،تنها به اظهار نظر در سایتها و جراید میپردازند؟ چرا این همه مماشات ؟
Iran, Islamic Republic of
.... کل مملکت میدونن...
صابر
وزارت اطلاعات از زمانی که روحانی اومده مسامحه کار شده .... مسائلی که در چند ماه گذشته بوجود اومد نتیجه همین مسامحه کاری است.... وزیر اطلاعات باید پاسخگو باشد
محمد
نخیر جانم تضعیف و نابودی کامل وزارت اطلاعات طی سناریویی هدفمند از زمان دولت فخیمه اصلاحات کلید خورد و وضعیت فعلی این سازمان در سایه غفلت و تعلل مسئولین کشور تنها بخشی از پروسه شیطانی مذکور است . آهای مسئولین به داد این وزارتخانه برسید که فردا دیر است .
بالاخره معلوم نشد اين آقای معنوی کيست؟! نکند فرزند ....آقای وزير باشد ولی ....
نه س دامادش است
احتمالا پسر حسین فربدونه!...
Iran, Islamic Republic of
وزیر اطلاعات تمام عیار و باکفایت ، فقط حجت الاسلام حیدر مصلحی بوده و هست والسلام.
Iran, Islamic Republic of
وزیر ندیده!
یونس
مشکل این وزارتخانه وزیرش نیست . مشکل ساختارآن است که متأسفانه طوری طراحی شده که دست دولتها و کابینه ها با گرایشات جناحی و سیاسی و حزبی را جهت ورود و تأثیر گذاری برآن باز گذاشته است .
یعنی چییی!
فرزند معنوی!!!
ز. ت
درود بر وزیر اطلاعات بزرگ آقای علوی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
لطفاً به دور از احساسات و افراط و تفریط نظر بدهید . بزرگی مفهوم خاص خود را دارد . در بعد مدیریتی جناب آقای علوی کوچکترین علامتی که نشانه بزرگی ایشان باشد بچشم نمی خورد .
وای به حالی که بگندد نمک!!!!!!!!
جهان نظرمو منتشر کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
س
Iran, Islamic Republic of
حالا قدر مصلحی را میدانیم
این جمله را کسی میتواند ادعا کند که حداقل از پرسنل و کارشناسان این وزارتخانه باشد . وزارت اطلاعات تا کنون وزیری مثل آقای ری شهری به خودش ندیده و نخواهد دید . آقای فلاحیان ، اژه ای و بعد مصلحی هم هریک در ابعادی از وزرای خوب این وزارتخانه بودند .
ما وزیر اطلاعاتی به رشادت اقای مصلحی نداشتیم تا حالا
آشنا
به اعتراف اکثر سیاسیون با گرایشات مختلف سیاسی و بررسی عملکرد ، موثرترین و بهترین و وزارت شایسته و در خورشان نظام اسلامی در زمان آقای مصلحی بود...پیگیری های متعدد ، پرونده های به سرانجام رسیده و ...
مهدی
این که نمایندگان حق داشتن بدونن این آقا کیه درست. ولی کش دادن این موضوع بی اهمیت دیگه بی مورد است و فقط باعث سوژه دادن به دست دشمنان میشه

از نمایندگان تقاضا داریم وقت خودشونو صرف رفع مشکلات مردم کنند

با تشکر
جل الخالق!
من وقتی لفظ فرزند معنوی را شنیدم فکر کردم حالا یه بچه ای را بنا به دلایلی به فرزند خواندگی قبول کرده و ماندم مگر چه خبر است!!!
ولی این فرزند معنوی خودش پدر معنوی هم هست!!!
بعد هم مگر جای فرزند توی جلسات خصوصی پدر است!!!
نهایت جایگاه این فرزند که معنوی خوانده شده پای سجاده حاج آقاست نه توی جلسات پدر جانشان!!!
آخر الزمان شده؟!
احتمالا مسئله دزدان آهن قراضه های هسته ای رو هم این آقا کوچولو تشخیص دادن و به وزیر گفتن!!!
راستی مگه وزرا توی جلسات خانوادگی شرکت می کنند که علوی به شرط حضور فرزند معنویش مونده توی جلسه!!!
Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعات نیاز به فرد قویترتری دارد آقای علوی اگه به درس و بحث خودتشان بپردازند بهتر است
کاظمی
Russian Federation
باسلام
حالاشانس آوردیم نگفتند پدر معنوی ...! مراد معنوی....! مرشد اعظم ....! آقای وزیر اگر این خبر واقعیت داشته باشد واقعاً برای وزارت اطلاعات باید نگران شد
Iran, Islamic Republic of
افسوس افسوس افسوس وقتی قدر وزیر قبلی رو ندونستیم باید می دونستیم که گیر این جور آدم ها می افتیم خدا آخر و عاقبت رو بخیر کنه
خدا رو شکر میکنم که بچه های وزارت رو اینها نمی خوان عوض کنن وگرنه مملکت رو هوا بود
خدا رو شکر سربازهای امام زمان در این وزارت خونه همه پیرو ولایت هستند
Iran, Islamic Republic of
برای کشور ما که داخل و خارج پر است از دشمنان فرصت طلب و معاند و بایدامنیت حرف اول را بزند وزیر اطلاعاتی مقتدر و شایسته می تواند از پس این امر مهم بر آید و از عملکردها ثابت شده که آقای مصلحی بهترین و موثرترین وزیر اطلاعات کشورمان بودند.
Iran, Islamic Republic of
فرزند خوانده و پدر معنوی شنیده بودیم شاید یک نوع مشائیه
حسین
اگر نماینذگان محترم به وطیفه قانونی خود در این زمان عمل نکنند پاسخگوی شهدا و امام نخواهند بود استیضاح....
United Kingdom
به نظر می رسد کار کار انگیس ها باشد!!!
سئا
Iran, Islamic Republic of
به چيه اين دولت ميشه اميد داشت كه به وزير اطلاعاتش اميدي باشه.
مادر سادات، خودت آبروي سادات رو نگه دار.
Iran, Islamic Republic of
در وزارتخانه های دیگر هم فرزند معنوی زیادی وجود دارند که همه کاره هستند
United Kingdom
.... یادم هست در زمان مبارزات انتخاباتی سال 88 در تجمع بزرگ هواداران احمدی نژاد در مصلای تهران، بروشورهای تبلیغاتی این آقا رو توزیع کردند و خیلی ها فکر کردند از اصولگراهای طرفدار احمدی نژاد هست و بهش در میاندوره ای خبرگان رای دادند. ...
فرزند عاشورا
وای برما که وزیز اطلاعات ما اینطور نمایندگان را نامحرم میداند....
سیدگمنام
از بین وزرای اطلاعات تا الان فقط حیدر مصلحی ...
مهدی مهمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام امام فرمودند :ماهرچه کشیدیم ازاستکبار وایادی اوست وبه این زودی ازدست انها وپرورش یافتگان شرق وغرب راحت نمی شویم
مرگ برنفوذی