کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرمسؤول سایت خبری «جهان‌نیوز»:

امیدوارم‌توقیف‌جهان‌نیوزصحت‌نداشته‌باشد/رسانه‌های‌ اصولگرا‌ بدترین‌ شرایط‌ را‌ طی ۱۲سال‌ گذشته‌دارند

25 اسفند 1392 ساعت 15:26

مدیرمسئول سایت خبری «جهان‌نیوز» با بیان اینکه رسانه‌های اصولگرا هم‌اکنون بدترین شرایط را در مقایسه با ۱۲ سال گذشته دارند، گفت: خبر توقیف «جهان‌نیوز» در روزهای پایانی سال را از منابع موثق شنیده‌ام، البته این امر تاکنون به طور رسمی تأیید نشده است.


به گزارش جهان، پرویز سروری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تا این لحظه هنوز به طور رسمی مطلبی در رابطه با توقیف سایت جهان نیوز مطرح و ابلاغ نشده است، اظهار داشت: البته این امر از سوی منابع موثقی مطرح شده است که در روزهای پایانی سال قرار است نسبت به رسانه‌های اصولگرا اقدامات انقباضی صورت گیرد و جهان نیوز و برخی از مجلات توقیف شوند.

مدیرمسؤول سایت خبری «جهان‌نیوز» با بیان اینکه امیدوارم این اخبار صحت نداشته باشد، افزود: چنانچه صحت داشته باشد، اهانت آشکاری به رئیس جمهور خواهد بود چرا که اخیرا مطالبی را عنوان کرده‌اند و یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید را آزادی به ویژه در بعد رسانه‌ها بیان کرده است.

وی بیان داشت: رسانه‌های اصولگرا بدترین شرایط را طی ۱۲ سال گذشته دارند به طوری‌که‌ هم‌اکنون هر روز در دادگاه‌ها به سر می‌برند و اخبار مختلفی از عدم سعه صدر مسؤولین در رابطه با رسانه‌های اصولگرا انعکاس می‌یابد.

سروری ادامه داد: البته سخن رئیس جمهور در بعد آزادی رسانه برای رسانه‌های اصلاح‌طلب کاملاً درست است و آنها در حاشیه امنیت به سر می‌برند و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

مدیرمسؤول سایت خبری جهان‌نیوز گفت: این در حالی است که رسانه‌های اصولگرا هر روز در معرض تهدید، فشار، دادگاه، فیلتر شدن و توقیف شدن هستند.

وی با ابراز امیدواری بر عدم صحت این گونه اخبار، بیان داشت: کسانی که این موضوعات را پیگیری می‌کنند بدانند که رسانه‌های اصولگرا به ویژه سایت خبری جهان نیوز به رسالت رسانه‌ای خودشان همچنان پایبندند و به فشارها و تهدید‌ها از رسالت‌رسانه‌ای خودشان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و حقوق ملت فاصله نخواهد گرفت.

سروری متذکر شد: بر همین اساس این رسانه‌ها رنج فشارها، توقیف‌ها و فیلتر‌ها را می‌پذیرند اما هرگز حاضر به پذیرش تهدید‌ها و فشارهای غیرقانونی نخواهند بود.

مدیرمسئول سایت خبری جهان‌نیوز اضافه کرد: اگر اخبار صحت داشته باشد؛ ما با تمام توان از حقوق قانونی خود دفاع خواهیم کرد و در عین حال رسالت بزرگ رسانه‌ای خود که مطالبه‌گری و اخلاق‌مداری است را انجام خواهیم داد و به هیچ عنوان در این زمینه کوچکترین کوتاهی را به دلیل تهدیدها نخواهیم داشت.

به گزارش فارس؛ ظرف چند روز گذشته خبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه هیأت نظارت بر مطبوعات دو رسانه ۹ دی و جهان نیوز را توقیف کرده است.

این خبر حکایت از آن داشت که اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات این تصمیم را گرفته و قرار است در آخرین روزهای سال درباره آن اطلاع رسانی کنند.


کد مطلب: 350286

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/350286/امیدوارم-توقیف-جهان-نیوزصحت-نداشته-باشد-رسانه-های-اصولگرا-بدترین-شرایط-را-طی-۱۲سال-گذشته-دارند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com